RAPIDITATE

Vă stăm la dispoziție 24/7 pentru transmiterea ONLINE a cererilor de vize.

CONFORT și SIGURANȚĂ

Uitați de cozile de la Consulate! Economisiți timp și evitați stresul procedurilor anevoioase de obținere a vizelor. Aplicați online din confortul casei dvs. Specialiștii noștri se vor ocupa de toate procedurile în numele dvs.

Unicitate

Suntem unicul centru de servicii de aplicare pentru vize pentru orice stat. Experți în domeniu vă oferă consultanță personalizată pe cazul dvs.

LA CENTRUL DE VIZE PROCESUL DE APLICARE PENTRU VIZĂ ESTE SIMPLU, RAPID ȘI SIGUR

Aplicați ONLINE 24/7

Selectați în motorul de căutare naționalitatea și țara în care urmează să călătoriți. După consultarea cerințelor completați datele în aplicația ONLINE și un specialist al Centrului de Vize și Legalizări va prelua cazul dvs.

Transmiteți documentele

În cazul vizelor clasice este necesar să transmiteți documentele prin curier sau personal la birourile noastre. În cazul vizelor electronice este suficientă încărcarea acestora în aplicația online. Ne ocupăm de toate procedurile pentru obținerea vizei dvs.

Primiți Viza

Vă transmitem pașaportul cu viza îndată ce aceasta a fost aprobată prin metoda aleasă de dvs. (curier rapid sau predare personală la birourile noastre). Vizele electronice vor fi transmise pe e-mail.

Caracteristicile principale ale Centrului de Vize și Legalizări
  • Amplasare accesibilă în Centrul Bucureștiului (Calea Moșilor 158 – Metrou Universitate).
  • Site dedicat pentru un acces facil la informații, care include categoriile de servicii, cerințele și tarifele aplicabile. Pentru fiecare categorie de servicii există un motor de căutare online care generează răspunsuri automate personalizate pe anumite cazuri standard prestabilite.
  • Posibilitatea de a solicita serviciile ONLINE prin completarea aplicației în cadrul website-ului nostru și de transmitere a documentelor atât personal la birourile noastre, cât și prin curier (preluarea poate fi făcută de către curierul nostru partener sau prin curierul ales de dvs.).
  • Livrarea documentelor prin curier la adresa aleasă de dvs. oriunde în România sau în lume după finalizarea procedurilor sau ridicarea personală de la birourile noastre.
  • Gestionare 100% securizată documentelor și informațiilor personale.
  • Informații actualizate prin mesaje SMS de informare privind stadiul de procesare în care se află cererea dvs.
  • Linie de asistență pentu a răspunde solicitărilor și intrebărilor dvs.
  • Posibilitatea de PLATĂ ONLINE, prin transfer bancar sau în numerar la casieria băncii.

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles

Informare
Stimați clienți, în această perioadă programul cu publicul se va desfășura în intervalul orar 12:00 - 18:00. Pentru a efectua depuneri/ridicări de documente la sediul nostru, avem rugămintea să ne contactați în prealabil pe email sau telefonic, pentru stabili o programare. Vă mulțumim pentru înțelegere!
×