Viză Mozambic

Cetățenii din România care călătoresc în Mozambic în scop turistic au nevoie de viză!

e-Visa Afaceri pentru Mozambic

Cetățenii din România care călătoresc în Mozambic pentru afaceri au nevoie de viză!

Alte Categorii De Vize pentru Mozambic

Cetățenii din România care călătoresc în Mozambic pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!

Important

Viza de membru de echipaj se acordă celor care călătoresc în calitate de membri de echipaj de transport internațional naval sau aeronautic.

Se eliberează pentru o singură intrăre și permite o ședere de 3 de zile. Perioada de valabilitate a vizei este de 30 de zile și începe de la data emiterii vizei electronice (specificată în document). Puteți intra în Mozambic la orice dată în acestă perioadă de valabilitate.

Vă rugăm să aplicați pentru viză din timp, însă nu cu mai puțin de 5 zile lucrătoare înainte de data planificată de intrare în Mozambic și nici mai devreme de 3 luni.

  • Pașaportul trebuie să aibă o valabilitate de minim 6 luni cu 1 pagină liberă pentru aplicarea ștampilelor de către ofițerii de frontieră.
  • O copie printată a vizei electronice primite pe e-mail.
ATENȚIE! La punctul de control de la intrarea în Mozambic pot fi solicitate adițional:
  • Dovada rezervării biletelor de avion (sau alt mijloc de transport) pentru ieșirea din Mozambic. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Mozambic aici.
  • Dovada deținerii fondurilor suficiente pentru durata călătoriei (carduri de credit, numerar, extras de cont recent sau alt document relevant în limba engleză). Costul zilnic mediu recomandat este estimat în jurul sumei de 100USD de persoană (incluzând hotelul).
  • Rezervările la hotel sau similar. Dacă încă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Mozambic.
  • Pentru o călătorie în siguranță și pentru evitarea costurilor medicale foarte ridicate în cazul unui eveniment medical neplăcut pe timpul șederii, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală de călătorie. Puteți obține aici asigurarea medicală pentru Mozambic.
  • Având în vedere incidența ridicată a bolilor tropicale în Mozambic vă recomandăm să încheiați o asigurare medicală valabilă pe toată durata călătoriei și să va informați asupra măsurilor profilactice și tipurilor de vaccinuri care trebuie efectuate înainte de a călători în zone tropicale urmărind în permanență recomandările Organizației Mondiale a Sănătății. Puteți obține asigurarea medicală online aici.
  • Pentru lista unităților medicale cărora vă puteți adresa pentru realizarea vaccinurilor consultați Institutul de Sănătate Publică din România - secțiunea Cabinete Vaccinări Internaționale.
  • Recomandăm tuturor cetățenilor români sau de orice altă naționalitate care se deplasează în Mozambic, să urmărească în permanență recomandările autorităților locale. Recomandările de călătorie ale statelor UE pentru Mozambic pot fi urmărite accesând motorul Travel Advice.
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei în Mozambic, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din această țară, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în aceast stat, adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Mozambic. România nu are o Misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Mozambic, prin urmare în caz de necesitate vă puteți adresa Ambasadei României în Africa de Sud, care asigură reprezentarea diplomatică și consulară a României în Mozambic. De asemenea, există un Consulat Onorific al României în Mozambic care poate sprijini rezolvarea unor probleme urgente, prin contactele cu autoritățile locale, dar care nu poate emite documente de identitate românești sau realiza formalități consulare.
  • În atenția cetățenilor Uniunii Europene! Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Mozambic, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Mozambic, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa în Mozambic utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Acte necesare - E-Visa Membrii de echipaj (crew member) Mozambic

  1. O copie scanată a pașaportului (pagina cu datele de identificare). Pașaportul trebuie să fie valabil minim 6 luni. Puteți încărca în aplicație fie o copie scanată fie o poză electronică de bună calitate.
  2. O fotografie electronică de tip pașaport. Vă rugăm să verificați instrucțiunile.
  3. Scrisoare emisă de către compania care solicită viza. Invitația/scrisoarea trebuie să conțină:
    1. informații despre membrul de echipaj (numele întreg, sexul, ziua de naștere, numărul pașaportului, cetățenie etc.
    2. informații despre călătoria planificată (scopul vizitei, data de sosire și plecare, locul/locurile în care va merge în Mozambic (itinerariul), funcția exactă etc.);
    3. condiții de responsabilitate din partea agenției/companiei, respectiv ca angajatorul va suporta cheltuielile;
    4. informații despre compania care face invitația (numele și prezentarea companiei, telefon de contact, adresă, ștampila oficială, semnătura rezprezentatului legal al companiei etc.).
  4. Card/document de echipaj sau document similar care demonstrează calitatea de membru de echipaj al aplicantului.

Actele oficiale emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Mozambic, trebuie să fie supuse procedurii de supralegalizare, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Supralegalizarea reprezintă procedura de autentificare a actelor oficiale străine care urmează sa producă efecte juridice în țări nesemnatare ale Convenției de la Haga. Procedura de supralegalizare este mult mai complexă ca cea de Apostilare, presupunând un numar mult mai mare de certificări și anume: din partea instituțiilor tutelare ale entitățiilor instituționale emitente ale documentelor, supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe al țării care a emis actul și ulterior legalizarea sigiliului și semnăturii Ministerului Afacerilor Externe pe cale diplomatică (de către ambasadele sau reprezentanțele consulare ale statelor în care actul urmează să producă efecte).

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Mozambic și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de supralegalizare administrativă și consulară și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Mozambic. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de traduceri, accesați pagina dedicată pentru Traduceri Portugheză iar pentru vizare și supralegalizare a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Supralegalizări documente pentru Mozambic.

Procesul de obținere a vizelor este simplu, rapid și sigur


Aplica online pentru viza
Aplicați online pentru Viză Mozambic

Completați datele în aplicația online și un reprezentant al Centrului de Vize va prelua imediat solicitarea dvs.

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Transmiteți documentele

Trimiteți documentele necesare prin metoda aleasă în aplicația online (prin curier sau depunere personală la sediul nostru). Actele pot fi ridicate de curierul nostru partener.

Calatoriti fara grija vizei!
Primiți Viza! Călătorie plăcută în Mozambic!

Vă transmitem pașaportul cu viza îndată ce aceasta a fost aprobată (prin curier sau ridicare personală de la birourile noastre).


Taxe de viză și timp de procesare pentru viză Mozambic


Tipul Vizei1
Validitate2
Timp de procesare3
Taxe consulare4
Taxă de procesare4
O singură intrare
30 de zile (ședere 3 zile)
Normal
5 zile lucrătoare
7240 MT*
71 EUR

*Taxa pentru eliberarea vizei percepută de autoritățile din Mozambic va fi achitată personal (card sau cash), de către aplicant, în momentul intrării în Mozambic (100 MT ≈ 1.48 EUR).

1 NUMĂR DE INTRĂRI

Se face referire la numărul de intrări pe care le puteți folosi.

2 VALABILITATEA VIZEI

Valabilitatea vizei face referire la perioada în care este permisă intrarea în Mozambic și începe la data emiterii vizei (specificată în documentul eliberat). Perioada de ședere permisă este de până la 90 de zile. Puteți intra în Mozambic la orice data în această perioadă de valabilitate.

3 TIMP DE PROCESARE

Calcularea timpului începe cu următoarea zi lucrătoare din momentul primirii cererii, urmând ca viza să fie eliberată în mod obișnuit după 4-5 zile lucrătoare.

4 TAXE CONSULARE ȘI TAXE DE PROCESARE

Taxa de procesare nu trebuie confundată cu taxa consulară. Taxa consulară de eliberare a vizelor se calculează în conformitate cu rezoluția privind Tariful taxelor consulare stabilit de Guvernul din Mozambic, aceste fiind achitate de către dvs. în momentul intrării în Mozambic. Taxele de procesare sunt taxe de servicii.

5 FACTURAREA ȘI PLATA

Taxa consulară este colectată în numele Ambasadei sau entității responsabile cu eliberarea vizei și este scutită de TVA. Taxa de procesare afișată include TVA. Plata taxelor consulare și a taxelor de procesare se va realiza online (cu card de credit/debit) în conformitate cu Termenii și Condițiile Centrului de Vize și Legalizări.

Servicii adiționale pentru viză Mozambic

În cadrul Centrului de Vize și Legalizări T&B International, ne străduim în mod constant să oferim o gamă de servicii de înaltă calitate, îndreptate spre nevoile clienților. Eforturile noastre sunt îndreptate spre simplificarea procesului și reducerea timpilor de obținere a vizelor, prin Serviciul Executiv Visa Express, prin oferirea posibilității de realizare în cadrul birourilor noastre a fotografiilor conform normelor impuse de către Consulate, la care se adaugă serviciul SMS Alert ca metodă exclusivă de monitorizare a statusului cererii dvs. de solicitare a vizei.


Alegând Serviciul Executiv Visa Express, un specialist în servicii executive va lua legătura cu dvs., oferindu-vă consiliere personalizată, cererea dvs. fiind tratată în acest fel cu maximă prioritate. Acesta va gestiona întregul proces de aplicare de la început până la sfârșit făcând formalitățile necesare astfel încât procesarea vizei dvs. să înceapă cât mai repede posibil.

Printre beneficiile Servicilui Executiv – Visa Express al Centrului de Vize și Legalizări T&B International se regăsesc:

  • Echipă exclusivă. O echipă de specialiști este dedicată gestionării cererii dumneavoastră de la început până la sfârșit
  • Răspuns rapid la orice întrebare. Contactați-ne telefonic, trimiteți-ne un e-mail sau plasați comanda ONLINE și astfel un specialist va lua legătura cu dvs. în următoarele 60 minute, câștigând astfel timp valoros.
  • Prelucrare prioritară. Atunci când selectați Serviciul Executiv Visa Express, solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate maximă.
  • Pregătirea documentației. Vă vom ghida pe tot parcursul pregătirii dosarului de solicitare a vizei iar, în caz de necesitate, veți beneficia gratuit de imprimarea/fotocopierea întregii documentații.
  • Visa & Pasport Scan. După aprobarea vizei, pentru siguranța și comoditatea dvs. în cazul pierderii, furtului sau deteriorării pașaportului în timpul călătoriei, vom realiza o copie digitală a vizei și pașaportului dvs. pe care o veți primi pe e-mail, având astfel acces la aceasta în cazuri de urgență.
  • Informații și actualizări la timp. Fiți informat cu privire la fiecare etapă a procesului de obținere a vizei dvs. prin notificări primite prin SMS.
  • Prioritate în livrarea rapidă a pașaportului. Pașaportul dvs. va fi livrat în prima serie de documente preluate de la Secția Consulară. Astfel veți putea intra în posesia acestuia în cel mai rapid mod posibil. În cazul în care doriți să îl ridicați personal de la birourile noastre, o veți putea face la orice oră în timpul programului de lucru din momentul în care sunteți înștiințat că pașaportul este pregătit pentru a fi ridicat.

Experimentați confortul și securitatea serviciului executiv!

Etapa obținterii fotografiilor pentru vize s-a dovedit a fi de foarte multe ori extrem de complicată, având în vedere că fiecare Consulat are cerințe diferite. Alegând serviciul nostru de realizare a fotografiilor pentru viză, eliminați posibilitatea respingerii dosarului dvs. de către Consulat pentru neîndeplinirea normelor fotografiei

Vă oferim 2 posibilități:

  1. De a încărca pur și simplu fotografia dvs. digitală în aplicația online. Fotografia digitală trebuie să fi fost realizată în ultimele 6 luni pe fundal alb, fără umbre, fără ochelari și cu o expresie neutră a feței și cu capul descoperit (daca apartenența religioasă sau etnică nu impune altceva). Verificați instrucțiunile pentru realizarea fotografiei digitale. Pe baza acesteia vom realiza fotografiile necesare pentru obținerea vizei dvs. pe care le vom atașa la dosarul pe care îl vom înainta Secției Consulare din cadrul Ambasadei, asigurându-ne că respectă regulile impuse de aceasta.
  2. În cazul în care nu doriți să transmiteți documentele prin curier și alegeți să depuneți personal la birourile noastre documentele pentru viză fără completarea în prealabil a aplicației online SAU dacă nu dispuneți de posibilitatea de a realiza o fotografie digitală coonform cerințelor de mai sus, vă oferim posibilitatea de realiza forografiile necesare pentru viză pe loc direct la birourile noastre în momentul depunerii dosarului.

Prin serviciul SMS Alert, vă ținem la curent cu întregul proces de obținere a vizei. Vă vom transmite mesaje de confirmare direct pe telefonul mobil, în momentele cheie din timpul procesului de solicitare a vizei. Astfel, veți fi la curent cu toate detaliile legate de viza solicitată.


Centrul de Vize și Legalizări are rolul de a primi, prelucra și transmite spre analiză către Sectiile Consulare ale Ambasadelor actele necesare pentru obținerea vizelor și de a prelua și transmite pașapoartele cu vize și totodată de a oferi consultanță personalizată solicitanților privind tipurile de vize, actele necesare, procedura, termenele de obținere a vizelor etc. Centrul de Vize și Legalizări nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Mozambic. Rămâne la latitudinea acesteia de a solicita documente suplimentare, de a prelungi termenul de întocmire a vizei sau de a lua oricare alte decizii.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Mozambic

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Mozambic

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Mozambic

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Mozambique and provides expediting services for visa to Mozambique and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Mozambic și oferă servicii de visa handling pentru Mozambic percepând o taxă pentru serviciile prestate.

Viză Diplomatică/Oficială pentru Mozambic

Cetățenii din România care călătoresc în Mozambic pentru vizite oficiale au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles