Viză Surinam

Cetățenii din România care călătoresc în Surinam în scop turistic nu au nevoie de viză.

Viză de afaceri pentru Surinam

Cetățenii din România care călătoresc în Surinam pentru afaceri au nevoie de viză!

Alte Categorii De Vize pentru Surinam

Cetățenii din România care călătoresc în Surinam pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!

Important

În funcție de motivul deplasării în Surinam, pe lângă categoriile de vize descrise la alte capitole, se pot elibera adițional vize pentru alte scopuri specifice (studii; participare la programe de voluntariat, asistență umanitară, cooperare pentru dezvoltare; pentru deplasări în scopuri lucrative, vizite private – pentru vizitarea prietenilor sau membrilor de familie din Surinam etc.). De asemenea, se pot elibera vize pentru membri de echipaj ai navelor care se deplasează în porturi din Surinam.

De asemenea se pot acorda vize celor care se află în tranzit pe teritoriul Surinamului. Pentru detalii consultați secțiunea dedicată Vizei de Tranzit de mai jos.

ATENȚIE, PROCEDURĂ INTERNAȚIONALĂ! Republica Surinam nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în România. Prin urmare, cererile de vize pot fi depuse la Centrul de Vize și Legalizări din București (România) care vă poate asista pentru obținerea vizelor la misiunea diplomatică acreditată a Republicii Surinam din străinătate, prezența dvs. la Consulat nefiind în acest caz necesară.

Acte necesare - viză Surinam

  1. Pașaport cu minim 2 pagini libere (față verso), al cărui termen de valabilitate să fie mai mare de 6 luni de la data intrării în Surinam (sau 1.5 ani în cazul celor care aplică pentru vize cu intrări multiple cu valabilitate de 12 luni).
  2. O fotografie color 3cm x 4cm pe fundal alb, nu mai veche de 6 luni. Fața trebuie să fie vizibilă în totalitate (fără ochelari, cu capul descoperit - exceptând situația în care din motive religioase sau etnice se impune acoperirea capului).
    În cazul în care nu dispuneți de o fotografie recentă cu caracteristicile menționate, puteți opta să ne trimiteți online o poză în format electronic (vezi instrucțiunile ) pe care o vom adapta pentru dvs. la cerințele Consulatului, eliminând astfel posibilitatea ca poza să fie respinsă de agenții consulari. Dacă totuși dispuneți deja de o poză recentă printată, vă rugăm să verificați ca aceasta să îndeplinească cu precizie toate cerințele pozei pentru obținerea vizei specifice Consulatului surinamez.
  3. Formular viză Surinam - semnat în original. Aveți la dispoziție două posibilități:
    1. Completarea aplicației ONLINE de mai jos. Completând aplicația online (vezi butonul de mai jos), agenții noștri vor pregăti formularele necesare și, în cel mai scurt timp (maxim 24h), le veți primi pe e-mail pentru a fi semnate de dvs. și transmise alături de restul documentelor prin curier sau personal la birourile noastre.
    2. Completarea formularului direct la birourile noastre. În cazul în care optați pentru această variantă, cererea dvs. poate fi preluată pe loc beneficiind de serviciul de completare asistată a formularului. În caz de necesitate, vă punem la dispoziție de asemenea serviciile Visa Express și/sau de realizare a fotografiilor necesare.
  4. Copia biletelor de avion sau dovada rezervării. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Surinam aici.
  5. Opțional, dovada rezervării la hotel. Se va prezenta o copie după documentele care atestă rezervarea. Dacă incă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Surinam aici.
  6. Un document care dovedește scopul deplasării în Surinam. După caz, o scrisoare de prezentare/de garanție din partea companiei/organizației dvs. ȘI/SAU o scrisoare de invitație din partea entității sau persoanei din Surinam care trebuie să cuprindă:
    1. date despre solicitant (numele întreg, data nașterii, cetățenie, funcția/calitatea în cadrul companiei/instituției sau relația cu persoana care vă invită – în cazul vizitelor private);
    2. informații despre vizita în Surinam (scopul exact al vizitei, durata și perioada deplasării, să confirme cine își asumă responsabilitatea privind cheltuielile relaționate cu deplasarea și șederea în Surinam etc.);
    3. informații despre entitatea/persoana care emite documentul (numele, adresa, telefon de contact etc.).
    Documentul trebuie să conțină ștampila oficială și semnătura reprezentantului legal. Nu se vor accepta scrisorile nesemnate și neștampilate.
    În caz de necesitate, vă putem transmite via e-mail un model de scrisoare pentru Surinam.
    Note:

    (1) În cazul în care aplicați pe baza unei scrisori de invitație din Surinam, aceasta se poate prezenta în copie dacă v-a fost transmisă prin mijloace electronice.

    (2) În cazul vizelor private, pe lângă scrisoarea de invitație legalizată de autoritățile administrative sau de imigrare din Surinam se va atașa și o copie a documentului de identitate a persoanei din Surinam (pașaport în cazul cetățenilor surinamezi SAU pașaport și permis de ședere în cazul cetățenilor străini rezidenți în Surinam). De asemenea, în cazul membrilor de familie se vor prezenta copii după documentele care atestă relația de familie (certificat de căsătorie sau de naștere).

    (3) Cetățenii străini care se deplasează în Surinam în scopuri jurnalistice, pentru filmări, fotografie profesionistă (evenimente, reportaje, documentare TV - inclusiv fotografice etc.) au nevoie de acreditare din partea Ministerului competent din Paramaribo. Acreditarea nu este necesară în cazul fotografilor amatori.

  7. Opțional, se poate prezenta o asigurare medicală de călătorie care să acopere sejurul în Surinam. Având în vedere că în Surinam frecvența bolilor tropicale este ridicată, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală. Puteți obține online aici asigurarea medicală pentru Surinam.

Notă: Pentru membri de echipaj ai navelor care se deplasează în porturile din Surinam (inclusiv pentu cei care urmează să se îmbarce într-un port din această țară) se vor prezenta documentele care atestă scopul deplasării însoțite de o copie după Carnetul de Marinar (Seaman’s Book).

ÎN ATENȚIA PERSOANELOR CARE TREBUIE SĂ RĂMÂNĂ PESTE 90 DE ZILE ÎN SURINAM (ÎN SCOPURI LABORALE SAU DIN ALTE MOTIVE): Înainte de obținerea vizei este necesară obținerea AUTORIZAȚIEI DE ȘEDERE TEMPORARĂ. Procesul pentru obținerea acestei autorizații durează până la 3 luni și necesita formalități complexe (pregatirea documentelor, traducerea, legalizarea și apostilarea documentelor necesare, înaintarea acestora spre aprobare la Consulatul Republicii Surinam etc.). Odată obținută autorizația, se poate aplica pentru viza de intrare în Surinam. Pe baza acestei vize și a autorizației de ședere temporară se va obține la sosirea în Surinam (în primele 15 zile) un Permis de Ședere. Pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați. Vă putem ajuta cu tot procesul de obținere a Autorizației și a vizei de intrare în Surinam.

ÎN ATENȚIA PERSOANELOR DE ORIGINE SURINAMEZĂ (cei născuți în Surinam sau ai căror părinți (unul sau ambii) sunt de origine surinameză): acestora li se aplică un regim diferit, putând obține vize cu o valabilitate de până la 3 ani. Pentru detalii privind documentele necesare, taxele consulare și procesul de obținere a vizelor, vă rugăm să ne contactați.

ÎN ATENȚIA PERSOANELOR AFLATE ÎN TRANZIT PE TERITORIUL REPUBLICII SURINAM: Cetățenii strărini care se află în tranzit în Surinam trebuie să prezinte documentele de la punctele 1, 2 și 3 de mai sus, precum și biletul de avion (sau o rezervare/un document justificativ din care să reiasă continuarea călătoriei spre țara de destinație în maxim 3 zile). De asemenea se va prezenta viza pentru țara de destinație (în cazul în care aceasta este necesară).

În cazul călătoriilor cu minori, pentru obținerea vizelor, pot fi solicitate documente adiționale în funcție de fiecare caz, după cum urmează:
  1. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu ambii părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
  2. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu unul dintre părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarație notarială (original și copie) privind acordul unuia dintre părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de celălalt părinte. Adițional, se va prezenta copia pașaportului părintelui care nu însoțește minorul (sau copia cărții de identitate dacă nu dispune de pașaport).
  3. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește însoțit de o altă persoană fizică majoră:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarația notarială (original și copie) privind acordul ambilor părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de o altă persoană fizică majoră. Adițional, se va prezenta o copie după pașapoartele (sau CI) părinților.

În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.

Pentru obținerea vizei poate fi solicitată traducerea declarației notariale efectuată de un traducător autorizat. Vă informăm că, în caz de necesitate ne putem ocupa de traducerea și legalizarea tuturor documentelor necesare.

ATENŢIE! Deținerea unei vize nu garantează ieșirea minorului din țară dacă nu sunt îndeplinite condițiile de ieșire din țară a minorilor.

  • Având în vedere incidența ridicată a bolilor tropicale în Surinam vă recomandăm să încheiați o asigurare medicală valabilă pe toată durata călătoriei și să va informați asupra măsurilor profilactice și tipurilor de vaccinuri care trebuie efectuate înainte de a călători în zone tropicale urmărind în permanență recomandările Organizației Mondiale a Sănătății. Puteți obține asigurarea medicală online aici.
  • Surinam este considerată țară cu risc de transmitere a febrei galbene. La trecerea frontierei, autoritățile din Surinam pot solicita prezentarea Certificatului Internațional de Vaccinare pentru prevenirea Febrei Galbene în cazul în care anterior ați călătorit într-o țara unde febra galbenă este endemică. De asemenea, dacă doriți să călătoriți din Surinam înspre Panama, Jamaica sau orice altă țară din regiune, compania aeriană poate solicita certificatul de vaccinare împotriva febrei galbene pentru a permite îmbarcarea. Pentru detalii suplimentare legate de lista unităților medicale cărora vă puteți adresa pentru realizarea vaccinurilor, în caz de necesitate, vă puteți adresa Institului de Sănătate Publică din țara natală sau de reședință.
  • Recomandăm tuturor cetățenilor români sau de orice altă naționalitate care se deplasează în Surinam, să urmărească în permanență recomandările autorităților locale. Recomandările de călătorie ale statelor UE pentru Surinam pot fi urmărite accesând motorul Travel Advice.
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei în Surinam, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din această țară, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în aceast stat, adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Surinam. România nu are o Misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Surinam, prin urmare în caz de necesitate vă puteți adresa Ambasadei României în Brazilia.
  • În atenția cetățenilor Uniunii Europene! Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Surinam, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Surinam, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa în Surinam utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Atât România cât și Surinam sunt state semnatare ale Convenției de la Haga privind suprimarea cerinței de supralegalizare a actelor oficiale străine, prin urmare actele emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Surinam, trebuie să fie supuse procedurii de certificare cu Apostila de la Haga, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Apostila este eliberată de autoritățile competente ale unui stat semnatar al Convenției de la Haga, pentru actele oficiale întocmite în țara respectivă, care urmează să fie prezentate pe teritoriul altui stat semnatar al Convenției. Scopul eliberării apostilei este autentificarea originii unui act oficial, pentru prevenirea utilizării unor acte false în vederea producerii de efecte juridice.

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Surinam și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de obținere a apostilei și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Surinam. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de traduceri, accesați pagina dedicată pentru Traduceri Olandeză (Neerlandeză) iar pentru vizare și apostilare a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Apostilări documente pentru Surinam .

Procesul de obținere a vizelor este simplu, rapid și sigur


Aplica online pentru viza
Aplicați online pentru Viză Surinam

Completați datele în aplicația online și un reprezentant al Centrului de Vize va prelua imediat solicitarea dvs.

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Transmiteți documentele

Trimiteți documentele necesare prin metoda aleasă în aplicația online (prin curier sau depunere personală la sediul nostru). Actele pot fi ridicate de curierul nostru partener.

Calatoriti fara grija vizei!
Primiți Viza! Călătorie plăcută în Surinam!

Vă transmitem pașaportul cu viza îndată ce aceasta a fost aprobată (prin curier sau ridicare personală de la birourile noastre).



www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Surinam

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Surinam

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Surinam

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Suriname and provides expediting services for visa to Suriname and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Surinam și oferă servicii de visa handling pentru Surinam percepând o taxă pentru serviciile prestate.

Viză Diplomatică/Oficială pentru Surinam

Cetățenii din România care călătoresc în Surinam pentru vizite oficiale au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles