Viză Bahamas

Cetățenii din România care călătoresc în Bahamas în scop turistic nu au nevoie de viză pentru o perioadă de ședere de până la 3 luni.

Viză de afaceri pentru Bahamas

Cetățenii din România care călătoresc în Bahamas pentru afaceri nu au nevoie de viză pentru o perioadă de ședere de până la 3 luni.

Viză Diplomatică/Oficială pentru Bahamas

Cetățenii din România care călătoresc în Bahamas pentru vizite oficiale nu au nevoie de viză!

Viză rezidență/ angajare pentru Bahamas

Cetățenii din România care călătoresc în Bahamas pentru rezidență/ angajare au nevoie de viză!

Centrul de Vize și Legalizări T&B International, cu sediul în centrul Bucureștiului, este primul și unicul furnizor de servicii specializate de asistență și consiliere pentru obținerea vizelor, permiselor de muncă și de ședere pentru Bahamas din România.

Acordarea vizelor/permiselor de orice tip este discreționară și intră în sarcina Secțiilor Consulare din cadrul Ambasadelor sau a Autorității pentru Străini și Imigrări a fiecărei țări, Centrul de Vize T&B International având rolul de a pregăti și transmite spre analiză (acolo unde este posibil) documentația necesară în funcție de fiecare caz în parte. Venim astfel în sprijinul celor care se deplaseză în Bahamas și nu cunosc procedurile care trebuie urmate pentru obținerea vizelor sau permiselor necesare. De asemenea, în caz de necesitate, ne putem ocupa de toate formalitățile privind traducerea și legalizarea actelor care urmează să producă efecte în Bahamas, scutindu-vă de contactul dificil cu birocrația.

Deoarece punem accentul pe utilizarea cât mai eficientă a timpului și reducerea costurilor pentru clienții noștri, toate detaliile pot fi transmise via e-mail iar documentele prin curier sau scanate (în cazul în care nu sunt necesare originalele). De asemenea, în cazul în care doriți să veniți personal la birourile noastre, acest lucru este posibil pe baza unei programări în prealabil. Prin programarea prealabilă se evită aglomerarea și se asigură confortul solicitantului. Dacă solicitanții nu au făcut o programare în avans, aceștia vor putea beneficia de serviciile noastre în funcție de disponibilitate.

Pentru detalii privind obținerea vizelor, permiselor de munca sau de rezidență pentru Bahamas (inclusiv pentru programări), vă rugăm să completați aplicația de mai jos (butonul „aplică aici”). Specialiștii Centrului de Vize vor prelua solicitarea dvs. și în cel mai scurt timp vă vor oferi toate detaliile privind taxele consulare și de procesare, pașii și procedurile care trebuie urmate conform normelor impuse de autoritățile din Bahamas.

Personalul Centrului de Vize vă poate asista în limba română, limba engleză și limba spaniolă. De asemenea, mesajele scrise pot fi transmise și în franceză, italiană sau portugheză.

Instrucțiuni privind călătoria în Bahamas

La punctul de control de la întrarea în Bahamas va trebui să prezentați:

  • Documente de călătorie valabile în conformitate cu regulile impuse de Bahamas. Deși nu toate statele aplică aceleași reguli, este recomandat ca pașaportul să aibă o valabilitate de minim 6 luni cu 2 pagini libere pentru aplicarea ștampilelor de către ofițerii de frontieră.

Adițional pot fi solicitate:

  • Dovada rezervării biletelor de avion (sau alt mijloc de transport dacă este disponibil) pentru ieșirea din Bahamas. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Bahamas aici. Dovada ieșirii din țară nu este necesară în cazul celor care sosesc pentru stabilirea rezidenței pe teritoriul acestui stat.
  • Rezervările la hotel sau alte dovezi privind locul de cazare pe durata șederii. Dacă incă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Bahamas aici.
  • Dovada solvabilității economice (deținerea de fonduri suficiente).
  • Asigurare medicală de călătorie. Puteți obține online aici asigurarea medicală pentru Bahamas.
  • Orice alte documente care dovedesc scopul deplasării în Bahamas.
  • Pentru o călătorie în siguranță și pentru evitarea costurilor medicale foarte ridicate în cazul unui eveniment medical neplăcut pe timpul șederii, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală de călătorie și să urmăriți recomandările Organizației Mondiale a Sănătății.
  • Recomandăm tuturor cetățenilor străini care se deplasează în Bahamas să urmărească recomandările de călătorie ale autorităților locale și ale statelor Uniunii Europene care pot fi consultate accesând motorul Travel Advice.
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei dumneavoastă, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din Bahamas, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în Bahamas adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Bahamas.
  • În atenția cetățenilor Uniunii Europene! Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Bahamas, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Bahamas, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora vă puteți adresa în Bahamas utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.
  • În cazul în care minorul nu călătorește cu ambii părinți sau cu nici unul dintre aceștia, la punctul de control de la frontieră trebuie prezentată o declarație notarială cu acordul unuia dintre părinți sau al ambilor părinți, după caz, privind călătoria minorului cu celălalt părinte sau cu o terță persoană.

Notă: În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.

Atât România cât și Bahamas sunt state semnatare ale Convenției de la Haga privind suprimarea cerinței de supralegalizare a actelor oficiale străine, prin urmare actele emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Bahamas, trebuie să fie supuse procedurii de certificare cu Apostila de la Haga, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Apostila este eliberată de autoritățile competente ale unui stat semnatar al Convenției de la Haga, pentru actele oficiale întocmite în țara respectivă, care urmează să fie prezentate pe teritoriul altui stat semnatar al Convenției. Scopul eliberării apostilei este autentificarea originii unui act oficial, pentru prevenirea utilizării unor acte false în vederea producerii de efecte juridice.

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Bahamas și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de obținere a apostilei și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Bahamas. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de traduceri, accesați pagina dedicată pentru Traduceri Engleză iar pentru vizare și apostilare a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Apostilări documente pentru Bahamas .

CU T&B INTERNATIONAL PROCESUL ESTE SIMPLU, RAPID ȘI SIGUR


Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Bahamas and provides expediting services for visa to Bahamas and charges a service fee.

Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Bahamas și oferă servicii de pregătire și expediere a documentelor pentru vizelele pentru Bahamas percepând o taxă pentru serviciile prestate. Centrul de Vize nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari sau de imigrări. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Bahamas sau de autoritățile de imigrări, după caz.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Bahamas

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Bahamas

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Bahamas

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles