1Date de contact
În cazul în care solicitați servicii în numele unei firme
2Adăugare documente/ servicii

În cazul în care aveți mai multe acte de studii pentru care vă este necesară „Declarația de Valoare” vă rugăm să completați detaliile necesare pentru fiecare act de studii în parte selectând la finalul formularului „ADAUGĂ ALT ACT”. Aceste detalii sunt necesare pentru o aproximare cât mai exactă a timpului de procesare și a costurilor totale.

Da Nu
Servicii complete: (1) Vizare acte de studii originale + (2) Apostilare acte originale + (3) Traducere autorizată limba italiană + (4) legalizarea semnăturii traducătorului de către Notarul Public + (5) apostilarea traducerii la Camera Notarilor Publici + (6) obținerea „Declarației de Valoare” de la Ambasada Italiei
Servicii parțiale – alegeți doar serviciile de care aveți nevoie
Incluzând foaia matricolă/suplimentul la diplomă
Da Nu

Pentru obținerea „Declarației de Valoare”, Ambasada Italiei solicită ca orice diplomă să fie însoțită de „Adeverința de Autenticitate” obținută de la Instituția de învățământ care a eliberat diploma. De asemenea, „Adeverința de Autenticitate” este necesară și pentru vizarea diplomelor în vederea apostilării (vizare la CNRED, pentru diplomele de studii superioare sau la Inspectoratul Școlar, pentru cele preuniversitare). Din acest motiv, este necesară adeverința în dublu exemplar. În funcție de caz, vă vom confirma dacă este posibil să obținem „Adeverința de Autenticitate” în numele dvs., în cazul în care un dispuneți deja de aceasta.
Echivalarea diplomei de studii în Italia
Continuarea studiilor în instituții de învățământ italiene sau pentru înscrierea la diferite cursuri de formare
Participarea la concursuri publice în Italia
Adaugă alt ACT
3Alte detalii
Sunt persoană fizică
Reprezint o companie (persoană juridică)

Data limită la care aveți nevoie de acte/documente

Vă reamintim că, în cazul în care pentru prestarea serviciilor este necesară transmiterea unor documente în format fizic, atât trimiterea cât și returnarea se pot face prin curier (național sau internațional). Prin urmare, vă rugăm să menționați modalitatea de transmitere și de returnare a documentelor în cazul în care veți accepta oferta noastră transmisă pe e-mail:

Personal la birourile noastre din București(Bd. Carol I, nr. 55)
Prin CURIERUL ALES DE DVS.

Doriți să ne transmiteți documentele prin curierul ales de dvs.? În acest caz va trebui să vă organizați pe cont propriu transmiterea documentelor, iar plata corespunzătoare o veți face direct curierului ales (sau serviciilor poștale).

Prin CURIERUL NOSTRU PARTENER

Lăsați totul în grija noastră! Alegând această opțiune noi vom organiza preluarea documentelor dvs.de la adresa dorită(de acasă sau de la locul de muncă). Vom stabili de comun acord o zi și un interval orar de preluare a documentelor.

Personal la birourile noastre din București (Bd. Carol I, nr. 55)

După finalizarea procedurilor, vă vom contacta pentru a stabili o programare.

Prin CURIERUL NOSTRU PARTENER

Lăsați totul în grija noastră! Alegând această opțiune ne vom ocupa de returnarea documentelor dvs. prin curierul nostru partener. Veți primi documentele la adresa dorită (acasă sau la locul de muncă) atât la nivel național cât și internațional.












Adaugă alt fișier Șterge fișier

Format acceptat: png, jpg, jpeg, pdf, bmp, zip, rar

Apăsați pe butonul de adăugare pentru a ne trimite mai multe documente. Sunt permise încărcarea a maxim 10 fișiere în cadrul acestei aplicații. În cazul în care aveți mai multe fișiere, vă rugăm să le arhivați și să ne trimiteți fișierul rezultat. Dacă arhiva depășește dimensiunea de 40 MB, vă recomandăm să o transmiteți pe e-mail.


Sunt de acord cu Termenii și Condițiile Centrului de Vize și Legalizări T&B International

Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal, în vederea prestării serviciilor oferite de Centrul de Vize și Legalizări T&B International conform Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal