Cetățenii din România care călătoresc în Mauritania în scop turistic au nevoie de viză!
Actualmente vizele pentru Mauritania se pot obține la sosire pe Aeroportul Internațional din Nouakchott (Nouachott-Oumtounsy International Airport). Pentru alte punte de trecere a frontierei situația este neclară, prin urmare dacă intenționați să intrați în Mauritania prin alt punct de frontieră, vă rugăm să contactați autoritățile mauritaniene în prealabil pentru confirmările necesare.
De asemenea, vizele pot fi obținute în prealabil, evitându-se astfel timpul de așteptare de la punctul de frontieră. Solicitările pot fi facute la Ambasadele Mauritaniei în Rabat (Maroc), Dakar (Senegal), Madrid (Spania) cât și la alte Ambasade ale Mauritaniei care sunt dotate cu aparatura necesară pentru preluarea amprentelor, vizele pentru Mauritania fiind biometrice.
Taxele de vize diferă în funcție de perioada de valabilitate a acestora și de naționalitate. Consultați taxele de viză aici.
Instrucțiuni privind călătoria în Mauritania
La punctul de control de la întrarea în Mauritania va trebui să prezentați:
Documente de călătorie valabile în conformitate cu regulile impuse de Mauritania. Deși nu toate statele aplică aceleași reguli, este recomandat ca pașaportul să aibă o valabilitate de minim 6 luni cu 2 pagini libere pentru aplicarea ștampilelor de către ofițerii de frontieră.
Adițional pot fi solicitate:
Dovada rezervării biletelor de avion (sau alt mijloc de transport dacă este disponibil) pentru ieșirea din Mauritania. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Mauritania aici.
Dovada ieșirii din țară nu este necesară în cazul celor care sosesc pentru stabilirea rezidenței pe teritoriul acestui stat.
Rezervările la hotel sau alte dovezi privind locul de cazare pe durata șederii. Dacă incă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Mauritania aici.
Dovada solvabilității economice (deținerea de fonduri suficiente).
Orice alte documente care dovedesc scopul deplasării în Mauritania.
Pentru o călătorie în siguranță și pentru evitarea costurilor medicale foarte ridicate în cazul unui eveniment medical neplăcut pe timpul șederii, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală de călătorie și să urmăriți
recomandările Organizației Mondiale a Sănătății.
Recomandăm tuturor cetățenilor străini care se deplasează în Mauritania să urmărească recomandările de călătorie ale autorităților locale și ale statelor Uniunii Europene care pot fi consultate accesând motorul
Travel Advice.
În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei dumneavoastă, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din Mauritania, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în Mauritania adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Mauritania.
În atenția cetățenilor Uniunii Europene!
Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Mauritania, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Mauritania, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora vă puteți adresa în Mauritania utilizați motorul de căutare din secțiunea -
Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.
În cazul în care minorul nu călătorește cu ambii părinți sau cu nici unul dintre aceștia, la punctul de control de la frontieră trebuie prezentată o declarație notarială cu acordul unuia dintre părinți sau al ambilor părinți, după caz, privind călătoria minorului cu celălalt părinte sau cu o terță persoană.
Notă:
În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.
Actele oficiale emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Mauritania, trebuie să fie supuse procedurii de supralegalizare, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.
Supralegalizarea
reprezintă procedura de autentificare a actelor oficiale străine care urmează sa producă efecte juridice în țări nesemnatare ale Convenției de la Haga. Procedura de supralegalizare este mult mai complexă ca cea de Apostilare, presupunând un numar mult mai mare de certificări și anume: din partea instituțiilor tutelare ale entitățiilor instituționale emitente ale documentelor, supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe al țării care a emis actul și ulterior legalizarea sigiliului și semnăturii Ministerului Afacerilor Externe pe cale diplomatică (de către ambasadele sau reprezentanțele consulare ale statelor în care actul urmează să producă efecte).
Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță
GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Mauritania și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de supralegalizare administrativă și consulară și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Mauritania. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.
CU T&B INTERNATIONAL PROCESUL ESTE SIMPLU, RAPID ȘI SIGUR
Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Mauritania and provides expediting services for visa to Mauritania and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Mauritania și oferă servicii de pregătire și expediere a documentelor pentru vizelele pentru Mauritania percepând o taxă pentru serviciile prestate. Centrul de Vize nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari sau de imigrări. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Mauritania sau de autoritățile de imigrări, după caz.
Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Mauritania
Oferte de zboruri spre Mauritania
Asigurări medicale și de călătorie pentru Mauritania
Viză de afaceri pentru Mauritania
Cetățenii din România care călătoresc în Mauritania pentru afaceri au nevoie de viză!
Alte Categorii De Vize pentru Mauritania
Cetățenii din România care călătoresc în Mauritania pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!
Viză Diplomatică/Oficială pentru Mauritania
Cetățenii din România care călătoresc în Mauritania pentru vizite oficiale nu au nevoie de viză!