Viză Maldive

Cetățenii din România care călătoresc în Maldive în scop turistic au nevoie de viză!

Viză de afaceri pentru Maldive

Cetățenii din România care călătoresc în Maldive pentru afaceri au nevoie de viză!

Alte Categorii De Vize pentru Maldive

Cetățenii din România care călătoresc în Maldive pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!

Centrul de Vize și Legalizări T&B International, cu sediul în centrul Bucureștiului, este primul și unicul furnizor de servicii specializate de asistență și consiliere pentru obținerea vizelor, permiselor de muncă și de ședere pentru Maldive din România.

Cetățenii străini de orice naționalitate care călătoresc în Insulele Maldive pentru turism sau scurte vizite de afaceri pot obține vizele la sosirea la punctul de frontieră pentru o ședere de 30 de zile (15 zile în cazul cetățenilor din Brunei). Viza poate fi prelungită pe plan local pentru încă 60 de zile, pe baza prezentării documentelor justificative și a taxelor aferente. Dacă scopul șederii este altul trebuie obținut permisul de ședere corespunzător!

Acordarea vizelor/permiselor de orice tip este discreționară și intră în sarcina Secțiilor Consulare din cadrul Ambasadelor sau a Autorității pentru Străini și Imigrări a fiecărei țări, Centrul de Vize T&B International având rolul de a pregăti și transmite spre analiză (acolo unde este posibil) documentația necesară în funcție de fiecare caz în parte. Venim astfel în sprijinul celor care se deplaseză în Maldive și nu cunosc procedurile care trebuie urmate pentru obținerea vizelor sau permiselor necesare. De asemenea, în caz de necesitate, ne putem ocupa de toate formalitățile privind traducerea și legalizarea actelor care urmează să producă efecte în Maldive, scutindu-vă de contactul dificil cu birocrația.

Deoarece punem accentul pe utilizarea cât mai eficientă a timpului și reducerea costurilor pentru clienții noștri, toate detaliile pot fi transmise via e-mail iar documentele prin curier sau scanate (în cazul în care nu sunt necesare originalele). De asemenea, în cazul în care doriți să veniți personal la birourile noastre, acest lucru este posibil pe baza unei programări în prealabil. Prin programarea prealabilă se evită aglomerarea și se asigură confortul solicitantului. Dacă solicitanții nu au făcut o programare în avans, aceștia vor putea beneficia de serviciile noastre în funcție de disponibilitate.

Pentru detalii privind obținerea vizelor, permiselor de munca sau de rezidență pentru Maldive (inclusiv pentru programări), vă rugăm să completați aplicația de mai jos (butonul „aplică aici”). Specialiștii Centrului de Vize vor prelua solicitarea dvs. și în cel mai scurt timp vă vor oferi toate detaliile privind taxele consulare și de procesare, pașii și procedurile care trebuie urmate conform normelor impuse de autoritățile din Maldive.

Personalul Centrului de Vize vă poate asista în limba română, limba engleză și limba spaniolă. De asemenea, mesajele scrise pot fi transmise și în franceză, italiană sau portugheză.

Instrucțiuni privind călătoria în Maldive

La punctul de control de la întrarea în Maldive va trebui să prezentați:

  • Documente de călătorie valabile în conformitate cu regulile impuse de Maldive. Deși nu toate statele aplică aceleași reguli, este recomandat ca pașaportul să aibă o valabilitate de minim 6 luni cu 2 pagini libere pentru aplicarea ștampilelor de către ofițerii de frontieră.

Adițional pot fi solicitate:

  • Dovada rezervării biletelor de avion pentru ieșirea din Maldive. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Maldive aici. Dovada ieșirii din țară nu este necesară în cazul celor care sosesc pentru stabilirea rezidenței pe teritoriul acestui stat.
  • Rezervările la hotel sau alte dovezi privind locul de cazare pe durata șederii. Dacă incă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Maldive aici.
  • Dovada solvabilității economice (deținerea de fonduri suficiente).
  • Asigurare medicală de călătorie. Puteți obține online aici asigurarea medicală pentru Maldive.
  • Orice alte documente care dovedesc scopul deplasării în Maldive.
  • Pentru o călătorie în siguranță și pentru evitarea costurilor medicale foarte ridicate în cazul unui eveniment medical neplăcut pe timpul șederii, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală de călătorie și să urmăriți recomandările Organizației Mondiale a Sănătății.
  • Recomandăm tuturor cetățenilor străini care se deplasează în Maldive să urmărească recomandările de călătorie ale autorităților locale și ale statelor Uniunii Europene care pot fi consultate accesând motorul Travel Advice.
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei dumneavoastă, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din Maldive, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în Maldive adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Maldive.
  • În atenția cetățenilor Uniunii Europene! Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Maldive, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Maldive, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora vă puteți adresa în Maldive utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.
  • În cazul în care minorul nu călătorește cu ambii părinți sau cu nici unul dintre aceștia, la punctul de control de la frontieră trebuie prezentată o declarație notarială cu acordul unuia dintre părinți sau al ambilor părinți, după caz, privind călătoria minorului cu celălalt părinte sau cu o terță persoană.

Notă: În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.

Actele oficiale emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Maldive, trebuie să fie supuse procedurii de supralegalizare, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Supralegalizarea reprezintă procedura de autentificare a actelor oficiale străine care urmează sa producă efecte juridice în țări nesemnatare ale Convenției de la Haga. Procedura de supralegalizare este mult mai complexă ca cea de Apostilare, presupunând un numar mult mai mare de certificări și anume: din partea instituțiilor tutelare ale entitățiilor instituționale emitente ale documentelor, supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe al țării care a emis actul și ulterior legalizarea sigiliului și semnăturii Ministerului Afacerilor Externe pe cale diplomatică (de către ambasadele sau reprezentanțele consulare ale statelor în care actul urmează să producă efecte).

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Maldive și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de supralegalizare administrativă și consulară și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Maldive. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de vizare, supralegalizare și traducere a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Traduceri și supralegalizări documente pentru Maldive

CU T&B INTERNATIONAL PROCESUL ESTE SIMPLU, RAPID ȘI SIGUR


Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Maldive and provides expediting services for visa to Maldive and charges a service fee.

Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Maldive și oferă servicii de pregătire și expediere a documentelor pentru vizelele pentru Maldive percepând o taxă pentru serviciile prestate. Centrul de Vize nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari sau de imigrări. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Maldive sau de autoritățile de imigrări, după caz.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Maldive

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Maldive

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Maldive

Viză Diplomatică/Oficială pentru Maldive

Cetățenii din România care călătoresc în Maldive pentru vizite oficiale au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles