Viză Ciad

Cetățenii din România care călătoresc în Ciad în scop turistic au nevoie de viză!

Important

Viza turistică se acordă cetățenilor străini care intenționează să călătorească în Ciad pentru activități turistice. Orice alte activități precum cele de afaceri sau de muncă nu sunt permise pe baza vizei de turism. În cazul tranzitului cu autovehiculul personal vă rugăm să consultați indicațiile aferente pentru acest tip de viză de mai jos.

Notă: Cetățenii străini care plănuiesc/fac afaceri în Ciad, cei care se deplasează pentru negocieri de contracte, pentru activități de marketing, tranzacții și evenimente comerciale, afaceri corporatiste, participări la târguri, expoziții forumuri, conferințe, simpozioane, evenimente culturale, științifice, sportive și alte activități similare trebuie să obțină o viză de afaceri. De asemenea, orice resortisant străin trimis în Ciad de către și în numele unei societăți străine în baza unui contract de prestări servicii (sau a unui alt acord) cu o companie din Ciad, pentru efectuarea verificărilor financiare, auditoriale şi de alt tip, pentru consultanță sau în calitate de experţi pentru montajul, repararea şi realizarea serviciilor tehnice ale instalaţiilor/utilajelor (mentenanță) sau pentru alte activități conexe nu se va considera ca desfășurând activități în calitate de angajat în Ciad. Prin urmare, acesta trebuie să obțină o viză de afaceri pentru a se deplasa în vizită de muncă în Ciad. Cei care se regăsesc în una din aceste situații sunt rugați sa consulte secțiunea Viză de Afaceri.

Tranzit Aeroportuar Ciad: Cetățenii străini care tranzitează prin Aeroportul Internațional din N’Djamena spre o altă destinație sunt scutiți de obligativitatea obținerii vizei dacă își continuă călătoria cu același avion sau cu primul zbor de legătură (în decursul a 24 de ore), cu condiția nepărăsirii zonei internaționale a aeroportului și a prezentării biletului de avion precum și a tuturor documentele de călătorie pentru țară de destinație (viza, în cazul în care este necesară). Această scutire nu se aplică în cazul în care intenționați/sunteți nevoit să părăsiți zona internațională a aeroportului, caz în care obținerea vizei este necesară.

ATENȚIE, PROCEDURĂ INTERNAȚIONALĂ! Republica Ciad nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în România. Prin urmare, cererile de vize pot fi depuse la Centrul de Vize și Legalizări din București (România) care vă poate asista pentru obținerea vizelor la misiunea diplomatică acreditată a Ciadului din străinătate, prezența dvs. la Consulat nefiind în acest caz necesară. Totodată, în caz de necesitate, vă putem oferi servicii de traducere și supralegalizare a documentelor ce urmează a fi folosite în Ciad.

Acte necesare - viza turistică Ciad

  1. Pașaport cu minim 2 pagini libere, al cărui termen de valabilitate să fie mai mare de 6 luni.
  2. Două fotografii color 3.5cm x 4.5cm pe fundal alb, nu mai vechi de 6 luni. Fața trebuie să fie vizibilă în totalitate (fără ochelari, cu capul descoperit - exceptând situația în care din motive religioase sau etnice se impune acoperirea capului).
    În cazul în care nu dispuneți de o fotografie recentă cu caracteristicile menționate, puteți opta să ne trimiteți online o poză în format electronic (vezi instrucțiunile ) pe care o vom adapta pentru dvs. la cerințele Consulatului, eliminând astfel posibilitatea ca poza să fie respinsă de agenții consulari. Dacă totuși dispuneți deja de o poză recentă printată, vă rugăm să verificați ca aceasta să îndeplinească cu precizie toate cerințele pozei pentru obținerea vizei specifice Consulatului ciadian.
  3. Formular viză Ciad - semnat în original, în dublu exemplar. Aveți la dispoziție două posibilități:
    1. Completarea aplicației ONLINE de mai jos. Completând aplicația online (vezi butonul de mai jos), agenții noștri vor pregăti formularele necesare și, în cel mai scurt timp (maxim 24h), le veți primi pe e-mail pentru a fi semnate de dvs. și transmise alături de restul documentelor prin curier sau personal la birourile noastre.
    2. Completarea formularului direct la birourile noastre. În cazul în care optați pentru această variantă, cererea dvs. poate fi preluată pe loc beneficiind de serviciul de completare asistată a formularului. În caz de necesitate, vă punem la dispoziție de asemenea serviciile Visa Express și/sau de realizare a fotografiilor necesare.
  4. Certificatul internațional de vaccinare pentru prevenirea Febrei Galbene.
  5. Copia biletelor de avion sau dovada rezervării. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Ciad aici.
    Notă: : În cazul tranzitului cu autovehiculul personal se vor prezenta: (1) itinerariul detaliat (la photocopie du plan de route) cu menționarea exactă a punctului de intrare în Ciad și numele tuturor persoanelor care se vor afla la bord; (2) viza pentru țara din care se intră în Ciad și viza țarii de destinație (în cazul în care sunt necesare); (3) asigurarea internațională (auto și pentru fiecare pasager); (4) o copie după actele autovechiculului; (5) „Le Carnet de Passage en Douane”. Pentru detalii privind obținerea acestui document vă rugăm să ne contactați.
  6. Dovada rezervării la hotel. Se va prezenta o copie după documentele care atestă rezervarea. Dacă incă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Ciad aici.

    *** Dacă deplasarea se face în cadrul unui tur organizat de o agenție de turism se va prezenta o confirmare (rezervare) din partea Agenției de Turism din care trebuie să reiasă ce servicii sunt incluse (transport, cazare etc.).

  7. Opțional, se poate prezenta o asigurare medicală de călătorie care să acopere sejurul în Ciad. Având în vedere că în Ciad frecvența bolilor tropicale este ridicată, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală. Puteți obține asigurarea medicală online aici.
În cazul călătoriilor cu minori, pentru obținerea vizelor, pot fi solicitate documente adiționale în funcție de fiecare caz, după cum urmează:
  1. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu ambii părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
  2. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu unul dintre părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarație notarială (original și copie) privind acordul unuia dintre părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de celălalt părinte. Adițional, se va prezenta copia pașaportului părintelui care nu însoțește minorul (sau copia cărții de identitate dacă nu dispune de pașaport).
  3. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește însoțit de o altă persoană fizică majoră:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarația notarială (original și copie) privind acordul ambilor părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de o altă persoană fizică majoră. Adițional, se va prezenta o copie după pașapoartele (sau CI) părinților.

În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.

Pentru obținerea vizei poate fi solicitată traducerea declarației notariale efectuată de un traducător autorizat. Vă informăm că, în caz de necesitate ne putem ocupa de traducerea și legalizarea tuturor documentelor necesare.

ATENŢIE! Deținerea unei vize nu garantează ieșirea minorului din țară dacă nu sunt îndeplinite condițiile de ieșire din țară a cetățenilor români minori. Pentru procedura și lista completă de documente necesare la punctul de trecere a frontierei consultați Condițiile de ieșire din țară pentru cetățenii români minori.

  • Având în vedere incidența ridicată a bolilor tropicale în Ciad vă recomandăm să încheiați o asigurare medicală valabilă pe toată durata călătoriei și să va informați asupra măsurilor profilactice și tipurilor de vaccinuri care trebuie efectuate înainte de a călători în zone tropicale urmărind în permanență recomandările Organizației Mondiale a Sănătății. Puteți obține asigurarea medicală online aici.
  • La trecerea frontierei, autoritățile din Ciad solicită prezentarea Certificatului Internațional de Vaccinare pentru prevenirea Febrei Galbene. Pentru lista unităților medicale cărora vă puteți adresa pentru realizarea vaccinurilor consultați Institutul de Sănătate Publică din România - secțiunea Cabinete Vaccinări Internaționale.
  • Recomandăm tuturor cetățenilor români sau de orice altă naționalitate care se deplasează în Ciad, să urmărească în permanență recomandările autorităților locale. Recomandările de călătorie ale statelor UE pentru Ciad pot fi urmărite accesând motorul Travel Advice.
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei în Ciad, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din această țară, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în aceast stat, adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Ciad. România nu are o Misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Ciad, prin urmare reprezentanța României în această țară este asigurată de Ambasadei României în Libia, (relocată temporar la Tunis, Republica Tunisiană).
  • În atenția cetățenilor Uniunii Europene! Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Ciad, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Ciad, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa în Ciad utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Actele oficiale emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Ciad, trebuie să fie supuse procedurii de supralegalizare, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Supralegalizarea reprezintă procedura de autentificare a actelor oficiale străine care urmează sa producă efecte juridice în țări nesemnatare ale Convenției de la Haga. Procedura de supralegalizare este mult mai complexă ca cea de Apostilare, presupunând un numar mult mai mare de certificări și anume: din partea instituțiilor tutelare ale entitățiilor instituționale emitente ale documentelor, supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe al țării care a emis actul și ulterior legalizarea sigiliului și semnăturii Ministerului Afacerilor Externe pe cale diplomatică (de către ambasadele sau reprezentanțele consulare ale statelor în care actul urmează să producă efecte).

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Ciad și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de supralegalizare administrativă și consulară și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Ciad. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de vizare, supralegalizare și traducere a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Traduceri și supralegalizări documente pentru Ciad

Procesul de obținere a vizelor este simplu, rapid și sigur


Aplica online pentru viza
Aplicați online pentru Viză Ciad

Completați datele în aplicația online și un reprezentant al Centrului de Vize va prelua imediat solicitarea dvs.

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Transmiteți documentele

Trimiteți documentele necesare prin metoda aleasă în aplicația online (prin curier sau depunere personală la sediul nostru). Actele pot fi ridicate de curierul nostru partener.

Calatoriti fara grija vizei!
Primiți Viza! Călătorie plăcută în Ciad!

Vă transmitem pașaportul cu viza îndată ce aceasta a fost aprobată (prin curier sau ridicare personală de la birourile noastre).


Taxe de viză și timp de procesare pentru viză Ciad


Tipul Vizei1
Validitate2
Timp de procesare3
Taxe consulare4
Taxă de procesare4
O singură intrare
90 de zile (30 de zile de ședere)
Normal
5 zile lucrătoare
100 EUR
47 EUR

*** În anumite cazuri bine justificate pot fi eliberate și vize cu intrări multiple. Pentru detalii vă rugăm să ne contactați.

1 NUMĂR DE INTRĂRI

Se face referire la numărul de intrări pe care le puteți folosi în perioada de valabilitate a vizei.

2 VALABILITATEA VIZEI

Valabilitatea vizei face referire la durata valabilitatea vizei de la data emiterii și la perioada maximă de ședere permisă.

3 TIMP DE PROCESARE

Calcularea timpului începe cu următoarea zi lucrătoare din momentul primirii pașaportului și actelor necesare la birourile noastre, urmând ca viza să fie eliberată în mod obișnuit după 2-10 zile lucrătoare, în funcție de timpul de procesare ales. În anumite cazuri, Secția Consulară iși rezervă dreptul de a prelungi durata de procesare a vizei.

De asemenea, vă reamintim că Republica Ciad nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în România, prin urmare procesarea vizelor se va face la misiunea diplomatică acreditată a Ciadului în străinătate, adăugându-se astfel timpul de circulație internațională a documentelor la timpul de procesare din tabelul de mai sus. Totodată, se va ține cont de liberele oficiale cu ocazia sărbătorilor române și ciadiene.

4 TAXE CONSULARE ȘI TAXE DE PROCESARE

Taxa de procesare nu trebuie confundată cu taxa consulară. Taxa consulară de eliberare a vizelor se calculează în conformitate cu rezoluția privind Tariful taxelor consulare, percepute de oficiile consulare ale Republicii Ciad sau cu acordurile bilaterale ale acesteia, aceste taxe nefiind returnabile în cazul în care personalul consular decide sa nu acorde viza. Taxele din tabel NU includ costul relaționat cu transportul internațional al documentelor, stabilit în acest caz la 59 EUR. Se achită o singură dată pentru grupuri de până la 5 persoane inclusiv, după care se adaugă 4.5 EUR pentru fiecare persoană în plus.

5 FACTURAREA ȘI PLATA

Taxa consulară este colectată în numele Ambasadei sau entității responsabile cu eliberarea vizei și este scutită de TVA. Taxa de procesare afișată include TVA. Facturarea și plata taxelor consulare și a taxelor de procesare se va realiza în LEI, la cursul de schimb al Băncii Naționale a României.

Plata NU se va realiza anticipat. După primirea documentelor și începerea procesării vizei se va emite o factură care va fi transmisă prin e-mail și care trebuie achitată în termen de 48 de ore prin oricare metodă aleasă de dvs.

Centrul de Vize vă pune la dispoziție o gamă variată de metode de plată în funcție de preferințele dvs. (plată online, transfer bancar prin Internet Banking, depunere numerar la bancă).

Servicii adiționale pentru viză Ciad

În cadrul Centrului de Vize și Legalizări T&B International, ne străduim în mod constant să oferim o gamă de servicii de înaltă calitate, îndreptate spre nevoile clienților. Eforturile noastre sunt îndreptate spre simplificarea procesului și reducerea timpilor de obținere a vizelor, prin Serviciul Executiv Visa Express, prin oferirea posibilității de realizare în cadrul birourilor noastre a fotografiilor conform normelor impuse de către Consulate, la care se adaugă serviciul SMS Alert ca metodă exclusivă de monitorizare a statusului cererii dvs. de solicitare a vizei.


Alegând Serviciul Executiv Visa Express, un specialist în servicii executive va lua legătura cu dvs., oferindu-vă consiliere personalizată, cererea dvs. fiind tratată în acest fel cu maximă prioritate. Acesta va gestiona întregul proces de aplicare de la început până la sfârșit făcând formalitățile necesare astfel încât procesarea vizei dvs. să înceapă cât mai repede posibil.

Printre beneficiile Servicilui Executiv – Visa Express al Centrului de Vize și Legalizări T&B International se regăsesc:

  • Echipă exclusivă. O echipă de specialiști este dedicată gestionării cererii dumneavoastră de la început până la sfârșit
  • Răspuns rapid la orice întrebare. Contactați-ne telefonic, trimiteți-ne un e-mail sau plasați comanda ONLINE și astfel un specialist va lua legătura cu dvs. în următoarele 60 minute, câștigând astfel timp valoros.
  • Prelucrare prioritară. Atunci când selectați Serviciul Executiv Visa Express, solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate maximă.
  • Pregătirea documentației. Vă vom ghida pe tot parcursul pregătirii dosarului de solicitare a vizei iar, în caz de necesitate, veți beneficia gratuit de imprimarea/fotocopierea întregii documentații.
  • Visa & Pasport Scan. După aprobarea vizei, pentru siguranța și comoditatea dvs. în cazul pierderii, furtului sau deteriorării pașaportului în timpul călătoriei, vom realiza o copie digitală a vizei și pașaportului dvs. pe care o veți primi pe e-mail, având astfel acces la aceasta în cazuri de urgență.
  • Informații și actualizări la timp. Fiți informat cu privire la fiecare etapă a procesului de obținere a vizei dvs. prin notificări primite prin SMS.
  • Prioritate în livrarea rapidă a pașaportului. Pașaportul dvs. va fi livrat în prima serie de documente preluate de la Secția Consulară. Astfel veți putea intra în posesia acestuia în cel mai rapid mod posibil. În cazul în care doriți să îl ridicați personal de la birourile noastre, o veți putea face la orice oră în timpul programului de lucru din momentul în care sunteți înștiințat că pașaportul este pregătit pentru a fi ridicat.

Experimentați confortul și securitatea serviciului executiv!

Etapa obținterii fotografiilor pentru vize s-a dovedit a fi de foarte multe ori extrem de complicată, având în vedere că fiecare Consulat are cerințe diferite. Alegând serviciul nostru de realizare a fotografiilor pentru viză, eliminați posibilitatea respingerii dosarului dvs. de către Consulat pentru neîndeplinirea normelor fotografiei

Vă oferim 2 posibilități:

  1. De a încărca pur și simplu fotografia dvs. digitală în aplicația online. Fotografia digitală trebuie să fi fost realizată în ultimele 6 luni pe fundal alb, fără umbre, fără ochelari și cu o expresie neutră a feței și cu capul descoperit (daca apartenența religioasă sau etnică nu impune altceva). Verificați instrucțiunile pentru realizarea fotografiei digitale. Pe baza acesteia vom realiza fotografiile necesare pentru obținerea vizei dvs. pe care le vom atașa la dosarul pe care îl vom înainta Secției Consulare din cadrul Ambasadei, asigurându-ne că respectă regulile impuse de aceasta.
  2. În cazul în care nu doriți să transmiteți documentele prin curier și alegeți să depuneți personal la birourile noastre documentele pentru viză fără completarea în prealabil a aplicației online SAU dacă nu dispuneți de posibilitatea de a realiza o fotografie digitală coonform cerințelor de mai sus, vă oferim posibilitatea de realiza forografiile necesare pentru viză pe loc direct la birourile noastre în momentul depunerii dosarului.

Prin serviciul SMS Alert, vă ținem la curent cu întregul proces de obținere a vizei. Vă vom transmite mesaje de confirmare direct pe telefonul mobil, în momentele cheie din timpul procesului de solicitare a vizei. Astfel, veți fi la curent cu toate detaliile legate de viza solicitată.


Centrul de Vize și Legalizări are rolul de a primi, prelucra și transmite spre analiză către Sectiile Consulare ale Ambasadelor actele necesare pentru obținerea vizelor și de a prelua și transmite pașapoartele cu vize și totodată de a oferi consultanță personalizată solicitanților privind tipurile de vize, actele necesare, procedura, termenele de obținere a vizelor etc. Centrul de Vize și Legalizări nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Ciad. Rămâne la latitudinea acesteia de a solicita documente suplimentare, de a prelungi termenul de întocmire a vizei sau de a lua oricare alte decizii.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Ciad

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Ciad

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Ciad

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Chad and provides expediting services for visa to Chad and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Ciad și oferă servicii de visa handling pentru Ciad percepând o taxă pentru serviciile prestate.

Viză de afaceri pentru Ciad

Cetățenii din România care călătoresc în Ciad pentru afaceri au nevoie de viză!

Alte Categorii De Vize pentru Ciad

Cetățenii din România care călătoresc în Ciad pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!

Viză Diplomatică/Oficială pentru Ciad

Cetățenii din România care călătoresc în Ciad pentru vizite oficiale nu au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles

Informare
Stimați clienți, ca parte a planului de măsuri pentru prevenirea infecțiilor cu COVID-19, adoptat la nivel european, depunerea și ridicarea personală a documentelor la sediul nostru din București nu va mai fi disponibilă în perioada 12 - 31 martie 2020. În această perioadă toate cererile se vor putea depune prin curier, procesarea dosarelor făcându-se în continuare în regim normal sau urgent, după caz. Se va permite depunerea/ridicarea personală a documentelor doar în cazurile extrem de urgente și doar pe baza unei solicitări transmise la contact@centruldevize.ro sau telefonic. Linia de asistență va funcționa în continuare de luni până vineri între 10.30 și 18.00. Vă mulțumim pentru înțelegere!
×