Viză Bahrain

Cetățenii din România care călătoresc în Bahrain în scop turistic au nevoie de viză!

Important

Viza Electronică de Turism se eliberează cetățenilor străini care intenționează să viziteze Regatul Bahrain pentru turism, tranzit sau alte vizite care nu au drept scop activități remunerate.

Se eliberează pentru o singură intrare și permite o ședere de maxim 14 zile sau pentru intrări multiple, cu o valabilitate de 3 luni sau de 1 an și o perioadă de ședere de 30 de zile și respectiv 90 de zile.

Atenție! Este necesar să intrați în Bahrain în maxim 30 de zile de la emiterea vizei. În cazul vizei multiple, viza electronică este valabilă 3 luni sau 1 an, cu condiția ca prima intrare să se efectueze în termen de 30 de zile de la emitere.

Vă rugăm să aplicați pentru viză nu cu mai puțin de 5 zile lucrătoare înainte de data planificată de intrare în Bahrain dar totodată nu cu mai mult de 30 de zile înainte de data de intrare, ținând cont de faptul că viza trebuie să fie utilizată în termen de 30 de zile de la emitere pentru a nu își pierde valabilitatea.

  • Pașaportul trebuie să aibă o valabilitate de minim 6 luni cu 2 pagini libere pentru aplicarea ștampilelor de către ofițerii de frontieră.
  • O copie printată a vizei electronice primite pe e-mail. Vezi modelul de viză electronică.
  • Dovada rezervării biletelor de avion (sau alt mijloc de transport) pentru ieșirea din Bahrain. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Bahrain aici.
ATENȚIE! La punctul de control de la intrarea în Bahrain pot fi solicitate adițional:
  • Rezervările la hotel sau similar (în cazul în care veți fi cazați la rude/prieteni, este necesar să furnizați o adresă în Bahrain). Dacă încă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Bahrain.
  • Dovada deținerii fondurilor suficiente pentru durata călătoriei (carduri de credit, numerar, extras de cont recent sau alt document relevant).
  • Pentru o călătorie în siguranță și pentru evitarea costurilor medicale foarte ridicate în cazul unui eveniment medical neplăcut pe timpul șederii, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală de călătorie. Puteți obține aici asigurarea medicală pentru Bahrain.
  • Vă rugăm să luați în considerare faptul că, dacă veți fi însoțit de minori, trebuie depusă o cerere individuală de viză electronică pentru fiecare copil. Toți minorii care îi însoțesc pe părinți trebuie să aibă o viză electronică individuală.
  • Totodată, dacă intenționați să călătoriți în Bahrain cu minori înscriși în pașaportul dvs., nu trebuie să aplicați pentru o viză electronică, este necesar să obțineți o viză la sosire. Astfel, minorii înscriși în pașaportul dvs. vor fi incluși în această viză, fără nicio taxă suplimentară. Atenție! Când minorul deține pașaport individual trebuie să aplicați pentru viză în prealabil.
  • În cazul în care minorul nu călătorește cu ambii părinți sau cu nici unul dintre aceștia, la punctul de control de la frontieră trebuie prezentată o procură notarială cu acordul privind călătoria minorului cu unul dintre părinți sau cu o terță persoană.
  • Atenție! Depășirea perioadei de ședere acordată prin viză este considerată o încălcare a legii și se sancționează cu: plata unei amenzi la punctul de trecere a frontierei la plecare, interdicția intrării pe teritoriul țării și înregistrarea persoanei pe lista neagră/a indezirabililor, cărora le este refuzat dreptul de intrare în Regatul Bahrain. Dacă din diferite motive sunteți nevoiți să rămâneți în Bahrain pentru o perioadă mai mare decât cea acordată prin viză, durata de ședere poate fi extinsă. Vă rugăm să luați legătura cu autoritățile locale înainte de expirarea vizei la Nationality, Passports and Residence Affairs office (NPRA).
  • Vă recomandăm să încheiați o asigurare medicală valabilă pe toată durata călătoriei și să vă informați asupra măsurilor profilactice urmărind în permanență recomandările Organizației Mondiale a Sănătății. Puteți obține asigurarea medicală online aici.
  • Recomandăm tuturor cetățenilor străini care se deplasează în Bahrain să urmărească în permanență recomandările de călătorie ale autorităților locale și ale statelor Uniunii Europene care pot fi consultate accesând motorul Travel Advice.
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei dumneavoastă, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din Bahrain, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în Bahrain adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Bahrain.
  • În atenția Cetățenilor Uniunii Europene! Vă informăm că orice cetățean al UE aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Bahrain, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Bahrain, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Acte necesare - e-Visa Turism Bahrain

  1. O copie scanată a pașaportului (pagina cu datele de identificare). Pașaportul trebuie să fie valabil minim 6 luni. Puteți încărca în aplicație fie o copie scanată fie o poză electronică de bună calitate.
  2. Dovada rezervării biletelor de avion (sau alt mijloc de transport) pentru ieșirea din Bahrain.
  3. Rezervările la hotel sau similar (în cazul în care veți fi cazați la rude/prieteni, este necesar să furnizați o copie după documentul național de identitate al gazdei - CPR Reader's printout). Dacă încă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Bahrain.

Atât România cât și Bahrain sunt state semnatare ale Convenției de la Haga privind suprimarea cerinței de supralegalizare a actelor oficiale străine, prin urmare actele emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Bahrain, trebuie să fie supuse procedurii de certificare cu Apostila de la Haga, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Apostila este eliberată de autoritățile competente ale unui stat semnatar al Convenției de la Haga, pentru actele oficiale întocmite în țara respectivă, care urmează să fie prezentate pe teritoriul altui stat semnatar al Convenției. Scopul eliberării apostilei este autentificarea originii unui act oficial, pentru prevenirea utilizării unor acte false în vederea producerii de efecte juridice.

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Bahrain și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de obținere a apostilei și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Bahrain. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de vizare, apostilare și traducere a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Traduceri și apostilări documente pentru Bahrain

PROCESUL DE APLICARE PENTRU VIZĂ ESTE SIMPLU, RAPID ȘI SIGUR


Aplica online pentru viza
Completați online aplicația eVisa Bahrain

Atașați o copie scanată a documentelor necesare

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Primiți viza pentru Bahrain pe e-mail

Ne ocupăm de toate procedurile pentru obținerea vizei dvs.!

Calatoriti fara grija vizei
Călătorie plăcută în Bahrain!

Călătoriți ușor și în siguranță cu ajutorul nostru.


Taxe de viză și timp de procesare pentru viză Bahrain


Tipul Vizei1
Validitate2
Timp de procesare3
Taxe consulare4
Taxă de procesare4
O singură intrare
30 de zile de la emitere (14 zile perioadă de ședere)
Normal
3-5 zile lucrătoare
21 EUR
18 EUR
Intrare multiplă
30 de zile de la emitere și 90 de zile de la prima intrare (30 de zile de ședere)
Normal
3-5 zile lucrătoare
68 EUR
22 EUR
Intrare multiplă
30 de zile de la emitere și 1 an de la prima intrare (90 de zile perioadă de ședere per vizită)
Normal
3-5 zile lucrătoare
208 EUR
22 EUR

1 NUMĂR DE INTRĂRI

Se face referire la numărul de intrări pe care le puteți folosi.

2 VALABILITATEA VIZEI

Viza electronică este valabilă 30 de zile de la data emiterii (este necesar să intrați în Bahrain în maxim 30 de zile de la emiterea vizei). Totodată, în cazul vizei cu intrări multiple, aceasta este valabilă 3 luni sau 1 an (în funcție de viza aleasă) de la prima intrare. Perioada de ședere se referă la numărul total de zile permise în Bahrain.

3 TIMP DE PROCESARE

Calcularea timpului începe cu următoarea zi lucrătoare din momentul primirii cererii, urmând ca viza să fie eliberată în mod obișnuit după 5 zile lucrătoare.

4 TAXE CONSULARE ȘI TAXE DE PROCESARE

Taxa de procesare nu trebuie confundată cu taxa consulară. Taxa consulară de eliberare a vizelor se calculează în conformitate cu rezoluția privind Tariful taxelor consulare stabilit de Guvernul Regatului Bahrain, aceste taxe nefiind returnabile în caz de refuz de eliberare a vizei. Taxele consulare din tabel includ taxa vizei, iar taxele de procesare sunt taxe de servicii.

Taxele consulare prezentate în tabel reprezintă o aproximare în EUR a taxelor percepute în BHD (Bahrain Dinar), BNR neoferind o cotație directă pentru această monedă. Conversia a fost realizată pe baza convertorului https://coinmill.com după cum urmează: 9 BHD (21 EUR), 29 BHD, (68 EUR), 89 BHD (208 EUR).

5 FACTURAREA ȘI PLATA

Taxa consulară este colectată în numele Ambasadei sau entității responsabile cu eliberarea vizei și este scutită de TVA. Taxa de procesare afișată include TVA. Plata taxelor consulare și a taxelor de procesare se va realiza online (cu card de credit/debit) în conformitate cu Termenii și Condițiile Centrului de Vize și Legalizări.

Servicii adiționale pentru viză Bahrain

În cadrul Centrului de Vize și Legalizări T&B International, ne străduim în mod constant să oferim o gamă de servicii de înaltă calitate, îndreptate spre nevoile clienților. Eforturile noastre sunt îndreptate spre simplificarea procesului și reducerea timpilor de obținere a vizelor, prin serviciul Visa Express, prin oferirea posibilității de realizare a fotografiilor conform normelor impuse de către consulate, la care se adaugă serviciul de SMS Alert ca metodă exclusivă de monitorizare a statusului cererii dvs. de solicitare a vizei. Totodată, pentru siguranța și liniștea dvs. pe durata călătoriei, vă punem la dispoziție serviciul de arhivare în format electronic a vizei obținute.


Dacă vreți să beneficiați de prelucrare prioritară alegeți Serviciul Executiv Visa Express. Astfel, un specialist în servicii executive va prelucra cererea dvs. cu maximă prioritate. Prelucrarea cererii dvs. va începe în următoarele 60 de minute* de la confirmarea plății.

Printre beneficiile Servicilui Executiv – Visa Express al Centrului de Vize și Legalizări T&B International se regăsesc:

  • Echipă exclusivă. O echipă de specialiști este dedicată gestionării cererii dumneavoastră de la început până la sfârșit.
  • Răspuns rapid la orice întrebare. Un specialist răspunde tuturor întrebărilor dvs. în cel mai rapid și profesionist mod.
  • Prelucrare prioritară. Atunci când selectați Serviciul Executiv Visa Express, solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate maximă.
  • Informații și actualizări la timp. Fiți informat cu privire la fiecare etapă a procesului de obținere a vizei dvs. prin notificări primite prin SMS.

Experimentați confortul și securitatea serviciului executiv!

*În următoarele 60 de minute de la lansarea comenzii (în timpul programului de lucru cu publicul) veți primi linku-ul de plată.

Prin serviciul SMS Alert, vă ținem la curent cu întregul proces de obținere a vizei. Vă vom transmite mesaje de confirmare direct pe telefonul mobil, în momentele cheie din timpul procesului de solicitare a vizei. Astfel, veți fi la curent cu toate detaliile legate de viza solicitată.


Centrul de Vize și Legalizări are rolul de a primi, prelucra și transmite spre analiză către Sectiile Consulare ale Ambasadelor actele necesare pentru obținerea vizelor și de a prelua și transmite pașapoartele cu vize și totodată de a oferi consultanță personalizată solicitanților privind tipurile de vize, actele necesare, procedura, termenele de obținere a vizelor etc. Centrul de Vize și Legalizări nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Bahrain. Rămâne la latitudinea acesteia de a solicita documente suplimentare, de a prelungi termenul de întocmire a vizei sau de a lua oricare alte decizii.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Bahrain

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Bahrain

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Bahrain

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Bahrain and provides expediting services for visa to Bahrain and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Bahrain și oferă servicii de visa handling pentru Bahrain percepând o taxă pentru serviciile prestate.

e-Visa Afaceri pentru Bahrain

Cetățenii din România care călătoresc în Bahrain pentru afaceri au nevoie de viză!

Viză rezidență/ angajare pentru Bahrain

Cetățenii din România care călătoresc în Bahrain pentru rezidență/ angajare au nevoie de viză!

Viză Diplomatică/Oficială pentru Bahrain

Cetățenii din România care călătoresc în Bahrain pentru vizite oficiale au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles

Informare
Stimați clienți, ca parte a planului de măsuri pentru prevenirea infecțiilor cu COVID-19, adoptat la nivel european, depunerea și/sau ridicarea personală a documentelor la sediul nostru din București nu mai sunt disponibile pentru moment. În această perioadă toate cererile se vor putea depune prin curier, procesarea dosarelor făcându-se în continuare în regim normal sau urgent, după caz. Se va permite depunerea/ridicarea personală a documentelor doar în cazurile extrem de urgente și doar pe baza unei solicitări transmise la contact@centruldevize.ro sau telefonic. Linia de asistență va funcționa în continuare de luni până vineri între 10.30 și 18.00. Vă mulțumim pentru înțelegere!
×