Cetățenii din România care călătoresc în Nigeria în scop turistic au nevoie de viză!
Viză de afaceri pentru Nigeria
Cetățenii din România care călătoresc în Nigeria pentru afaceri au nevoie de viză!
Important
Viza de afaceri se eliberează cetățenilor străini care plănuiesc/fac afaceri în Nigeria, negocieri de contracte, pentru activități de marketing, tranzacții și evenimente comerciale, afaceri corporatiste, participări la târguri, expoziții, participări la conferințe și simpozioane, participare la interviuri pentru angajare, pentru activități de training, pentru activități de cercetare, activități culturale, activități relaționate cu organizațiile non-guvernamentale și organizații internaționate non-guvernamentale și alte activități similare.
Viza de afaceri poate fi eliberată cu o intrare sau intrări multiple. Viza cu o intrare are o valabilitate de 3 luni de la data emiterii și permite o perioadă de ședere de până la 90 de zile.
Acte necesare - viza de afaceri Nigeria
Pașaport cu minim 2 pagini libere, al cărui termen de valabilitate să fie mai mare de 6 luni.
Două fotografii color 3.5cm x 4.5cm pe fundal alb, nu mai vechi de 6 luni. Fața trebuie să fie vizibilă în totalitate (fără ochelari, cu capul descoperit - exceptând situația în care din motive religioase sau etnice se impune acoperirea capului).
În cazul în care nu dispuneți de o fotografie recentă cu caracteristicile menționate, puteți opta să ne trimiteți online o poză în format electronic (vezi instrucțiunile ) pe care o vom adapta pentru dvs. la cerințele Consulatului, eliminând astfel posibilitatea ca poza să fie respinsă de agenții consulari. Dacă totuși dispuneți deja de o poză recentă printată, vă rugăm să verificați ca aceasta să îndeplinească cu precizie toate cerințele pozei pentru obținerea vizei specifice Consulatului nigerian.
Dovada rezervării mijlocului de transport dus-întors. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Nigeria aici.
Scrisoare de invitație din partea companiei/ organizației/ instituției/ ONG-ului din Nigeria, adresată Secției Consulare din cadrul Ambasadei Nigeriei în România, redactată cu antet, cu precizarea acceptării responsabilităților complete de imigrare (full immigrations responsabilities)/ sau a dovezilor de susținere sub formă de cecuri de călătorie care urmează să fie încasate în Nigeria.
Invitația trebuie să conțină:
informații despre persoana invitată (numele întreg, sexul, ziua de naștere, cetățenie etc.);
informații despre călătoria planificată (scopul vizitei, perioada de ședere - data de sosire și plecare etc.);
informații despre compania/organizația care face invitația (nume, telefon de contact, adresă etc.).
După caz, la invitație se va atașa și Certificate of Incorporation from CAC (Nigeria Corporate Affairs Commision).
În cazul participării la evenimente comericale, expoziții, târguri, evenimente culturale se va prezenta o scrisoare de confirmare/de invitație a participării la eveniment din partea organizatorilor.
O adresă/scrisoare de prezentare/de garanție din partea companiei/organizației dvs. care trebuie să cuprindă:
date despre solicitant (numele întreg, ziua de naștere, numărul pașaportului, cetățenie, funcția în cadrul companiei/instituției);
informații despre vizita în Nigeria (scopul exact al vizitei, durata, numărul vizitelor preconizate, să confirme cine își asumă responsabilitatea privind cheltuielile relaționate cu deplasarea și șederea în Nigeria etc.);
informații despre companie (numele, adresa, telefon de contact, obiectul de activitate).
Documentul trebuie să conțină ștampila oficială și semnătura reprezentantului legal. Nu se vor accepta scrisorile nesemnate și neștampilate.
Dovada rezervării la hotel sau similar.
Se va prezenta copie după documentele care atestă rezervarea.Dacă încă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte la prețuri pentru orice buget aici.
Documentul care atestă deținerea de fonduri suficiente pentru durata călătoriei (extras de cont sau alt document similar), doar în cazul în care entitatea care vă invită sau cea de care aparțineți nu își asumă responsabilitatea privind cheltuielile relaționate cu deplasarea și șederea în Nigeria
(asumarea responsabilității se menționează în documentul de la punctul 4 sau 6, după caz).
Opțional, se poate prezenta o asigurare medicală de călătorie care să acopere sejurul în Nigeria. Având în vedere că în Nigeria frecvența bolilor tropicale este ridicată, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală.
Puteți obține asigurarea medicală online aici.
Formular viză Nigeria.
În cazul călătoriilor cu minori, pentru obținerea vizelor, pot fi solicitate documente adiționale în funcție de fiecare caz, după cum urmează:
Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu ambii părinți:
• Certificatul de naștere (original și copie)
Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu unul dintre părinți:
• Certificatul de naștere (original și copie)
• Declarație notarială (original și copie) privind acordul unuia dintre părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de celălalt părinte. Adițional, se va prezenta copia pașaportului părintelui care nu însoțește minorul (sau copia cărții de identitate dacă nu dispune de pașaport).
Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește însoțit de o altă persoană fizică majoră:
• Certificatul de naștere (original și copie)
• Declarația notarială (original și copie) privind acordul ambilor părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de o altă persoană fizică majoră. Adițional, se va prezenta o copie după pașapoartele (sau CI) părinților.
În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.
Pentru obținerea vizei poate fi solicitată traducerea declarației notariale efectuată de un traducător autorizat. Vă informăm că, în caz de necesitate ne putem ocupa de traducerea și legalizarea tuturor documentelor necesare.
ATENŢIE! Deținerea unei vize nu garantează ieșirea minorului din țară dacă nu sunt îndeplinite condițiile de ieșire din țară a cetățenilor români minori. Pentru procedura și lista completă de documente necesare la punctul de trecere a frontierei consultați Condițiile de ieșire din țară pentru cetățenii români minori.
Având în vedere incidența ridicată a bolilor tropicale în Nigeria (malarie, febră galbenă, poliomielită etc.) vă recomandăm să încheiați o asigurare medicală valabilă pe toată durata călătoriei și să va informați asupra măsurilor profilactice și tipurilor de vaccinuri care trebuie efectuate înainte de a călători în zone tropicale urmărind în permanență
recomandările Organizației Mondiale a Sănătății. Puteți obține asigurarea medicală online aici.
La trecerea frontierei, autoritățile nigeriene solicită prezentarea Certificatului Internațional de Vaccinare pentru prevenirea Febrei Galbene.
Pentru lista unităților medicale cărora vă puteți adresa pentru realizarea vaccinurilor consultați Institutul de Sănătate Publică din România - secțiunea Cabinete Vaccinări Internaționale.
Recomandăm tuturor cetățenilor români sau de orice altă naționalitate care se deplasează în Nigeria, să fie extrem de prudenți pe toată durata prezenței lor în această țară și să urmărească în permanență recomandările autorităților locale. Recomandările de călătorie ale statelor UE pentru Nigeria pot fi urmărite accesând motorul
Travel Advice.
În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei dumneavoastă, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din Nigeria, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în Nigeria adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Nigeria.
Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Nigeria, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Nigeria, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa utilizați motorul de căutare din secțiunea -
Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.
Actele oficiale emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Nigeria, trebuie să fie supuse procedurii de supralegalizare, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.
Supralegalizarea
reprezintă procedura de autentificare a actelor oficiale străine care urmează sa producă efecte juridice în țări nesemnatare ale Convenției de la Haga. Procedura de supralegalizare este mult mai complexă ca cea de Apostilare, presupunând un numar mult mai mare de certificări și anume: din partea instituțiilor tutelare ale entitățiilor instituționale emitente ale documentelor, supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe al țării care a emis actul și ulterior legalizarea sigiliului și semnăturii Ministerului Afacerilor Externe pe cale diplomatică (de către ambasadele sau reprezentanțele consulare ale statelor în care actul urmează să producă efecte).
Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță
GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Nigeria și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de supralegalizare administrativă și consulară și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Nigeria. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.
Procesul de obținere a vizelor este simplu, rapid și sigur
Aplicați online pentru Viză Nigeria
Completați datele în aplicația online și un reprezentant al Centrului de Vize va prelua imediat solicitarea dvs.
Transmiteți documentele
Trimiteți documentele necesare prin metoda aleasă în aplicația online (prin curier sau depunere personală la sediul nostru). Actele pot fi ridicate de curierul nostru partener.
Primiți Viza! Călătorie plăcută în Nigeria!
Vă transmitem pașaportul cu viza îndată ce aceasta a fost aprobată (prin curier sau ridicare personală de la birourile noastre).
Taxe de viză și timp de procesare pentru viză Nigeria
Tipul Vizei1
Validitate2
Timp de procesare3
Taxe consulare4
Taxă de procesare4
O singură intrare
3 luni
Normal 8-10 zile lucrătoare
290 USD
215 EUR
Intrare dublă
3 luni
Normal 8-10 zile lucrătoare
390 USD
215 EUR
1NUMĂR DE INTRĂRI
Se face referire la numărul de intrări pe care le puteți folosi în perioada de valabilitate a vizei.
2VALABILITATEA VIZEI
Valabilitatea vizei face referire la durata maximă în care se poate folosi viza de la data eliberării.
3TIMP DE PROCESARE
Timpul de procesare afișat se referă la timpul de procesare a vizei de către Secția Consulară a Ambasadei si poate varia de la o solicitare la alta. Calcularea timpului începe cu următoarea zi lucrătoare din momentul primirii pașaportului și actelor necesare la birourile noastre, urmând ca viza să fie eliberată după 8-10 zile lucrătoare. În anumite cazuri, Ambasada iși rezervă dreptul de a prelungi durata de procesare a vizei.
Vă rugăm să țineți cont că, în cazul în care transmiterea actelor se face prin curier, se va adăuga timpul de circulație aferent. De asemenea se va ține cont de liberele oficiale cu ocazia sărbătorilor române și nigeriene.
4TAXE CONSULARE ȘI TAXE DE PROCESARE
Taxa de procesare nu trebuie confundată cu taxa consulară. Taxa consulară de eliberare a vizelor se calculează în conformitate cu rezoluția privind Tariful taxelor consulare, percepute de oficiile consulare ale Republicii Federale Nigeria sau cu acordurile bilaterale ale acesteia, aceste taxe nefiind returnabile în caz de refuz de eliberare a vizei de către Consulat. Taxa consulară afișată NU include și taxa administrativă de 30 USD percepută de Ambasada Nigeriei la București. Această taxă se va plăti la depunerea dosarului la Ambasadă.
5FACTURAREA ȘI PLATA
Taxa consulară este colectată în numele Ambasadei sau entității responsabile cu eliberarea vizei și este scutită de TVA. Taxa de procesare afișată include TVA. Facturarea și plata taxelor consulare și a taxelor de procesare se va realiza în LEI, la cursul de schimb al Băncii Naționale a României.
Plata NU se va realiza anticipat. După primirea documentelor și începerea procesării vizei se va emite o factură care va fi transmisă prin e-mail și care trebuie achitată în termen de 48 de ore prin oricare metodă aleasă de dvs.
Centrul de Vize vă pune la dispoziție o gamă variată de metode de plată în funcție de preferințele dvs. (plată online, transfer bancar prin Internet Banking, depunere numerar la bancă).
Servicii adiționale pentru viză Nigeria
În cadrul Centrului de Vize și Legalizări T&B International, ne străduim în mod constant să oferim o gamă de servicii de înaltă calitate, îndreptate spre nevoile clienților. Eforturile noastre sunt îndreptate spre simplificarea procesului și reducerea timpilor de obținere a vizelor, prin Serviciul Executiv Visa Express, prin oferirea posibilității de realizare în cadrul birourilor noastre a fotografiilor conform normelor impuse de către Consulate, la care se adaugă serviciul SMS Alert ca metodă exclusivă de monitorizare a statusului cererii dvs. de solicitare a vizei.
Alegând Serviciul Executiv Visa Express, un specialist în servicii executive va lua legătura cu dvs., oferindu-vă consiliere personalizată, cererea dvs. fiind tratată în acest fel cu maximă prioritate. Acesta va gestiona întregul proces de aplicare de la început până la sfârșit făcând formalitățile necesare astfel încât procesarea vizei dvs. să înceapă cât mai repede posibil.
Printre beneficiile Servicilui Executiv – Visa Express al Centrului de Vize și Legalizări T&B International se regăsesc:
Echipă exclusivă. O echipă de specialiști este dedicată gestionării cererii dumneavoastră de la început până la sfârșit
Răspuns rapid la orice întrebare. Contactați-ne telefonic, trimiteți-ne un e-mail sau plasați comanda ONLINE și astfel un specialist va lua legătura cu dvs. în următoarele 60 minute, câștigând astfel timp valoros.
Prelucrare prioritară. Atunci când selectați Serviciul Executiv Visa Express, solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate maximă.
