Aveți nevoie să transcrieți în România un certificat de căsătorie emis de autorități străine?

Ați încheiat o căsătorie în străinătate și doriți ca această căsătorie să fie recunoscută în România?

Specialiștii Centrului de Vize și Legalizări T&B International cu sediul în centrul Bucureștiului (România) pot realiza toate formalitățile pe care le presupune transcrierea în România a unei căsătorii încheiate în străinătate în numele dvs., indiferent de locația dvs. actuală. Vă scutim astfel de tot ceea ce înseamnă birocrație în relațiile cu instituțiile publice din România sau misiunile diplomatice/consulare din străinătate. În cazul în care locuiți în străinătate, apelând la serviciile noastre, veți evita deplasările repetate în România pentru transcrierea certificatului de căsătorie.

În cadrul birourilor noastre se asigură servicii complete de transcriere a certificatelor de acte civile emise în străinătate. Nu este obligatorie deplasarea dvs. la birourile noastre pentru depunerea sau ridicarea actelor. Pe baza Contractului de Prestări Servicii ne puteți transmite documentele prin metoda aleasa de dvs. (mail, curier sau personal) și noi ne vom ocupa de toate procedurile urmând ca la final să primiți documentele solicitate.

De ce este necesară transcrierea certificatului de căsătorie emis în străinătate?

Certificatul de căsătorie al cetățenilor români emis de autoritățile străine are valoare legală în România doar dacă este transcris în registrele de stare civilă române. Fără a face acest lucru, căsătoria dvs. nu este recunoscută de autoritățile din România. Este obligatoriu ca acest lucru să se realizeze în termen de 6 luni de la căsătorie.

Cererea de transcriere a certificatului de căsătorie se adresează Serviciului de la Stare Civilă din cadrul Primăriei localităţii de domiciliu, pentru cetăţenii români cu domiciliul în România, Primăriei localităţii de ultim domiciliu avut în ţară în cazul cetăţenilor români domiciliaţi în străinătate sau Primarului Sectorului 1, în cazul cetăţenilor români care nu au avut niciodată domiciliul în România

RAPIDITATE

Vă stăm la dispoziție 24/7 pentru transmiterea ONLINE a cererilor de transcriere a căsătoriilor încheiate în străinătate.

CONFORT și SIGURANȚĂ

Uitați de cozile de la instituțiile din România. Specialiștii noștri se vor ocupa de toate procedurile în numele dvs., securitatea datelor și documentelor transmise fiind prioritatea noastră principală.

UNICITATE

Suntem un centru integrat de servicii de obținere, legalizare și traducere a documentelor. Experți în domeniu vă oferă consultanță personalizată pe cazul dvs.

Vă oferim consiliere GRATUITĂ și realizăm în numele dvs. toate procedurile necesare pentru transcrierea căsătoriei și obținerea certificatului de căsătorie românesc transcris, precum și proceduri de apostilare, supralegalizare și traducere, dacă veți utiliza documentul în străinătate.
Cum procedez pentru a beneficia de serviciile Centrului T&B International?

Deoarece punem accentul pe utilizarea cât mai eficientă a timpului și reducerea costurilor pentru clienții noștri, subliniem faptul că indiferent dacă locuiți în București sau în alt județ din România, NU ESTE OBLIGATORIE PREZENȚA dvs. la birourile noastre! Toate detaliile pot fi transmise prin APLICAȚIA ONLINE de mai jos sau via e-mail iar documentele, prin E-MAIL sau CURIER.
Vom realiza toate procedurile în numele dvs. iar după finalizarea tuturor operațiunilor, certificatul de căsătorie vă va fi transmisă prin CURIER RAPID atât în București, cât și în alte localități din România sau din străinătate (în orice țară).

De asemenea, în cazul în care doriți să vă prezentați personal sau prin delegat la birourile noastre pentru depunerea și/sau pentru preluarea documentelor, acest lucru este posibil conform programului de lucru cu publicul.

