Centrul de Vize și Legalizări T&B International cu sediul în centrul Bucureștiului (România) furnizează servicii specializate de asistență și consiliere pentru obținerea vizelor și permiselor de ședere pentru peste 100 de state din întreaga lume, servicii complete de traducere, vizare, apostilare sau supralegalizare a actelor oficiale române, inclusiv a documentelor destinate comerțului internațional, pentru orice stat din lume.

Prin urmare, serviciile noastre se adresează tuturor companiilor care au nevoie de suport pentru realizarea formalităților complete de vizare și traducere a documentelor de export international (facturi, certificate de origine a mărfurilor și orice alte documente administrative care au legătură cu operațiunile comerciale sau vamale), inclusiv de obținere a certificatelor de origine a mărfurilor, a carnetelor ATA etc.

Care sunt procedurile care trebuie urmate pentru legalizarea documentelor comerciale în funcție de țara de destinație?

În funcție de țara de destinație a mărfurilor trebuie urmați anumiți pași și realizate o serie de formalități pentru ca documentele comerciale să fie acceptate/recunoscute de către autoritățile străine, după cum urmează:

  1. Livrările de mărfuri din România într-o altă țară UE nu reprezintă un export propriu-zis fiind o livrare în spațiul unic al Uniunii Europene. În consecință, NU se întocmesc declarații vamale, nu se face vama, doar declarații statistice dacă valoarea livrărilor depășește o anumită sumă. De asemenea, în mod normal, NU este nevoie de un certificat de origine, acesta fiind cerut în general în statele non UE, tocmai pentru ca importatorul să știe în ce categorie tarifară vamală încadrează acel import. Certificatul de calitate atestă că produsul a fost realizat în/provine din România, deci este produs în UE.

    În cazul produselor importate din afara UE și redistribuit de dvs. în alt/alte state UE, odată ce a fost vămuit la intrarea în România, poate circula liber în celelalte state membre UE cu certificatul din țara de origine.

    În concluzie, pentru țările membre UE, în mod normal, nu se emit certificate de origine, carnete ATA și nu este necesară avizarea documentelor comerciale de către Camera de Comerț a României.

    Cu titlu de excepție, dacă partenerul dvs. dintr-o țară membră UE solicită în mod imperios certificarea de către Camera de Comerț a unor documente care însoțesc marfa, acest lucru poate fi făcut în sensul confirmării că firma este înregistrată legal, iar persoana care le-a semnat este reprezentantul legal al acesteia. De asemenea, în cazuri excepționale (când solicită partenerul extern) se pot emite certificate de origine.

  2. Documentele comerciale care au ca destinație un stat semnatar al Convenției de la Haga sunt scutite de cerința supralegalizării. De asemenea, conform art. 1, alin.3, lit.b din Convenție: „aceasta NU se aplică documentelor administrative care au legătura directă cu o operațiune comercială sau vamală”.

    În consecința, documentele comerciale destinate statelor semnatare ale Convenției de la Haga trebuie să fie avizate doar de Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) și, după caz, să fie însoțite de o traducere în limba țării de destinație sau într-o limba de circulație internațională.

    NB! Cu titlu de excepție, sunt scutite de avizarea CCIR documentele care au ca destinație un stat membru al Uniunii Europene (UE) – pentru detalii vezi punctul A.

    State semnatare ale Convenției de la Haga: Albania (2004), Africa de Sud (1995), Andorra (1996), Antigua și Barbuda (1981), Argentina (1988), Armenia (1994), Australia (1995) - – incluzând Insula Norfolk, Insula Crăciunului și Insulele Cocos, Austria (1968), Azerbaidjan (2005), Bahamas (1973), Bahrain (2013), Barbados (1966), Belarus (1992), Belgia (1976), Belize (1993), Bolivia (2018), Bosnia și Herțegovina (1992), Botswana (1966), Brazilia (2016), Brunei (1987), Bulgaria (2001), Burundi (2015), Capul Verde (2010), Chile (2016), Columbia (2001), Insulele Cook (2005), Costa Rica (2011), Croația (1991), Cipru (1973), Cehia (Rep. Cehă - 1999), Coreea de Sud (Rep. Coreea - 2007), Danemarca (2006) – excluzând Groenlanda și Insulele Feroe, Dominica (1978), Republica Dominicană (2009), Ecuador (2005), El Salvador (1996), Estonia (2001), eSwatini (Swaziland - 1968), Fiji (1970), Finlanda (1985), Filipine (2019), Franța (1965) – incluzând Guadeloupe, Guyana Franceză, Insulele Wallis și Futuna, Martinica, Mayotte, Noua Caledonie, Polinezia Frnaceză, Reunion, St. Bartheemi, St. Martin și St. Pierre and Miquelon, Georgia (2007), Germania (1966), Grecia (1985), Grenada (2002), Guatemala (2017), Guyana (2019), Honduras (2004), RAS Hong Kong, Islanda (2004), India (2005), Irlanda (1999), Israel (1978), Italia (1978), Japonia (1970), Kazahstan (2001), Kârgâzstan (2011), Letonia (1996), Lesotho (1966), Liberia (1996), Liechtenstein (1972), Lituania (1997), Luxemburg (1979), RAS Macao, Macedonia (1991), Malawi (1967), Malta (1968), Marea Britanie (1965) – incluzând Anguilla, Gibraltar, Insulele Bermude, Insulele Cayman, Insulele Turks și Caicos, Insulele Virgine Britanice, Montserrat, St. Helena, Insulele Falkland și South Georgia and the South Sandwich Island, Insulele Marshall (1992), Mauritius (1968), Mexic (1995), Monaco (2002), Mongolia (2009), Muntenegru (2006), Maroc (2016), Namibia (2001), Olanda (1965) – incluzând Aruba, Curacao, Sint Maarten, Bonaire, St. Eustatius și Saba, Noua Zeelandă (2001) – excluzând Tokelau, Nicaragua (2013), Niue (1999), Norvegia (1983) – incluzând Svalbard, Oman (2012), Panama (1991), Paraguay (2014), Peru (2010), Polonia (2005), Portugalia (1969), Republica Moldova (2007), România (2001), Rusia (Fed. Rusă - 1992), Saint Kitts and Nevis (1994), Saint Lucia (2002), Saint Vincent and the Grenadines (1979), Samoa (1999), San Marino (1995), Sao Tome and Principe (2008), Serbia (1992), Seychelles (1979), Slovacia (2002), Slovenia (1991), Spania (1978), Surinam (1975), Suedia (1999), Elveția (1973), Tadjikistan (2015), Tonga (1970), Trinidad and Tobago (2000), Tunisia (2018), Turcia (1985), Ucraina (2003), S.U.A. (1981) – incluzând Guam, Insulele Virgine Americane, Puerto Rico, Samoa Americană, și Insulele Mariane de Nord, Ungaria (1973), Uruguay (2012), Uzbekistan (2012), Vanuatu (1980), Venezuela (1999).


    Dacă statul în care urmează să folosiți actele nu se regăsește în lista anterioară, vă rugăm să consultați secțiunea – Supralegalizări.

  3. În cazul documentelor comerciale care au ca destinație un stat nesemnatar al Convenției de la Haga se va urma procedura standard de supralegalizare pe cale consulară:

    1. vizare de Camera de Comerț și Industrie a României;
    2. legalizarea documentelor de către Departamentul Consular din cadrul Ministerului Afacerilor Externe;
    3. supralegalizarea de către ambasada țării respective în România). De asemenea, după caz, acestea trebuie să însoțite de o traducere în limba țării de destinație sau într-o limba de circulație internațională.

    State nesemnatare ale Convenției de la Haga: Afganistan, Algeria, Angola, Arabia Saudită, Bangaldesh, Benin, Bhutan, Burkina Faso, Cambodgia, Camerun, Canada, Republica Centrafricană, Ciad, China (Republica Populară Chineză), Comore, Congo (Brazzaville), Coasta de Fildeș (Côte D'Ivoire), Cuba, Coreea de Nord (DPRK), Republica Democratică Congo, Djibouti, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Eritreea, Etiopia, Gabon, Gambia, Ghana, Guineea, Guineea Bissau, Guineea Ecuatorială, Haiti, Indonezia, Iran, Irak, Jamaica, Iordania, Kenya, Kiribati, Kosovo*, Kuwait, Laos, Liban, Libia, Madagascar, Malaezia, Maldive, Mali, Mauritania, Micronezia, Mozambic, Myanmar, Nauru, Nepal, Niger, Nigeria, Pakistan, Palau, Palestina, Papua Noua Guinee, Qatar, Rwanda, Senegal, Sierra Leone, Singapore, Insulele Solomon, Somalia, Sri Lanka, Sudan, Sudanul de Sud, Siria, Taiwan, Thailanda, Timorul de Est, Togo, Turkmenistan, Tuvalu, Uganda, Tanzania, Vietnam, Zambia, Zimbabwe.


    Notă:

    * În cazul Republicii Kosovo se aplică procedura de supralegalizare, chiar dacă se regăsește în lista statelor semnatare ale Convenției de la Haga. Acest fapt este cauzat de faptul că România nu recunoște independența Republicii Kosovo și prin urmare a depus obiecții privind aderarea acesteia la Convenție.

Ce servicii oferă Centrul de Vize și Legalizări T&B International?

Nu sunteți sigur de formalitățile care trebuie realizate pentru recunoașterea documentelor comerciale în țara de destinație?

Nu aveți timp pentru toate formalitățile de avizare a documentelor care au legătură cu operațiunile comerciale sau vamale întreprinse de compania dvs.?

Aveți nevoie de un partener de încredere pentru succesul afacerii dvs. pe plan internațional?

Dacă răspunsul este afirmativ la cel puțin una din aceste întrebări, Centrul T&B International este soluția!

Misiunea noastră este de a economisi timp în favoarea dvs., de a vă scuti de drumuri și de vă oferi o experiență transparentă fară a lua contact cu procese birocratice complexe de cele mai multe ori puțin înțelese.
Vă oferim consiliere GRATUITĂ și realizăm în numele companiei dvs. toate procedurile necesare de avizare a documentelor de export internațional și de traducere în orice limbă, oferindu-vă cele mai bune soluții business, după cum urmează:

Ce este Certificatul de Origine a Mărfurilor și cine îl eliberează?

Certificatul de origine este un document utilizat în comerţul internaţional care atestă faptul că bunurile au fost produse într-o anumită ţară. Camera de Comerț și Industrie a României eliberează Certificate de Origine atât pentru exportul românesc direct, cât şi pentru programele cu finanţare externă, la nivel naţional.

Cum se obține și care sunt actele necesare pentru obținerea unui Certificat de Origine pentru exportul românesc direct?

Pentru obținerea certificatelor de origine privind exportul românesc se va depune la Camera de Comerț și Industirie a României un formular-cerere însoțit de următoarele documente:

  • Declarația de origine;
  • Factură externă;
  • Certificatul de înregistrare a firmei la Oficiul Registrului Comerțului;
  • Acreditiv și/sau contract;
  • Alte documente care să ateste originea: certificat de origine străin, declarație vamală, fișă tehnologică a produsului etc..

Cum se obține și care sunt actele necesare pentru obținerea unui Certificat de Origine pentru programele cu finanțare externă?

Pentru obținerea certificatelor de origine privind solicitate în cadrul programelor cu finanțare externă se va depune la Camera de Comerț și Industirie a României un formular-cerere însoțit de următoarele documente:

  • Declarația de origine;
  • Factură externă;
  • Certificatul de înregistrare a firmei la Oficiul Registrului Comerțului;
  • Contract de finanțare (încheiat între beneficiarul final și agenția de finanțare)
  • Alte documente care să ateste originea: certificat de origine străin, declarație vamală, fișă tehnologică a produsului etc..

În cât timp se eliberează Certificatele de Origine?

În mod normal termenul de soluționare este de 1 zi lucrătoare de la depunerea cererii și a dosarului complet.

Mențiuni speciale:

  1. Toate documentele se depun în original sau în copie conformă cu originalul (după caz);
  2. Un certificat de origine emis de către Camera de Comerț și Industrie a României corespunde unei singure facturi;
  3. În cazul unor neclarități, Camera de Comerț și Industrie a României îsi rezervă dreptul de a solicita orice document pe care îl consideră necesar/util pentru stabilirea originii bunurilor pentru care se solicită emiterea Certificatului de Origine.

Ce este Carnetul ATA și cât timp este valabil?

Carnetul ATA (Carnetul pentru admiterea temporară a mărfurilor scutite de taxe vamale) este un document internațional, în baza căruia mărfurile aflate în regim de export temporar circulă liber, fără plata unor taxe vamale de tranzit și/sau import în țările care au aderat la Convenția ATA. Carnetul ATA este valabil o perioadă de 12 luni de la data emiterii, cu posibilitatea prelungirii o singură data pentru alte 12 luni (la cerere).

Ce țări și teritorii au aderat la Convenția ATA?

Până în prezent 78 de state au aderat la Convenția ATA. Acestea sunt:

Toate statele Uniunii Europene: Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru, Cehia (Rep. Cehă), Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Portugalia, România, Regatul Unit, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria.

Alte state/teritorii din Europa: Albania, Andorra, Belarus, Bosnia și Herțegovina, Elveția, Gibraltar, Islanda, Macedonia, Republica Moldova, Muntenegru, Norvegia, Rusia (Federația Rusă), Serbia, Turcia, Ucraina.

State/teritorii din ASIA: Bahrain, China, Coreea de Sud, Emiratele Arabe Unite, Hong Kong, India, Indonezia, Iran, Israel, Japonia, Kazahstan, Liban, Macao, Malaezia, Mauritius, Mongolia, Pakistan, Qatar, Singapore, Sri Lanka, Thailanda, Turcia.

State din AFRICA: Africa de Sud, Algeria, Coasta de Fildeș (Cote d’Ivoire), Madagascar, Maroc, Senegal, Tunisia.

State din AMERICA: Brazilia, Canada, Chile, Mexic, Statele Unite ale Amercii (S.U.A.).

AUSTRALIA ȘI OCEANIA: Australia și Noua Zeelandă.

Ce categorii de mărfuri pot fi acoperite de Carnetul ATA?

  • mărfurile destinate sa fie prezentate sau utilizate la expoziţii, târguri, congrese sau manifestări similare;
  • echipamentul profesional;
  • containerele, paletele, ambalajele, mostrele şi alte mărfuri importate în cadrul unei operaţiuni comerciale;
  • mărfurile importate în cadrul unei operaţiuni de producţie;
  • mărfurile importate în scop educativ, ştiinţific sau cultural;
  • materialul de promovare turistică;
  • mărfurile importate în cadrul micului trafic de frontieră;
  • mărfurile importate în scop umanitar;
  • mijloacele de transport;
  • animale;
  • efectele personale ale călătorilor şi bunurile importate în scop sportiv.

Cum se obține și care sunt actele necesare pentru obținerea unui Carnet ATA?

Pentru obținerea unui Carnet ATA se va depune la Camera de Comerț și Industirie a României o cerere care să conțină următoarele elemente:

  • Datele de identificare ale persoanei juridice (CUI, numări de înregistrare la Registrul Comerțului, adresa, persoana de legătură);
  • Descrierea scopului călătoriei;
  • Durata estimată a evenimentului și a exportului temporar;
  • Țara de destinație și țările de tranzit (după caz), cu preciarea locurilor în care se realizează controlul vamal (în interior sau la frontieră);
  • Mijlocul de transport folosit, cu precizarea numărului de înmatriculare;
  • Responsabilul de Carnet;
  • O listă în limbile română și engleză cu produsele cuprinse pe carnet conținând denumirea, cantitatea, eventual greutatea, valoarea acestora.

În cât timp se eliberează Carnetele ATA?

În regim normal termenul de eliberare este de 3 zile lucrătoare de la depunerea cererii. În regim de urgență acestea pot fi eliberate în mai puțin de 3 zile lucrătoare (în 24 de ore sau în 48 de ore).

Oferim servicii complete de avizare a documentelor comerciale destinate comerțului internațional la Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR). Vă reprezentăm și facem toate formalitățile în numele companiei dvs.

Indiferent dacă documentele comerciale au ca destinație un stat semnatar al Convenției de la Haga sau un stat nesemnatar, documentele trebuie vizate de Camera de Comerț și Industrie a României (cu excepția celor destinate țărilor UE).

Ce categorii de documente pot fi vizate de Camera de Comerț și Industrie a României?

În conformitate cu Legea 335/2007, cap. III, art. 28, alin 2, lit. h, CCIR este abilitată să avizeze la cerere o serie de documente pentru comerțul inernațional, printre care:

  • Facturile comerciale externe (invoice);
  • Exporter registry form;
  • Certificatele Fitosanitare;
  • Certificatele sanitar-veterinare;
  • Declarațiile de producător;
  • Certificatele de producător;
  • Procuri/Letter of authorisation;
  • Conosamente (documentele care însoțesc transportul mărfurilor pe apă/navă);
  • Certificatele de calitate;
  • Alte documente comerciale.

Ce acte sunt necesare pentru avizarea documentelor de comerț internațional?

La CCIR se va prezenta o cerere însoțită de documentul pentru care se solicită avizarea (în original și copie) și se va achita taxa pentru avizare percepută de Camera de Comerț în cuantum de de 356 lei/set (fără TVA). În cazul în care aveți două sau mai multe seturi de documente CCIR acordă o reducere de 20%, costul per set fiind de 292 lei (fără TVA).

NOTĂ

Un set de documente se poate compune din certificat de origine și alte documente pentru comerțul internațional SAU doar alte documente pentru comerțul internațional.

Actele emise de Oficiul Registrului Comerțului se vizează la Camera de Comerț și Industrie a României?

Actele emise de Oficiul Registrului Comerțului (exemplu: Certificat de Înregistare a Societăților Comerciale, Certificat Constatator, declarații oficiale - mențiuni de înregistrare, dată certă) NU sunt vizate de CCIR! Acestea trebuie legalizate corespunzător în funcție de țara în care vor produce efecte:

  • Dacă se vor utiliza în state semnatare ale Convenției de la Haga (înclusiv în statele UE) se vor apostila la Tribunalul competent. Traducerile autorizate și legalizate după acestea se vor apostila la Camera Notarilor Publici.
  • Dacă se vor utiliza în state nesemnatare ale Convenției de la Haga se vor viza la Ministerul Justiției și ulterior se vor supralegaliza succesiv la Ministerul Afacerilor Externe și la Ambasada statului de destinație acreditată în România. Aceeași procedură se aplică și traducerilor autorizate și legalizate, cu mențiunea că acestea nu se vor viza la Ministerul Justiției ci la Camera Notarilor Publici.

Documentele comerciale (facturi comerciale, certificate de origine a mărfurilor etc.) care au ca destinație un stat nesemnatar al Convenției de la Haga privind suprimarea cerinței supralegalizării trebuie să fie supralegalizate succesiv pe cale administrativă și consulară după cum urmează:

  1. Vizarea la Camera de Comerț și Industrie a României;
  2. Supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe;
  3. Supralegalizarea la Ambasada statului de destinație acreditată în România.

Specialiștii Centrului de Vize și Legalizări T&B International din București (România) vă pot reprezenta pentru a realiza toate aceste formalități în numele companiei dvs. oferindu-vă servicii rapide la cele mai înalte standarde, indiferent dacă sediul companiei dvs. este în București sau în altă localitate din România.

De asemenea, în caz de necesitate, vă oferim servicii complete de traducere autorizată în orice limbă a documentelor dvs.

