Viză Djibouti

Cetățenii din România care călătoresc în Djibouti au nevoie de viză!

Important

Viza Electronică se eliberează cetățenilor străini care intenționează sa viziteze Republica Djibouti pentru turism sau vizite care nu au drept scop activități remunerate. Se eliberează pentru o singură intrare și permite o ședere de maxim 30 de zile. Perioada de valabilitate (90 de zile) a vizei începe de la data specificată de dvs. în aplicație. Puteți intra în Djibouti la orice dată în acestă perioadă de valabilitate.

De asemenea, viza electronică se poate elibera și cetățenilor străini care se află în tranzit în Republica Djibouti pentru maxim 3 zile. Viza de tranzit nu este necesară în cazul celor care tranzitează prin Ambouli International Airport (Djibouti City) spre o altă destinație, cu condiția continuării călătoriei cu același avion sau cu primul zbor de legătură (în decursul a 24 de ore) și a nepărăsirii zonei internaționale a aeroportului. Aceștia vor avea nevoie de toate documentele necesare pentru țara de destinație (bilet de avion, viza valabilă - în cazul în care este necesară). Această scutire nu se aplică în cazul în care intenționați/sunteți nevoit să părăsiți zona internațională a aeroportului, caz în care obțierea vizei de tranzit este necesară.

Indiferent de scopul călătoriei, vă rugăm să aplicați pentru viză din timp însă nu cu mai puțin de 3 zile lucrătoare înainte de data planificată de intrare în Djibouti. Este recomandat să se aplice cu o săptămână înaintea călătoriei.

Dacă intenționați să rămâneți în Djibouti pentru o perioadă de peste 30 de zile, vă rugăm să aplicați pentru o viză clasică accesând secțiunea corespunzătoare (viză de turism, viză de afaceri etc.).

  • Pașaportul trebuie să aibă o valabilitate de minim 6 luni cu 2 pagini libere pentru aplicarea ștampilelor de către ofițerii de frontieră.
  • O copie printată a vizei electronice primite pe e-mail.
ATENȚIE! La punctul de control de la intrarea în Djibouti pot fi solicitate adițional:
  • Dovada rezervării la hotel sau scrisoare de invitație (scrisoare de invitație din partea companiei, în cazul vizitelor de afaceri sau din partea unei persoane fizice în cazul vizitelor private). Dacă încă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Djibouti.
  • Copia biletelor de avion sau confirmarea rezervării. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Djibouti aici.
  • Pentru o călătorie în siguranță și pentru evitarea costurilor medicale foarte ridicate în cazul unui eveniment medical neplăcut pe timpul șederii, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală de călătorie. Puteți obține aici asigurarea medicală pentru Djibouti.
  • Vă rugăm să luați în considerare faptul că, dacă veți fi însoțit de minori, trebuie depusă o cerere individuală de viză electronică pentru fiecare copil. Toți minorii care îi însoțesc pe părinți trebuie să aibă o viză electronică individuală.
  • În cazul în care minorul nu călătorește cu ambii părinți sau cu nici unul dintre aceștia, la punctul de control de la frontieră trebuie prezentată o procură notarială cu acordul privind călătoria minorului cu unul dintre părinți sau cu o terță persoană.
  • Atenție! Depășirea perioadei de ședere acordată prin viză este considerată o încălcare a legii și se sancționează cu: plata unei amenzi, interdicția intrării pe teritoriul țării pentru o anumită perioadă de timp și chiar deprtarea. Dacă din diferite motive sunteți nevoiți să rămâneți în Djibouti pentru o perioadă mai mare decât cea acordată prin viză, vă rugăm să luați legătura cu autoritățile locale înainte de expirarea vizei pentru a obține un permis de ședere.
  • Având în vedere condițiile specifice continentului african și frecvența anumitor boli tropicale vă recomandăm să încheiați o asigurare medicală valabilă pe toată durata călătoriei și să vă informați asupra măsurilor profilactice și tipurilor de vaccinuri care trebuie efectuate înainte de a călători, urmărind în permanență recomandările Organizației Mondiale a Sănătății. Puteți obține asigurarea medicală online aici.
  • Recomandăm tuturor cetățenilor străini care se deplasează în Djibouti să urmărească în permanență recomandările de călătorie ale autorităților locale și ale statelor Uniunii Europene care pot fi consultate accesând motorul Travel Advice.
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei dumneavoastă, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din Djibouti, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în Djibouti adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Djibouti.
  • În atenția Cetățenilor Uniunii Europene! Vă informăm că orice cetățean al UE aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Djibouti, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Djibouti, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Acte necesare - e-Visa Djibouti

  1. O copie scanată a pașaportului (pagina cu datele de identificare). Pașaportul trebuie să fie valabil minim 6 luni. Puteți încărca în aplicație fie o copie scanată fie o poză electronică de bună calitate.
  2. O fotografie electronică de tip pașaport. Vă rugăm să verificați instrucțiunile.
  3. Dovada rezervării la hotel (în cazul vizitelor turistice) sau o scrisoare de invitație (scrisoare de invitație din partea companiei, în cazul vizitelor de afaceri sau din partea unei persoane fizice în cazul vizitelor private). Dacă încă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Djibouti.

Actele oficiale emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Djibouti, trebuie să fie supuse procedurii de supralegalizare, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Supralegalizarea reprezintă procedura de autentificare a actelor oficiale străine care urmează sa producă efecte juridice în țări nesemnatare ale Convenției de la Haga. Procedura de supralegalizare este mult mai complexă ca cea de Apostilare, presupunând un numar mult mai mare de certificări și anume: din partea instituțiilor tutelare ale entitățiilor instituționale emitente ale documentelor, supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe al țării care a emis actul și ulterior legalizarea sigiliului și semnăturii Ministerului Afacerilor Externe pe cale diplomatică (de către ambasadele sau reprezentanțele consulare ale statelor în care actul urmează să producă efecte).

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Djibouti și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de supralegalizare administrativă și consulară și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Djibouti. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de vizare, supralegalizare și traducere a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Traduceri și supralegalizări documente pentru Djibouti

PROCESUL DE APLICARE PENTRU VIZĂ ESTE SIMPLU, RAPID ȘI SIGUR


Aplica online pentru viza
Completați online aplicația eVisa Djibouti

Atașați o copie scanată a documentelor necesare

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Primiți viza pentru Djibouti pe e-mail

Ne ocupăm de toate procedurile pentru obținerea vizei dvs.!

Calatoriti fara grija vizei
Călătorie plăcută în Djibouti!

Călătoriți ușor și în siguranță cu ajutorul nostru.


Taxe de viză și timp de procesare pentru viză Djibouti


Tipul Vizei1
Validitate2
Timp de procesare3
Taxe consulare4
Taxă de procesare4
O singură intrare
90 zile (15-90 zile perioadă de ședere)
Normal
3 zile lucrătoare
23 USD
22 EUR
e-Visa Tranzit
90 zile (1-14 zile perioadă de ședere)
Normal
3 zile lucrătoare
12 USD
18 EUR

1 NUMĂR DE INTRĂRI

Se face referire la numărul de intrări pe care le puteți folosi.

2 VALABILITATEA VIZEI

Valabilitatea vizei se referă la perioada în care este permisă intrarea în Djibouti și începe la data specificată de dvs. în aplicație. Perioada de ședere permisă este de 30 de zile sau 3 zile în cazul vizei electronice de tranzit. Puteți intra în Djibouti la orice dată în această perioadă de valabilitate.

3 TIMP DE PROCESARE

Calcularea timpului începe cu următoarea zi lucrătoare din momentul primirii cererii, urmând ca viza să fie eliberată în mod obișnuit după 3 zile lucrătoare.

4 TAXE CONSULARE ȘI TAXE DE PROCESARE

Taxa de procesare nu trebuie confundată cu taxa consulară. Taxa consulară de eliberare a vizelor se calculează în conformitate cu rezoluția privind Tariful taxelor consulare stabilit de Guvernul Republicii Djibouti, aceste taxe nefiind returnabile în caz de refuz de eliberare a vizei. Taxele consulare din tabel includ taxa vizei (120/60 USD), iar taxele de procesare sunt taxe de servicii.

5 FACTURAREA ȘI PLATA

Taxa consulară este colectată în numele Ambasadei sau entității responsabile cu eliberarea vizei și este scutită de TVA. Taxa de procesare afișată include TVA. Plata taxelor consulare și a taxelor de procesare se va realiza online (cu card de credit/debit) în conformitate cu Termenii și Condițiile Centrului de Vize și Legalizări.

Servicii adiționale pentru viză Djibouti

În cadrul Centrului de Vize și Legalizări T&B International, ne străduim în mod constant să oferim o gamă de servicii de înaltă calitate, îndreptate spre nevoile clienților. Eforturile noastre sunt îndreptate spre simplificarea procesului și reducerea timpilor de obținere a vizelor, prin serviciul Visa Express, prin oferirea posibilității de realizare a fotografiilor conform normelor impuse de către consulate, la care se adaugă serviciul de SMS Alert ca metodă exclusivă de monitorizare a statusului cererii dvs. de solicitare a vizei. Totodată, pentru siguranța și liniștea dvs. pe durata călătoriei, vă punem la dispoziție serviciul de arhivare în format electronic a vizei obținute.


Dacă vreți să beneficiați de prelucrare prioritară alegeți Serviciul Executiv Visa Express. Astfel, un specialist în servicii executive va prelucra cererea dvs. cu maximă prioritate. Prelucrarea cererii dvs. va începe în următoarele 60 de minute* de la confirmarea plății.

Printre beneficiile Servicilui Executiv – Visa Express al Centrului de Vize și Legalizări T&B International se regăsesc:

  • Echipă exclusivă. O echipă de specialiști este dedicată gestionării cererii dumneavoastră de la început până la sfârșit.
  • Răspuns rapid la orice întrebare. Un specialist răspunde tuturor întrebărilor dvs. în cel mai rapid și profesionist mod.
  • Prelucrare prioritară. Atunci când selectați Serviciul Executiv Visa Express, solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate maximă.
  • Informații și actualizări la timp. Fiți informat cu privire la fiecare etapă a procesului de obținere a vizei dvs. prin notificări primite prin SMS.

Experimentați confortul și securitatea serviciului executiv!

*În următoarele 60 de minute de la lansarea comenzii (în timpul programului de lucru cu publicul) veți primi linku-ul de plată.

Prin serviciul SMS Alert, vă ținem la curent cu întregul proces de obținere a vizei. Vă vom transmite mesaje de confirmare direct pe telefonul mobil, în momentele cheie din timpul procesului de solicitare a vizei. Astfel, veți fi la curent cu toate detaliile legate de viza solicitată.


Centrul de Vize și Legalizări are rolul de a primi, prelucra și transmite spre analiză către Sectiile Consulare ale Ambasadelor actele necesare pentru obținerea vizelor și de a prelua și transmite pașapoartele cu vize și totodată de a oferi consultanță personalizată solicitanților privind tipurile de vize, actele necesare, procedura, termenele de obținere a vizelor etc. Centrul de Vize și Legalizări nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Djibouti. Rămâne la latitudinea acesteia de a solicita documente suplimentare, de a prelungi termenul de întocmire a vizei sau de a lua oricare alte decizii.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Djibouti

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Djibouti

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Djibouti

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Djibouti and provides expediting services for visa to Djibouti and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Djibouti și oferă servicii de visa handling pentru Djibouti percepând o taxă pentru serviciile prestate.

Viză de turism pentru Djibouti

Cetățenii din România care călătoresc în Djibouti în scop turistic au nevoie de viză!

Viză de afaceri pentru Djibouti

Cetățenii din România care călătoresc în Djibouti pentru afaceri au nevoie de viză!

Alte Categorii De Vize pentru Djibouti

Cetățenii din România care călătoresc în Djibouti pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!

Viză Diplomatică/Oficială pentru Djibouti

Cetățenii din România care călătoresc în Djibouti pentru vizite oficiale au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles

Informare
Stimați clienți, ca parte a planului de măsuri pentru prevenirea infecțiilor cu COVID-19, adoptat la nivel european, depunerea și/sau ridicarea personală a documentelor la sediul nostru din București nu mai sunt disponibile pentru moment. În această perioadă toate cererile se vor putea depune prin curier, procesarea dosarelor făcându-se în continuare în regim normal sau urgent, după caz. Se va permite depunerea/ridicarea personală a documentelor doar în cazurile extrem de urgente și doar pe baza unei solicitări transmise la contact@centruldevize.ro sau telefonic. Linia de asistență va funcționa în continuare de luni până vineri între 10.30 și 18.00. Vă mulțumim pentru înțelegere!
×