Viză Bangladesh

Cetățenii din România care călătoresc în Bangladesh în scop turistic au nevoie de viză!

Viză de afaceri pentru Bangladesh

Cetățenii din România care călătoresc în Bangladesh pentru afaceri au nevoie de viză!

Important

Viza de afaceri se eliberează cetățenilor străini care plănuiesc/fac afaceri în Bangladesh, celor care participă la întâlniri de afaceri și întâlniri de lucru ale experților, pentru negocieri de contracte, pentru activități de marketing, tranzacții și evenimente comerciale, afaceri corporatiste, participări la târguri, expoziții, forumuri, conferințe, simpozioane și alte evenimente similare.

De asemenea, se eliberează resortisanților străini trimiși în Bangladesh de către și în numele unei societăți străine în baza unui contract de prestări servicii (sau a unui alt acord) cu o companie/instituție din Bangladesh, pentru efectuarea verificărilor financiare, auditoriale şi de alt tip, pentru consultanță sau în calitate de experţi pentru montajul, repararea şi realizarea serviciilor tehnice ale instalaţiilor/utilajelor (mentenanță) sau pentru alte activități conexe neconstând în relații lucrative (angajare directă în Bangladesh). Dacă scopul deplasării dvs. este altul vă rugăm să consultați secțiunea Alte categorii de vize.

Acte necesare - viza de afaceri Bangladesh

  1. Pașaport cu minim 2 pagini libere, al cărui termen de valabilitate să fie mai mare de 6 luni.
  2. Două fotografii color 3.5cm x 4.5cm pe fundal alb, nu mai vechi de 6 luni. Fața trebuie să fie vizibilă în totalitate (fără ochelari, cu capul descoperit - exceptând situația în care din motive religioase sau etnice se impune acoperirea capului).
    Vă rugăm să verificați ca aceasta să îndeplinească cu precizie toate cerințele pozei pentru obținerea vizei specifice Consulatului bengalez.
  3. Formular viză Bangladesh - semnat în original, în dublu exemplar.
  4. O scrisoare de prezentare/de garanție din partea companiei/organizației dvs. ȘI o scrisoare de invitație din partea entității din Bangladesh care trebuie să cuprindă:
    1. date despre solicitant (numele întreg, data nașterii, cetățenie, funcția/calitatea în cadrul companiei/instituției etc.);
    2. informații despre vizita în Bangladesh (scopul exact al vizitei, durata și perioada deplasării, să confirme cine își asumă responsabilitatea privind cheltuielile relaționate cu deplasarea și șederea în Bangladesh etc.);
    3. informații despre companie/organizație (numele, adresa, telefon de contact).
    Documentul trebuie să conțină ștampila oficială și semnătura reprezentantului legal. Nu se vor accepta scrisorile nesemnate și neștampilate.
    În caz de necesitate, vă putem transmite via e-mail un model de scrisoare pentru Bangladesh.
    Note:

    (1) Scrisoarea de invitație din Bangladesh se poate prezenta în copie dacă v-a fost transmisă prin mijloace electronice.

    (2) În cazul călătoriilor oficiale se va prezenta doar un ordin de misiune.

  5. Adițional, dar nu obligatoriu, se poate prezenta copia biletelor de avion sau confirmarea rezervării. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Bangladesh aici.
  6. Adițional, dar nu obligatoriu, se poate prezenta dovada rezervării la hotel. Se va prezenta o copie după documentele care atestă rezervarea. Dacă incă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Bangladesh aici.
  7. Adițional, dar nu obligatoriu, se poate prezenta o asigurare medicală de călătorie care să acopere sejurul în Bangladesh. Având în vedere condițiile specifice zonelor tropical-musonice, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală. Puteți obține online aici asigurarea medicală pentru Bangladesh.
În cazul călătoriilor cu minori, pentru obținerea vizelor, pot fi solicitate documente adiționale în funcție de fiecare caz, după cum urmează:
  1. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu ambii părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
  2. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu unul dintre părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarație notarială (original și copie) privind acordul unuia dintre părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de celălalt părinte. Adițional, se va prezenta copia pașaportului părintelui care nu însoțește minorul (sau copia cărții de identitate dacă nu dispune de pașaport).
  3. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește însoțit de o altă persoană fizică majoră:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarația notarială (original și copie) privind acordul ambilor părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de o altă persoană fizică majoră. Adițional, se va prezenta o copie după pașapoartele (sau CI) părinților.