Pregătirea documentației. Vă vom ghida pe tot parcursul pregătirii dosarului de solicitare a vizei iar, în caz de necesitate, veți beneficia gratuit de imprimarea/fotocopierea întregii documentații.
Visa & Pasport Scan. După aprobarea vizei, pentru siguranța și comoditatea dvs. în cazul pierderii, furtului sau deteriorării pașaportului în timpul călătoriei, vom realiza o copie digitală a vizei și pașaportului dvs. pe care o veți primi pe e-mail, având astfel acces la aceasta în cazuri de urgență.
Informații și actualizări la timp. Fiți informat cu privire la fiecare etapă a procesului de obținere a vizei dvs. prin notificări primite prin SMS.
Prioritate în livrarea rapidă a pașaportului. Pașaportul dvs. va fi livrat în prima serie de documente preluate de la Secția Consulară. Astfel veți putea intra în posesia acestuia în cel mai rapid mod posibil. În cazul în care doriți să îl ridicați personal de la birourile noastre, o veți putea face la orice oră în timpul programului de lucru din momentul în care sunteți înștiințat că pașaportul este pregătit pentru a fi ridicat.
Experimentați confortul și securitatea serviciului executiv!
Etapa obținterii fotografiilor pentru vize s-a dovedit a fi de foarte multe ori extrem de complicată, având în vedere că fiecare Consulat are cerințe diferite. Alegând serviciul nostru de realizare a fotografiilor pentru viză, eliminați posibilitatea respingerii dosarului dvs. de către Consulat pentru neîndeplinirea normelor fotografiei
Vă oferim 2 posibilități:
De a încărca pur și simplu fotografia dvs. digitală în aplicația online. Fotografia digitală trebuie să fi fost realizată în ultimele 6 luni pe fundal alb, fără umbre, fără ochelari și cu o expresie neutră a feței și cu capul descoperit (daca apartenența religioasă sau etnică nu impune altceva). Verificați instrucțiunile pentru realizarea fotografiei digitale. Pe baza acesteia vom realiza fotografiile necesare pentru obținerea vizei dvs. pe care le vom atașa la dosarul pe care îl vom înainta Secției Consulare din cadrul Ambasadei, asigurându-ne că respectă regulile impuse de aceasta.
În cazul în care nu doriți să transmiteți documentele prin curier și alegeți să depuneți personal la birourile noastre documentele pentru viză fără completarea în prealabil a aplicației online SAU dacă nu dispuneți de posibilitatea de a realiza o fotografie digitală coonform cerințelor de mai sus, vă oferim posibilitatea de realiza forografiile necesare pentru viză pe loc direct la birourile noastre în momentul depunerii dosarului.
Prin serviciul SMS Alert, vă ținem la curent cu întregul proces de obținere a vizei. Vă vom transmite mesaje de confirmare direct pe telefonul mobil, în momentele cheie din timpul procesului de solicitare a vizei. Astfel, veți fi la curent cu toate detaliile legate de viza solicitată.
Centrul de Vize și Legalizări are rolul de a primi, prelucra și transmite spre analiză către Sectiile Consulare ale Ambasadelor actele necesare pentru obținerea vizelor și de a prelua și transmite pașapoartele cu vize și totodată de a oferi consultanță personalizată solicitanților privind tipurile de vize, actele necesare, procedura, termenele de obținere a vizelor etc.
Centrul de Vize și Legalizări nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Nigeria. Rămâne la latitudinea acesteia de a solicita documente suplimentare, de a prelungi termenul de întocmire a vizei sau de a lua oricare alte decizii.
Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Nigeria
Oferte de zboruri spre Nigeria
Asigurări medicale și de călătorie pentru Nigeria
Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Nigeria and provides expediting services for visa to Nigeria and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Nigeria și oferă servicii de visa handling pentru Nigeria percepând o taxă pentru serviciile prestate.
Viză de tranzit pentru Nigeria
Cetățenii din România care călătoresc în Nigeria în tranzit au nevoie de viză!
Viză de muncă pentru Nigeria
Cetățenii din România care călătoresc în Nigeria pentru activități laborale au nevoie de viză!
Alte Categorii De Vize pentru Nigeria
Cetățenii din România care călătoresc în Nigeria pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!
Viză Diplomatică/Oficială pentru Nigeria
Cetățenii din România care călătoresc în Nigeria pentru vizite oficiale au nevoie de viză!