Viză Thailanda

Cetățenii din România care călătoresc în Thailanda în scop turistic au nevoie de viză!

Important

Viza turistică se acordă cetățenilor străini care intenționează să călătorească în Thailanda pentru activități turistice (viză categoria TR) sau pentru tratamente medicale (viză categoria MT). Cu titlu de excepție, cei care se deplasează în Thailanda pentru scurte întâlniri cu partenerii de afaceri (pentru discuții/ședințe sau similar) pot aplica de asemenea pentru o viză de turism. De asemenea, aceștia din urmă au posibilitatea să aplice pentru o viză de afaceri (Non-Immigrant de tip B) – consultați secțiunea Viză de Afaceri pentru detalii.

Viza în scop turistic se emite cu o intrare cu o valabilitate de 3 luni sau cu intrări multiple cu o valabilitate de 6 luni. Perioada de valabilitate a vizei începe la data eliberării acesteia. Puteți intra oricând în aceasta perioadă pe teritoriul Thailandei și rămâne pentru perioada de ședere permisă, respectiv 60 de zile.

Activitățile laborale nu sunt permise pe baza vizei de turism. Persoanele care doresc să desfășoare activități lucrative în Thailanda, trebuie să aplice pentru o viză de muncă (Non-Immigrant Category B for work Visa).

Acte necesare - viza turistică Thailanda

  1. Pașaport al cărui termen de valabilitate să fie de minim 6 luni și să aibă minim 2 pagini libere. Pașaportul trebuie să fie însoțit de o copie după pagina cu datele de identificare (bio-data identification page).
  2. Copie CI (documentul național de identitate).
  3. O fotografie color 3,5 cm x 4,5 cm pe fundal alb, nu mai veche de 6 luni. Fața trebuie să fie vizibilă în totalitate (fără ochelari, cu capul descoperit - exceptând situația în care din motive religioase sau etnice se impune acoperirea capului).
    Fotografia se va lipi în formularul de aplicare pentru viză (nu se acceptă fotografiile capsate). Alegând serviciile Centrului de Vize și Legalizări T&B International, pozele pot fi realizate direct la birourile noastre sau, în cazul în care alegeți să ne transmiteți o poza electronică în aplicația de mai jos, le vom imprima în formatul necesar iar dvs. le veți primi atașate la dosarul de viză. În cazul în care optați să ne transmiteți o poză digitală vă rugăm să urmăriți indicațiile.
  4. Formular viză Thailanda - semnat în original. Alegând serviciile Centrului de Vize și Legalizări T&B International acesta va fi completat pentru dvs. de către specialiștii noștri, în baza datelor furnizate în aplicația de mai jos, urmând să fie semnat în original de dvs.
  5. Biletele electronice de avion dus-întors. Nu este suficientă confirmarea rezervării, trebuie prezentate biletele : (a) trebuie să scrie e-ticket și să aibă numărul biletului menționat/Ticket Number SAU (b) să aibă un cod de bare. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta aici ofertele disponibile pentru Zboruri către Thailanda.

    Note:

    (1) În cazul în care biletele nu sunt achiziționate direct de la compania aeriană ci prin intermediul unui website (agenție online) nu se va prezenta confirmarea primită inițial pe e-mail, ci biletele primite ulterior (e-ticket cu nr.). Același lucru este aplicabil și în cazul achiziționării unui pachet turistic achiziționat printr-o agenție de turism (se vor prezenta biletele și nu confirmarea turului).

    (2) În cazul unui grup/familie se vor imprima biletele de avion pentru fiecare dintre călători (chiar dacă sunt toate numele pe același bilet). Solicitările de vize sunt individuale, prin urmare trebuie constituit un dosar individual pentru fiecare solicitant în parte.

    (3) În cazul în care compania aeriană nu eliberează nici e-ticket, nici cod de bare, este necesar să se prezinte adițional dovada achitării biletelor de avion (un extras de cont cu tranzacțiile din care să reiasă plata către respectiva companie). Acest document este necesar în cazul companiei Fly Dubai și a oricăror alte companii care nu emit e-ticket/cod de bare.

  6. Rezervările la hotel pentru întreaga perioadă de ședere. Dacă incă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte de Hoteluri în Thailanda.

    Note:

    (1) După caz, în rezervare trebuie să apară numele tururor persoanelor care călătoresc ca parte a aceluiași grup (indiferent că este vorba de doua sau mai multe persoane). Această regulă se aplică inclusiv în cazul membrilor aceleiași familii. Se vor imprima rezervările pentru fiecare persoană în parte. Solicitările de vize sunt individuale, prin urmare trebuie constituit un dosar individual pentru fiecare solicitant în parte.

    (2) Rezervările trebuie să acopere întreaga perioadă de ședere în Thailanda (fie că este vorba de cazarea la un singur hotel/resort sau la mai multe). Se vor prezenta rezervările pentru fiecare unitate de cazare.

  7. Adeverință de la angajator (employment certificate), în care să se menționeze locul de muncă, funcția, salariul, data și numărul contractului de muncă.

    Note:

    (1) După caz, în cazul angajaților full-time cu un salariu net considerat insuficient pentru întreținerea pe durata călătoriei, se va prezenta adițional un extras de cont din care să reiasă dovada solvabilității economice (deținerea de fonduri suficiente). Este de preferat un cont de economii. Thailanda impune o limita minimă de 20.000THB/persoană (aprox. 2500 lei/persoană). În cazul din urma, un extras de cont obținut prin Internet Banking este acceptabil (doar dacă este precizat numele posesorului), în caz contrar trebuie obținut direct de la unitatea bancară (ștampilat).

    (2) În cazul persoanelor fizice autorizate (PFA) sau celor care dețin firme (SRL) se va prezenta în mod obligatoriu un extras de cont pe ultimele 6 luni (plus luna în curs), ștampilat de unitatea bancară, din care să reiasă deținerea de fonduri suficiente pentru întreaga durată a călătoriei și orice alte documente care demonstrează statutul acestora.

  • Pe lângă adeverința de salariat, se va prezenta în mod obligatoriu un extras de cont pe ultimele 6 luni plus luna în curs), ștampilat de unitatea bancară, din care să reiasă dovada solvabilității economice (deținerea de fonduri suficiente) – un sold minim de 6000 EUR (sau echivalentul în altă monedă) prezent constant pe parcursul ultimelor 6 luni.
  • O scrisoare de confirmare de la un spital din Thailanda, fișă medicală, certificate medicale care să ateste nevoia urmării unui tratament în Thailanda.

NOTĂ: Personalul consular, în cazul în care consideră necesar, își rezervă dreptul de a solicita orice alte documente adiționale.

RECOMANDARE! Deși nu este obligatorie prezentarea unei asigurări medicale de călătorie pentru obținerea vizei, pentru o călătorie în siguranță și pentru evitarea costurilor medicale foarte ridicate în cazul unui eveniment medical neplăcut pe timpul șederii, vă recomandăm insistent să încheiați o sigurare medicală de călătorie. Puteți obține online aici asigurarea medicală pentru Thailanda.

În cazul călătoriilor cu minori, pentru obținerea vizelor, pot fi solicitate documente adiționale în funcție de fiecare caz, după cum urmează:
  1. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu ambii părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
  2. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu unul dintre părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarație notarială (original și copie) privind acordul unuia dintre părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de celălalt părinte. Adițional, se va prezenta copia pașaportului părintelui care nu însoțește minorul (sau copia cărții de identitate dacă nu dispune de pașaport).
  3. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește însoțit de o altă persoană fizică majoră:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarația notarială (original și copie) privind acordul ambilor părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de o altă persoană fizică majoră. Adițional, se va prezenta o copie după pașapoartele (sau CI) părinților.

În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.

ATENŢIE! Deținerea unei vize nu garantează ieșirea minorului din țară dacă nu sunt îndeplinite condițiile de ieșire din țară a cetățenilor români minori. Pentru procedura și lista completă de documente necesare la punctul de trecere a frontierei consultați Condițiile de ieșire din țară pentru cetățenii români minori.

  • Atenție! Depășirea perioadei de ședere acordată prin viză este considerată o încălcare a legii și se sancționează cu: plata unei amenzi la punctul de trecere a frontierei la plecare. Fără achitarea acestor taxe, nu este permisă trecerea frontierei de stat. Depășirea perioadei acordate prin viză cu o perioadă mai mare de 40 de zile, riscă dispunerea arestării sau a interdicției intrării pe teritoriul țării și înregistrarea persoanei pe lista neagră/a indezirabililor, cărora le este refuzat dreptul de intrare în Regatul Thailandei. Dacă din diferite motive sunteți nevoiți să rămâneți în Thailanda pentru o perioadă mai mare decât cea acordată prin viză, vă rugăm să luați legătura cu autoritățile locale de imigrare înainte de expirarea vizei.
  • Vă recomandăm să încheiați o asigurare medicală valabilă pe toată durata călătoriei și să va informați asupra masurilor profilactice și tipurilor de vaccinuri care trebuie efectuate înainte de a călători, urmărind recomandările Organizației Mondiale a Sănătății.
  • Cei care sosesc direct dintr-o țară în care Febra Galbenă este endemică (inclusiv dacă au tranzitat printr-un aeroport aflat în una din aceste țări), vor trebui să prezinte la punctul de trecere al frontierei din Thailanda - Certificatul Internațional de Vaccinare pentru prevenirea Febrei Galbene. Vedeți lista țărilor în care Febra Galbenă este endemică.
  • Pentru detalii suplimentare legate de lista unităților medicale pentru realizarea vaccinurilor, cetățenii din Republica Moldova pot accesa pagina Agenției Naționale de Sănătate Publică din Republica Moldova - secțiunea Informații pentru călători.
  • Regimul medicamentelor. Cetățenii străini pot avea asupra lor medicamente uzuale pentru stricta necesitate personală. Este recomandat ca cei care se află sub tratamente să dețină prescripția medicală de la medicul curant. Există restricții în privința medicamentelor psihotrope. Atenție! Introducerea în Thailanda a drogurilor de orice natură este interzisă și aspru pedepsită de lege.
  • Recomandăm tuturor cetățenilor români sau de orice altă naționalitate care se deplasează în Thailanda, să urmărească în permanență recomandările autorităților locale. Recomandările de călătorie ale statelor UE pentru Thailanda pot fi urmărite accesând motorul Travel Advice.
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei în Thailanda, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din această țară, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în aceast stat, adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Thailanda. Cetățenii români, în caz de necesitate, se pot adresa Ambasadei României în Regatul Thailandei (Bangkok), care asigură reprezentarea diplomatică și consulară a României în Thailanda. De asemenea, există un Consulat Onorific al României la Pattaya, care poate sprijini rezolvarea unor probleme urgente, prin contactele cu autoritățile locale, dar care nu poate emite documente de identitate românești sau realiza formalități consulare. Responsabilă de eliberarea de documente oficiale românești și de acordarea de asistență consulară pe teritoriul Thailandei este doar Ambasada României la Bangkok. În cazul unor incidente grave (inclusiv furtul/pierdera documentelor de călătorie) anunțați autoritățile locale (Poliția tel. 191) și Ambasada.
  • Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Thailanda, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Thailanda, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa în Thailanda utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Permisiunea de revenire/Re-Entry Permit Thailand

Cetățenii străini, posesori ai vizelor pentru Thailanda cu o singură intrare, care doresc să călătorească în altă țară vecină și ulterior să revină în Thailanda înainte de expirarea vizei (90 de zile de la data emiterii), pot solicita în anumite condiții un „Permis de Revenire/Re-Entry Permit” din partea autorităților de imigrare thailandeze. Această permisiune vă dă dreptul de revenire în Thailanda și să folosiți valabilitatea vizei inițiale până la expirarea perioadei maxime permise de ședere. Dacă nu se solicită permisiunea de revenire, viza se enualează automat la ieșirea din Thailanda, pentru reintrare fiind necesară obținerea altei vize. Permisiunea poate fi solicitată la orice birou de imigrări (exemplu: Thai Immigration localizat la Government Center B, Chaengwattana Soi (Road) 7, Laksi, Bangkok sau orice birou local de imigrări) sau pe aeroporturile internaționale din Thailanda.

Actele oficiale emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Thailanda, trebuie să fie supuse procedurii de supralegalizare, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Supralegalizarea reprezintă procedura de autentificare a actelor oficiale străine care urmează sa producă efecte juridice în țări nesemnatare ale Convenției de la Haga. Procedura de supralegalizare este mult mai complexă ca cea de Apostilare, presupunând un numar mult mai mare de certificări și anume: din partea instituțiilor tutelare ale entitățiilor instituționale emitente ale documentelor, supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe al țării care a emis actul și ulterior legalizarea sigiliului și semnăturii Ministerului Afacerilor Externe pe cale diplomatică (de către ambasadele sau reprezentanțele consulare ale statelor în care actul urmează să producă efecte).

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Thailanda și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de supralegalizare administrativă și consulară și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Thailanda. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de vizare, supralegalizare și traducere a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Traduceri și supralegalizări documente pentru Thailanda

Procesul de obținere a vizelor este simplu, rapid și sigur


Aplica online pentru viza
Aplicați online pentru Viză Thailanda

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Transmiteți documentele

Calatoriti fara grija vizei!
Primiți Viza! Călătorie plăcută în Thailanda!


Taxe de viză și timp de procesare pentru viză Thailanda


Tipul Vizei1
Validitate2
Timp de procesare3
Taxe consulare4
Taxă de procesare4
O singură intrare
3 luni (60 de zile perioadă de ședere)
Normal
5 zile lucrătoare
30 EUR
27 EUR
Intrare multiplă
6 luni (60 de zile perioadă de ședere)
Normal
5 zile lucrătoare
150 EUR
30 EUR

*În perioadele aglomerate din perioada vacanțelor, timpul de procesare poate fi prelungit.

1 NUMĂR DE INTRĂRI

Se face referire la numărul de intrări pe care le puteți folosi în perioada de valabilitate a vizei.

2 VALABILITATEA VIZEI

Valabilitatea vizei se referă la perioada în care este permisă intrarea în Thailanda și începe la data emiterii vizei (specificată în documentul eliberat). Perioada de ședere permisă este de până la 60 de zile. Puteți intra în Thailanda la orice dată în această perioadă de valabilitate.

3 TIMP DE PROCESARE

Timpul de procesare se referă la durata de procesare a vizei de către Secția Consulară din cadrul Ambasadei. În anumite cazuri, Secția Consulară iși rezervă dreptul de a prelungi durata de procesare a vizei, în special în perioadele foarte aglomerate din apropierea vacanțelor. De asemenea se va ține cont de liberele oficiale cu ocazia sărbătorilor române și thailandeze.

4 TAXE CONSULARE ȘI TAXE DE PROCESARE

Taxa de procesare nu trebuie confundată cu taxa consulară. Taxa consulară de eliberare a vizelor se calculează în conformitate cu rezoluția privind Tariful taxelor consulare, percepute de oficiile consulare ale Regatului Thailandei sau cu acordurile bilaterale ale acesteia, aceste taxe nefiind returnabile în cazul în care personalul consular decide să nu acorde viza. Taxele de procesare sunt taxe de servicii percepute de Centrul de Vize și Legalizări T&B International.

5 FACTURAREA ȘI PLATA

Taxa consulară este colectată în numele Ambasadei sau entității responsabile cu eliberarea vizei și este scutită de TVA. Taxa de procesare afișată include TVA. Plata taxelor consulare se va realiza în numerar în momentul depunerii dosarului la Secția Consulară. Trebuie să prezentați suma exactă în EURO. Facturarea și plata taxelor de procesare se va realiza în LEI, la cursul de schimb al Băncii Naționale a României. Pentru cetățenii bulgari sau străini rezidenți în Bulgaria plata taxelor de procesare se poate realiza în EURO.

Plata NU se va realiza anticipat. După primirea documentelor și începerea procesării vizei se va emite o factură care va fi transmisă prin e-mail și care trebuie achitată în termen de 48 de ore prin oricare metodă aleasă de dvs.

Centrul de Vize vă pune la dispoziție o gamă variată de metode de plată în funcție de preferințele dvs. (plată online, transfer bancar prin Internet Banking, depunere numerar la bancă).

SERVICIILE CENTRULUI DE VIZE ȘI LEGALIZĂRI T&B INTERNATIONAL INCLUD:

A. Pentru cei care doresc să vină PERSONAL la birourile noastre

  • Vom răspunde tuturor întrebărilor dvs. privind călătoria în Thailanda (regim de ședere, reglementări vamale și orice alte sfaturi de călătorie);
  • Verificarea pe loc a tuturor documentelor necesare;
  • Completarea formularelor necesare de către agenții noștri pe care le veți semna în original;
  • Imprimarea tuturor documentelor necesare pentru constituirea dosarului pentru fiecare persoană din cadrul grupului/familiei;
  • Realizarea pe loc a fotografiilor necesare pentru viză;
  • Predarea dosarului complet pentru depunerea la Secția Consulară;
  • Ridicarea în numele dvs. a pașaportului cu viză de la Secția Consulară a Ambasadei și transmiterea acestuia prin metoda aleasă de dvs. (prin curier sau ridicarea personală de la sediul Centrului de Vize);
  • Serviciul SMS ALERT inclus (vă vom transmite mesaje direct pe telefonul mobil în momentul când pașaportul este ridicat de la Secția Consulară și transmis prin curier către dvs./sau disponibil pentru a fi ridicat, în cazul în care se optează pentru preluarea personală de la sediul Centrului de Vize).

B. Pentru cei care doresc realizarea procesului ONLINE

  • Vom răspunde tuturor întrebărilor dvs. privind călătoria în Thailanda (regim de ședere, reglementări vamale și orice alte sfaturi de călătorie);
  • Verificarea tuturor documentelor încărcate în aplicația online și transmiterea tuturor remarcilor pentru remedierea neconcordanțelor;
  • Completarea formularelor necesare de către agenții noștri în baza datelor și documentelor transmise în aplicația online;
  • Imprimarea tuturor documentelor necesare pentru constituirea dosarului pentru fiecare persoană din cadrul grupului/familiei;
  • Realizarea pe loc a fotografiilor (în baza imaginii digitale încarcate în aplicația online);
  • Transmiterea prin curier a dosarului complet de viză la domiciliul dvs. (formulare completate, documentele imprimate, fotografii printate în formatul necesar) pentru depunerea la Secția Consulară;
  • Ridicarea în numele dvs. a pașaportului cu viză de la Secția Consulară a Ambasadei și transmiterea acestuia prin curier la domiciliul sau biroul dvs.).
  • Serviciul SMS ALERT inclus (vă vom transmite mesaje direct petelefonul mobil în momentul când pașaportul este ridicat de la Secția Consulară și transmis prin curier către dvs.).

Persoanele care optează să vină personal la sediul Centrului de Vize vor alege în aplicația de mai jos - varianta „Depunere personală”, nefiind necesar să completeze informații adiționale sau să încarce documente. Specialiștii noștri vor lua legătura cu dvs. și vă vor oferi o programare.

Persoanele care optează pentru varianta ONLINE vor alege în aplicația de mai jos – varianta „Depunere online”, fiind necesar să furnizeze toate informațiile necesare și să încarce documentele în variantă electronică.


Centrul de Vize și Legalizări are rolul de a primi, prelucra și transmite spre analiză către Sectiile Consulare ale Ambasadelor actele necesare pentru obținerea vizelor și de a prelua și transmite pașapoartele cu vize și totodată de a oferi consultanță personalizată solicitanților privind tipurile de vize, actele necesare, procedura, termenele de obținere a vizelor etc. Centrul de Vize și Legalizări nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Thailanda. Rămâne la latitudinea acesteia de a solicita documente suplimentare, de a prelungi termenul de întocmire a vizei sau de a lua oricare alte decizii.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Thailanda

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Thailanda

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Thailanda

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Thailand and provides expediting services for visa to Thailand and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Thailanda și oferă servicii de visa handling pentru Thailanda percepând o taxă pentru serviciile prestate.

Viză de afaceri pentru Thailanda

Cetățenii din România care călătoresc în Thailanda pentru afaceri au nevoie de viză!

Viză de tranzit pentru Thailanda

Cetățenii din România care călătoresc în Thailanda în tranzit au nevoie de viză!

Viză Diplomatică/Oficială pentru Thailanda

Cetățenii din România care călătoresc în Thailanda pentru vizite oficiale nu au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles

Informare
Stimați clienți, în această perioadă programul cu publicul se va desfășura în intervalul orar 12:00 - 18:00. Pentru a efectua depuneri/ridicări de documente la sediul nostru, avem rugămintea să ne contactați în prealabil pe email sau telefonic, pentru stabili o programare. Vă mulțumim pentru înțelegere!
×