CU T&B INTERNATIONAL PROCESUL DE TRANSCRIERE A CĂSĂTORIEI ESTE SIMPLU, RAPID ȘI SIGUR
Aplicați ONLINE 24/7

Completați datele în aplicație și un specialist al Centrului de Vize și Legalizări va prelua cazul dvs. și în cel mai scurt timp veți primi o ofertă personalizată

Transmiteți documentele

Transmiteți documentele prin mail, curier sau personal la birourile noastre. Ne ocupăm de toate procedurile de transcriere a certificatului de căsătorie străin.

Primiți certificatul de căsătorie românesc

Primiți certificatul de căsătorie transcris prin CURIER RAPID la adresa dvs. sau îl ridicați personal de la sediul nostru.

Pentru realizarea tuturor procedurilor în numele dvs. trebuie să ne transmiteți (pe e-mail, curier sau personal):
  1. Certificatul de căsătorie emis de autoritățile străine. Acesta trebuie să fie apostilat sau supralegalizat, în functie de țara emitentă. Dacă dețineți extras multilingv de căsătorie, acesta nu mai trebuie apostilat/supralegalizat;
  2. Certificatul de naștere al soției/soțului. Acesta trebuie să fie apostilat sau supralegalizat, dacă nu este emis de autoritățile din România. Dacă dețineți extras multilingv de naștere, acesta nu mai trebuie apostilat/supralegalizat;
  3. O copie după Cartea de Identitate valabilă (sau după Pașaport în cazul cetățenilor români cu domiciliul în străinătate) a soților;
  4. Declarația privind regimul matrimonial
  5. Declarația privind faptul că nu ați mai solicitat transcrierea certificatului de căsătorie

Declarațiile poti fi date la Ambasada/Consulatul României sau în fața unui notar din țara de rezidență. În funcție de limba țări de rezidență, declarațiile pot fi redactate de noi contracost. Vi le trimitem pe email și le puteți prezenta notarului. Va trebui să solicitați legalizarea și aplicarea apostilei sau supralegalizarea declarațiilor.

Pentru transcrierea căsătoriei încheiate în străinătate și obținerea certificatului de căsătorie românesc transcris, termenul standard este de 30 de zile, din momentul depunerii cererii la Starea Civilă.

În cazul în care veți solicita și alte servicii adiționale de apostilare, supralegalizare sau traducere, timpul de procesare va fi mai mare, în funcție de procedurile implicate.

Ştim că factorul TIMP este de cele mai multe ori cel mai important pentru dvs., de aceea vom face tot posibilul să obţinem cele mai scurte termene de predare. Vă invităm să ne contactați utilizând aplicația ONLINE de mai jos (sau pe e-mail / telefonic) prin intermediul căreia ne puteți transmite toate detaliile despre situația dvs. concretă. Astfel un specialist al Centrului de Vize și Legalizări va evalua solicitarea dvs. și vă va transmite toate detaliile privind termenul de predare și costurile totale.

Numărul de documente și de proceduri solicitate, precum și alte particularități vor determina calculul total exact.

Facturarea se realizează în LEI (în cazul persoanelor rezidente în România) și în EUR (în cazul persoanelor rezidente în străinătate – la cursul de schimb al BNR), iar factura de plată este transmisă pe e-mail.

MODALITĂȚI DE PLATĂ
  • ONLINE cu cardul bancar emis sub una din siglele: VISA, Mastercard, American Express, Discover, JCB, Wright Express, Carte Blanche, Diner’s Club (alegând această metodă de plată veți primi pe e-mail factura împreună cu un link prin accesarea căruia veți putea plăti online direct cu cardul dvs.)
  • Plată prin transfer bancar (alegând această metodă de plată veți primi pe e-mail factura împreună cu conturile bancare în care puteți face transferul bancar – direct prin Internet Banking sau prin ordin de plată la ghișeul băncii)
  • Depunere numerar direct la casieria băncii (alegând această metodă de plată veți primi pe e-mail factura împreună cu conturile bancare în care puteți face plata direct la casieria băncii)

Plata NU se face anticipat, ci după demararea procedurilor! În momentul transmiterii documentelor către dvs. plata trebuie să fi fost efectuată.

Pentru o estimare a costurilor TOTALE vă rugăm să folosiți formularul de mai jos și un specialist al Centrului de Vize și Legalizări va analiza solicitarea dvs. și vă va transmite o ofertă adaptată nevoilor dvs.

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles