RAPIDITATE

Vă stăm la dispoziție 24/7 pentru transmiterea ONLINE a cererilor de traducere și legalizare a documentelor pentru orice stat.

CONFORT și SIGURANȚĂ

Uitați de cozile de la instituțiile din România. Specialiștii noștri se vor ocupa de toate procedurile în numele dvs., securitatea datelor și documentelor transmise fiind prioritatea noastră principală.

UNICITATE

Suntem un centru integrat de servicii de obținere a vizelor și de legalizare și traducere a documentelor. Experți în domeniu vă oferă consultanță personalizată pe cazul dvs.

Obțineți serviciile de care aveți nevoie în 3 pași simpli

Aplicați ONLINE 24/7

Completați datele în aplicație și un specialist al Centrului de Vize și Legalizări va prelua cazul dvs. și în cel mai scurt timp veți primi o ofertă personalizată

Transmiteți documentele

Transmiteți documentele prin curier sau personal la birourile noastre. Ne ocupăm de toate procedurile de traducere, legalizare, vizare și certificare cu Apostilă sau supralegalizare a actelor dvs.

Primiți documentele legalizate pentru a fi utilizate în țara de destinație!

Vă returnăm documentele prin metoda aleasă de dvs. (curier rapid sau predare personală la birourile noastre).

Notă: Lista de mai sus este una orientativă. Oferim servicii de traducere și legalizări pentru orice localitate din România din aria de acoperire a curierului nostru partener. Astfel, nu ezitați să ne contactați, chiar dacă localitatea dvs. nu se află în lista de mai sus.

Caracteristicile principale ale Centrului de Vize și Legalizări
  • Amplasare accesibilă în Centrul Bucureștiului (Calea Moșilor 158 – Metrou Universitate).
  • Site dedicat pentru un acces facil la informații, care include categoriile de servicii, cerințele și tarifele aplicabile. Pentru fiecare categorie de servicii există un motor de căutare online care generează răspunsuri automate personalizate pe anumite cazuri standard prestabilite.
  • Posibilitatea de a solicita serviciile ONLINE prin completarea aplicației în cadrul website-ului nostru și de transmitere a documentelor atât personal la birourile noastre, cât și prin curier (preluarea poate fi făcută de către curierul nostru partener sau prin curierul ales de dvs.).
  • Livrarea documentelor prin curier la adresa aleasă de dvs. oriunde în România sau în lume după finalizarea procedurilor sau ridicarea personală de la birourile noastre.
  • Gestionare 100% securizată documentelor și informațiilor personale.
  • Informații actualizate prin mesaje SMS de informare privind stadiul de procesare în care se află cererea dvs.
  • Linie de asistență pentu a răspunde solicitărilor și intrebărilor dvs.
  • Posibilitatea de PLATĂ ONLINE, prin transfer bancar sau în numerar la casieria băncii.

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles

Informare
Stimați clienți, în această perioadă programul cu publicul se va desfășura în intervalul orar 12:00 - 18:00. Pentru a efectua depuneri/ridicări de documente la sediul nostru, avem rugămintea să ne contactați în prealabil pe email sau telefonic, pentru stabili o programare. Vă mulțumim pentru înțelegere!
×