În cadrul birourilor noastre se oferă servicii complete de apostilare sau supralegalizare a actelor originale emise atât de Oficiul Registrului Comerțului (Certificat de Înregistare a Societăților Comerciale, Certificat Constatator, declarații oficiale - mențiuni de înregistrare, dată certă) cât și de alte autorități din România.

Note:

(1) În vederea apostilării/supralegalizării încheierilor/rezoluțiilor eliberate de Oficiul Registrului Comerțului este necesar ca acestea să fie legalizate, să poarte mențiunea „definitivă” și ștampila rotundă a Oficiului Registrului Comerțului. De asemenea, este necesar ca, alături de semnătură, să fie specificat în clar numele și prenumele referentului care efectuează legalizarea încheierii.

(2) Tribunalele sunt competente să aplice Apostila pe documentele care emană de la Oficiul Registrului Comerțului. Pe de altă parte, dacă actele urmează să fie folosite în țări nesemnatate ale Convenției de la Haga, actele nu se vor apostila ci se vor supralegaliza pe cale administrativă și consulară, după cum urmează: (a) vizarea la Ministerul Justiției; (b) supralegalizarea la Departamentul Consular din cadrul Ministerului Afacerilor Externe; (c) supralegalizarea la Ambasada statului de destinație acreditată în România.

Pentru limbile din tabelul de mai jos traducerile sunt realizate de traducători autorizați de Ministerul Justiției din România.

În caz de necesitate, ne putem ocupa inclusiv de legalizarea la Notarul Public și, în funcție de țara de destinație, de apostilarea sau supralegalizarea acestor, după cum urmează:

  1. Traducerilor după actele care urmează să fie folosite în state semnatare ale Convenției de la Haga li se va aplica Apostila la Camera Notarilor Publici.
  2. Traducerile dupa actele care urmează să fie folosite în state nesemnatare ale Convenției de la Haga urmează să fie supralegalizate de Camera Notarilor Publici, Ministerul Afacerilor Externe și Ambasada statului de destinație acreditată în România.

A

Albaneză

Arabă

Armeană*

B

Bulgară

Bengaleză*

C

Catalană

Cehă

Chineză (mandarină)

Coreeană

Croată

D

Daneză

E

Ebraică

Engleză

F

Finlandeză

Franceză

G

Germană

Greacă (neogreacă)

H

Hindi

I

Indoneziană*

Italiană

J

Japoneză

L

Lituaniană*

M

Macedoneană*

Maghiară

N

Neerlandeză (olandeză)

Nepaleză*

Norvegiană

P

Panjabi*

Persană (farsi/dari)

Polonă

Portugheză

R

Română

Rusă

S

Sârbă

Slovacă

Slovenă

Spaniolă

Suedeză

T

Turcă

U

Ucraineană

Urdu*

V

Vietnameză

Total: 42 de limbi.

*Pentru aceste limbi trebuie verificată disponibilitatea în prealabil


Notă: Pentru alte limbi care nu se regăsesc în lista de mai sus nu există traducători autorizați în România. Prin partenerii noștri externi putem găsi soluția optimă pentru traducerea documentelor dvs. în orice altă limbă.

Pentru detalii despre necesitatea obținerii unei vize și procedurile aplicabile, consultați secțiunea OBȚINERE VIZE.

Cum procedez pentru a beneficia de serviciile Centrului T&B International?

Deoarece punem accentul pe utilizarea cât mai eficientă a timpului și reducerea costurilor pentru clienții noștri, subliniem faptul că indiferent dacă sediul companiei dvs. este în București sau în alt județ NU ESTE OBLIGATORIE PREZENȚA unui reprezentant al companiei dvs. la birourile noastre! Toate detaliile pot fi transmise prin APLICAȚIA ONLINE de mai jos sau via e-mail iar documentele, prin CURIER. De asemenea, în cazul companiilor din București și Ilfov, în funcție de volumul documentelor, un consilier al Centrului de Vize și Legalizări se poate deplasa la sediul dvs. pentru prealuarea documentelor și discutarea tuturor detaliilor.
Vom realiza toate procedurile în numele companiei dvs. iar după finalizarea tuturor operațiunilor, actele originale vizate și legalizate corespunzător, precum și traducerile acestora (când este cazul), vă vor fi transmise prin CURIER RAPID atât în București, cât și în alte localități din România sau din străinătate (în orice țară).

De asemenea, în cazul în care doriți să vă prezentați personal la birourile noastre pentru depunerea și/sau pentru prealuarea documentelor, acest lucru este posibil conform programului de lucru cu publicul.

CU T&B INTERNATIONAL PROCESUL DE LEGALIZARE A DOCUMENTELOR COMERCIALE DESTINATE COMERȚULUI INTERNAȚIONAL ESTE SIMPLU, RAPID ȘI SIGUR
Aplicați ONLINE 24/7

Completați datele în aplicație și un specialist al Centrului de Vize și Legalizări va prelua cazul dvs. și în cel mai scurt timp veți fi contactat pentru discutarea detaliilor

Transmiteți documentele

Transmiteți documentele prin curier sau personal la birourile noastre. Ne ocupăm de toate procedurile de legalizare a documentelor comerciale destinate comerțului internațional

Primiți documentele legalizate!

Vă returnăm documentele prin metoda aleasă de dvs. (curier rapid sau predare personală la birourile noastre).

Vă informăm că pentru documentele comerciale care au ca destinație un stat semnatar al Convenției de la Haga procedurile sunt mult mai rapide, fiind nevoie doar de avizarea din partea Camerei de Comerț și Industrie a României, pe când pentru cele care au ca destinație un stat nesemnatar al Convenției, fiind nevoie de supralegalizarea actelor pe cale administrativă și consulară, durata de procesare este mai mare.

De asemenea, durata totală depinde de volumul de acte și complexitatea procedurilor, dacă aveți nevoie sau nu de traducere și de limba în care se efectuează aceasta, motiv pentru care nu se poate preciza durata exactă fără o evaluare prealabilă. Vă vom furniza toate detaliile privind termenul de predare de îndată ce primim solicitarea dvs. prin aplicația online de mai jos sau pe e-mail.

În situații de maximă urgență, în cazul anumitor state, putem realiza procedurile pentru dvs. chiar și în 1-2 zile lucrătoare. Prin urmare, vă stam la dispoziție pentru realizarea tururor formalităților chiar și în regim de urgență, scutindu-vă de tot ceea ce înseamnă birocrație în relațiile cu instituțiile implicate.

Costul total pentru legalizarea documentelor comerciale depinde de numărul de documente și de țara de destinație, acest ultim aspect presupunând proceduri diferite de la caz la caz. De asemenea, în cazul în care se solicită și traducerea actelor, prețul aferent traducerii variază în funcție de numărul de pagini și limba în care se realizează traducerea.

MODALITĂȚI DE PLATĂ
  • ONLINE cu cardul bancar emis sub una din siglele: VISA, Mastercard, American Express, Discover, JCB, Wright Express, Carte Blanche, Diner’s Club (alegând această metodă de plată veți primi pe e-mail factura împreună cu un link prin accesarea căruia veți putea plăti online direct cu cardul firmei)
  • Plată prin transfer bancar (alegând această metodă de plată veți primi pe e-mail factura împreună cu conturile bancare în care puteți face transferul bancar – direct prin Internet Banking sau prin ordin de plată la ghișeul băncii)
  • Depunere numerar direct la casieria băncii (alegând această metodă de plată veți primi pe e-mail factura împreună cu conturile bancare în care puteți face plata direct la casieria băncii)
Pentru o estimare a costurilor TOTALE vă rugăm să folosiți formularul de mai jos și un specialist al Centrului de Vize și Legalizări va analiza solicitarea dvs. și vă va transmite o ofertă adaptată nevoilor dvs.

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles

Informare
Stimați clienți, în această perioadă programul cu publicul se va desfășura în intervalul orar 12:00 - 18:00. Pentru a efectua depuneri/ridicări de documente la sediul nostru, avem rugămintea să ne contactați în prealabil pe email sau telefonic, pentru stabili o programare. Vă mulțumim pentru înțelegere!
×