Viză de turism/ afaceri pentru Andorra pentru cetățenii din Republica Moldova rezidenți în România

Cetățenii din Republica Moldova care călătoresc în Andorra pentru turism, afaceri sau alte vizite care presupun o ședere de până la 90 de zile (în orice perioadă de 180 de zile) nu au nevoie de viză, doar în cazul utilizării pașaportului biometric.

Ședere de lungă durată/ rezidență pentru Andorra pentru cetățenii din Republica Moldova rezidenți în România

Cetățenii din Republica Moldova care călătoresc în Andorra pentru o ședere de peste 90 de zile au nevoie de viză!

Important

Persoanele care doresc să rămână în Andorra mai mult de 90 de zile trebuie să obțină un PERMIS DE ȘEDERE/REZIDENȚĂ!

Principatul Andorra nu face parte din Uniunea Europeană sau din Spațiul Schengen. Țara este accesibilă doar prin intermediul țărilor Schengen (Spania sau Franța), intrarea nu este posibilă fără a intra mai întâi în spațiul Schengen, iar regulile privind regimul de vize Schengen se aplică de facto.

Centrul de Vize și Legalizări T&B International, cu sediul în centrul Bucureștiului, este primul și unicul furnizor de servicii specializate de asistență și consiliere pentru obținerea permiselor de ședere pentru Andorra din România.

Acordarea vizelor/permiselor de orice tip este discreționară și intră în sarcina Autorității pentru Străini și Imigrări din Principatul Andorra, Centrul de Vize T&B International având rolul de a pregăti și transmite spre analiză (acolo unde este posibil) documentația necesară în funcție de fiecare caz în parte. Venim astfel în sprijinul celor care se deplaseză în Andorra și nu cunosc procedurile care trebuie urmate pentru obținerea permiselor necesare. De asemenea, în caz de necesitate, ne putem ocupa de toate formalitățile privind traducerea și legalizarea actelor care urmează să producă efecte în Andorra, scutindu-vă de contactul dificil cu birocrația.

Deoarece punem accentul pe utilizarea cât mai eficientă a timpului și reducerea costurilor pentru clienții noștri, toate detaliile pot fi transmise via e-mail iar documentele prin curier sau scanate (în cazul în care nu sunt necesare originalele). De asemenea, în cazul în care doriți să veniți personal la birourile noastre, acest lucru este posibil pe baza unei programări în prealabil. Prin programarea prealabilă se evită aglomerarea și se asigură confortul solicitantului. Dacă solicitanții nu au făcut o programare în avans, aceștia vor putea beneficia de serviciile noastre în funcție de disponibilitate.

Pentru detalii privind obținerea permiselor pentru Andorra (inclusiv pentru programări), vă rugăm să completați aplicația de mai jos (butonul „aplică aici”). Specialiștii Centrului de Vize vor prelua solicitarea dvs. și în cel mai scurt timp vă vor oferi toate detaliile privind taxele consulare și de procesare, pașii și procedurile care trebuie urmate conform normelor impuse de autoritatățile din Andorra.

Personalul Centrului de Vize vă poate asista în limba română, limba engleză și limba spaniolă. De asemenea, mesajele scrise pot fi transmise și în franceză, italiană sau portugheză.

ANDORRA – ZBORURI, HOTELURI ȘI ASIGURĂRI MEDICALE DE CĂLĂTORIE

  • Andorra nu este accesibilă pe calea aerului (cu excepția heliporturilor Camí (La Massana), Arinsal și Escaldes-Engordany – care oferă zboruri comerciale/panoramice cu elicopterul). Vă oferim posibilitatea de a găsi variantele convenabile de ZBORURI CĂTRE ANDORRA VIA SPANIA sau FRANȚA și de continuare a călătoriei pe cale terestră cu autocarul. Biletele autocar pot fi rezervate AICI.
  • Dacă încă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a realiza online rezervările pentru HOTELURI ÎN ANDORRA.
  • Pentru o călătorie în siguranță și pentru evitarea costurilor medicale foarte ridicate în cazul unui eveniment medical neplăcut pe timpul șederii pe teritoriul Pricipatului Andorrei, vă recomandăm insistent să încheiați o sigurare medicală de călătorie. Puteți obține online aici asigurarea medicală pentru Andorra.
  • În cazul în care minorul nu călătorește cu ambii părinți sau cu nici unul dintre aceștia, la punctul de control de la frontieră trebuie prezentată o declarație notarială cu acordul unuia dintre părinți sau al ambilor părinți, după caz, privind călătoria minorului cu celălalt părinte sau cu o terță persoană.

Notă: În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.

Atât Republica Moldova cât și Andorra sunt state semnatare ale Convenției de la Haga privind suprimarea cerinței de supralegalizare a actelor oficiale străine, prin urmare actele emise de autoritățile din Republica Moldova, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Andorra, trebuie să fie supuse procedurii de certificare cu Apostila de la Haga, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Apostila este eliberată de autoritățile competente ale unui stat semnatar al Convenției de la Haga, pentru actele oficiale întocmite în țara respectivă, care urmează să fie prezentate pe teritoriul altui stat semnatar al Convenției. Scopul eliberării apostilei este autentificarea originii unui act oficial, pentru prevenirea utilizării unor acte false în vederea producerii de efecte juridice.

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Andorra și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de obținere a apostilei și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Andorra. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de traduceri, accesați pagina dedicată pentru Traduceri Catalană iar pentru vizare și apostilare a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Apostilări documente pentru Andorra .

CU T&B INTERNATIONAL PROCESUL ESTE SIMPLU, RAPID ȘI SIGUR


Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Andorra and provides expediting services for visa to Andorra and charges a service fee.

Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Andorra și oferă servicii de pregătire și expediere a documentelor pentru vizelele pentru Andorra percepând o taxă pentru serviciile prestate. Centrul de Vize nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari sau de imigrări. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Andorra sau de autoritățile de imigrări, după caz.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Andorra

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Andorra

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Andorra