În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.

ATENŢIE! Deținerea unei vize nu garantează ieșirea minorului din țară dacă nu sunt îndeplinite condițiile de ieșire din țară a minorilor.

  • Având în vedere incidența ridicată a bolilor tropicale în Bangladesh vă recomandăm să încheiați o asigurare medicală valabilă pe toată durata călătoriei și să va informați asupra măsurilor profilactice și tipurilor de vaccinuri care trebuie efectuate înainte de a călători în zone tropicale urmărind în permanență recomandările Organizației Mondiale a Sănătății. Puteți obține asigurarea medicală online aici.
  • Pentru detalii suplimentare legate de lista unităților medicale cărora vă puteți adresa pentru realizarea vaccinurilor, în caz de necesitate, vă puteți adresa Institului de Sănătate Publică din țara natală sau de reședință.
  • Recomandăm tuturor cetățenilor români sau de orice altă naționalitate care se deplasează în Bangladesh, să urmărească în permanență recomandările autorităților locale. Recomandările de călătorie ale statelor UE pentru Bangladesh pot fi urmărite accesând motorul Travel Advice.
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei în Bangladesh, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din această țară, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în aceast stat, adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Bangladesh. România nu are o Misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Bangladesh, prin urmare în caz de necesitate vă puteți adresa Ambasadei României în India, care asigură reprezentarea diplomatică și consulară a României în Bangladesh. De asemenea, există un Consulat Onorific al României în Bangladesh care poate sprijini rezolvarea unor probleme urgente, prin contactele cu autoritățile locale, dar care nu poate emite documente de identitate românești sau realiza formalități consulare.
  • În atenția cetățenilor Uniunii Europene! Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Bangladesh, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Bangladesh, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa în Bangladesh utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Actele oficiale emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Bangladesh, trebuie să fie supuse procedurii de supralegalizare, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Supralegalizarea reprezintă procedura de autentificare a actelor oficiale străine care urmează sa producă efecte juridice în țări nesemnatare ale Convenției de la Haga. Procedura de supralegalizare este mult mai complexă ca cea de Apostilare, presupunând un numar mult mai mare de certificări și anume: din partea instituțiilor tutelare ale entitățiilor instituționale emitente ale documentelor, supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe al țării care a emis actul și ulterior legalizarea sigiliului și semnăturii Ministerului Afacerilor Externe pe cale diplomatică (de către ambasadele sau reprezentanțele consulare ale statelor în care actul urmează să producă efecte).

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Bangladesh și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de supralegalizare administrativă și consulară și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Bangladesh. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de traduceri, accesați pagina dedicată pentru Traduceri Bengaleză iar pentru vizare și supralegalizare a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Supralegalizări documente pentru Bangladesh.

Procesul de obținere a vizelor este simplu, rapid și sigur


Aplica online pentru viza
Aplicați online pentru Viză Bangladesh

Completați datele în aplicația online și un reprezentant al Centrului de Vize va prelua imediat solicitarea dvs.

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Transmiteți documentele

Trimiteți documentele necesare prin metoda aleasă în aplicația online (prin curier sau depunere personală la sediul nostru). Actele pot fi ridicate de curierul nostru partener.

Calatoriti fara grija vizei!
Primiți Viza! Călătorie plăcută în Bangladesh!

Vă transmitem pașaportul cu viza îndată ce aceasta a fost aprobată (prin curier sau ridicare personală de la birourile noastre).



www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Bangladesh

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Bangladesh

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Bangladesh

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Bangladesh and provides expediting services for visa to Bangladesh and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Bangladesh și oferă servicii de visa handling pentru Bangladesh percepând o taxă pentru serviciile prestate.

Viză de muncă pentru Bangladesh

Cetățenii din România care călătoresc în Bangladesh pentru activități laborale au nevoie de viză!

Alte Categorii De Vize pentru Bangladesh

Cetățenii din România care călătoresc în Bangladesh pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!

Viză Diplomatică/Oficială pentru Bangladesh

Cetățenii din România care călătoresc în Bangladesh pentru vizite oficiale au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles