Viză Turkmenistan

Cetățenii din România care călătoresc în Turkmenistan în scop turistic au nevoie de viză!

Important

Viza turistică se acordă cetățenilor străini care intenționează să călătorească în Turkmenistan pentru activități turistice. Orice alte activități precum cele de afaceri sau de muncă nu sunt permise pe baza vizei de turism.

Eliberarea vizei de turism este condiționată de obținerea unei Scrisori de Invitație (LOI) certificată de Serviciul de Stat pentru Migrație din Turkmenistan. Scrisoarea de Invitație (LOI) trebuie obținută prin intermediul unei agenții de turism acreditate din Turkmenistan. Nu este posibilă eliberarea vizei de turism fara LOI.

În cazul în care tranzitați teritoriul Turkmenistanului în drum spre o altă țară (exemplu Uzbekistan, Iran etc.) se poate obține o viză de tranzit cu o valabilitate de până la 5 zile fără necesitatea unei scrisori de invitație. Pentru detalii privind procedura și documentele necesare vizitați secțiunea - Viză de Tranzit.

Acte necesare - viza turistică Turkmenistan

  1. Pașaport cu minim 2 pagini libere, al cărui termen de valabilitate să fie mai mare de 6 luni de la data intrării în Turkmenistan. Se va evita utilizarea pașaportului temporar.
  2. Două fotografii color 3 cm x 4 cm pe fundal alb, nu mai vechi de 6 luni. Fața trebuie să fie vizibilă în totalitate (fără ochelari, cu capul descoperit - exceptând situația în care din motive religioase sau etnice se impune acoperirea capului).
    În cazul în care nu dispuneți de o fotografie recentă cu caracteristicile menționate, puteți opta să ne trimiteți online o poză în format electronic (vezi instrucțiunile ) pe care o vom adapta pentru dvs. la cerințele Consulatului, eliminând astfel posibilitatea ca poza să fie respinsă de agenții consulari. Dacă totuși dispuneți deja de o poză recentă printată, vă rugăm să verificați ca aceasta să îndeplinească cu precizie toate cerințele pozei pentru obținerea vizei specifice Consulatului.
  3. Scrisoare de Invitație (LOI) certificată de Serviciul de Stat pentru Migrație din Turkmenistan. Scrisoarea de Invitație (LOI) trebuie obținută prin intermediul unei agenții de turism acreditate din Turkmenistan. Scrisoarea poate fi prezentată în original sau copie (în cazul în care ați primit-o prin mijloace electronice).
    Notă: Pentru obținerea LOI din Turkmenistan trebuie să stabiliți inițial detaliile vizitei dvs. direct cu agenția de turism din Turkmenistan (cu maxim 3 luni și minim o lună înainte de data programată a sosirii în Turkmenistan). Obținerea LOI implică o procedură de durată (5-20 de zile) prin urmare trebuie să o solicitați cu minim 4 săptămâni înainte de data programată a sosirii în Turkmenistan (însă nu cu mai mult de 3 luni înainte). Viza se va elibera pentru perioada și numărul exact de zile specificat în invitația aprobată.
    În caz de necesitate, contactându-ne vă putem asista pentru obținerea LOI pentru Turkmenistan.
  4. Formular viză Turkmenistan - semnat în original, în dublu exemplar. Aveți la dispoziție două posibilități:
    1. Completarea aplicației ONLINE de mai jos. Completând aplicația online (vezi butonul de mai jos), agenții noștri vor pregăti formularele necesare și, în cel mai scurt timp (maxim 24h), le veți primi pe e-mail pentru a fi semnate de dvs. și transmise alături de restul documentelor prin curier sau personal la birourile noastre.
    2. Completarea formularului direct la birourile noastre. În cazul în care optați pentru această variantă, cererea dvs. poate fi preluată pe loc beneficiind de serviciul de completare asistată a formularului. În caz de necesitate, vă punem la dispoziție de asemenea serviciile Visa Express și/sau de realizare a fotografiilor necesare.
  5. Opțional, se poate prezenta o asigurare medicală de călătorie care să acopere sejurul în Turkmenistan. Pentru o călătorie în siguranță și pentru evitarea costurilor medicale foarte ridicate în cazul unui eveniment medical neplăcut pe timpul șederii, vă recomandăm insistent să încheiați o asigurare medicală de călătorie. Puteți obține aici asigurarea medicală pentru Turkmenistan.
  6. Opțional, se poate prezenta dovada rezervării biletelor de avion (în cazul în care intrarea și/sau ieșirea se realizează prin punctul de frontieră de la Aeroportul International Ashgabat).Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Turkmenistan aici.
În cazul călătoriilor cu minori, aceștia trebuie să fie menționați în scrisoarea de invitație, iar pentru obținerea vizelor, pot fi solicitate documente adiționale în funcție de fiecare caz, după cum urmează:
  1. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu ambii părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
  2. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu unul dintre părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarație notarială (original și copie) privind acordul unuia dintre părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de celălalt părinte. Adițional, se va prezenta copia pașaportului părintelui care nu însoțește minorul (sau copia cărții de identitate dacă nu dispune de pașaport).
  3. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește însoțit de o altă persoană fizică majoră:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarația notarială (original și copie) privind acordul ambilor părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de o altă persoană fizică majoră. Adițional, se va prezenta o copie după pașapoartele (sau CI) părinților.

În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.

Pentru obținerea vizei poate fi solicitată traducerea declarației notariale efectuată de un traducător autorizat. Vă informăm că, în caz de necesitate ne putem ocupa de traducerea și legalizarea tuturor documentelor necesare.

ATENŢIE! Deținerea unei vize nu garantează ieșirea minorului din țară dacă nu sunt îndeplinite condițiile de ieșire din țară a cetățenilor români minori. Pentru procedura și lista completă de documente necesare la punctul de trecere a frontierei consultați Condițiile de ieșire din țară pentru cetățenii români minori.

  • Atenţie! În cazul în care petreceți mai mult de 3 zile lucrătoare în Turkmenistan sunteţi obligat să vă înregistraţi la Serviciul de Stat pentru Migraţie în primele 3 zile (cu excepția zilei de intrare în țară) ale prezenţei în acest stat. Cetățenii străini care sosesc în Turkmenistan pentru turism vor fi înregistrați în Comitetul de Stat pentru Turism al Turkmenistanului. Cetățenii străini care tranzitează teritoriul Turkmenistanului nu au obligația înregistrării (se înregistrează numai la posturile de migrație), dacă durata șederii lor în Turkmenistan, fără a lua în considerare ziua intrării, nu va depăși cinci (5) zile. Pentru detalii suplimentare consultați Serviciul de Stat pentru Migrație din Turkmenistan.
  • Vă rugăm să respectați cu strictețe termenele de ședere acordate prin viză. Legislația Republicii Turkmenistan în materia străinilor este foarte strictă și prevede sancțiuni, urmate de expulzarea din țară. Dacă din diferite motive sunteți nevoiți să rămâneți în Turkmenistan pentru o perioadă mai mare decât cea acordată prin viză, vă rugăm să luați legătura cu autoritățile locale înainte de expirarea vizei (contactați Serviciului de Stat pentru Migrație din Turkmenistan).
  • Recomandăm tuturor cetățenilor români sau de orice altă naționalitate care se deplasează în Turkmenistan, să urmărească în permanență recomandările de călătorie ale autorităților locale și ale statelor UE care pot fi consultate accesând motorul Travel Advice. Totodată, pentru o călătorie în siguranță, vă rugăm să urmăriți recomandările Organizației Mondiale a Sănătății și să încheiați o asigurare medicală de călătorie..
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei dumneavoastă, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din Turkmenistan, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în Turkmenistan adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Turkmenistanul.
  • Cetățenii români se pot adresa Ambasadei României în Turkmenistan.
  • Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Turkmenistan, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Turkmenistan, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Actele oficiale emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Turkmenistan, trebuie să fie supuse procedurii de supralegalizare, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Supralegalizarea reprezintă procedura de autentificare a actelor oficiale străine care urmează sa producă efecte juridice în țări nesemnatare ale Convenției de la Haga. Procedura de supralegalizare este mult mai complexă ca cea de Apostilare, presupunând un numar mult mai mare de certificări și anume: din partea instituțiilor tutelare ale entitățiilor instituționale emitente ale documentelor, supralegalizarea la Ministerul Afacerilor Externe al țării care a emis actul și ulterior legalizarea sigiliului și semnăturii Ministerului Afacerilor Externe pe cale diplomatică (de către ambasadele sau reprezentanțele consulare ale statelor în care actul urmează să producă efecte).

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Turkmenistan și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de supralegalizare administrativă și consulară și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Turkmenistan. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de vizare, supralegalizare și traducere a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Traduceri și supralegalizări documente pentru Turkmenistan

Procesul de obținere a vizelor este simplu, rapid și sigur


Aplica online pentru viza
Aplicați online pentru Viză Turkmenistan

Completați datele în aplicația online și un reprezentant al Centrului de Vize va prelua imediat solicitarea dvs.

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Transmiteți documentele

Trimiteți documentele necesare prin metoda aleasă în aplicația online (prin curier sau depunere personală la sediul nostru). Actele pot fi ridicate de curierul nostru partener.

Calatoriti fara grija vizei!
Primiți Viza! Călătorie plăcută în Turkmenistan!

Vă transmitem pașaportul cu viza îndată ce aceasta a fost aprobată (prin curier sau ridicare personală de la birourile noastre).


Taxe de viză și timp de procesare pentru viză Turkmenistan


Tipul Vizei1
Validitate2
Timp de procesare3
Taxe consulare4
Taxă de procesare4
O singură intrare
până la 10 zile
Urgent
3 zile lucrătoare
55 EUR
42 EUR
O singură intrare
până la 10 zile
Normal
10 zile lucrătoare
35 EUR
30 EUR
O singură intrare
până la 20 zile
Urgent
3 zile lucrătoare
75 EUR
42 EUR
O singură intrare
până la 20 zile
Normal
10 zile lucrătoare
45 EUR
30 EUR
O singură intrare
până la 30 zile
Urgent
3 zile lucrătoare
95 EUR
42 EUR
O singură intrare
până la 30 zile
Normal
10 zile lucrătoare
55 EUR
30 EUR
Intrare multiplă
până la 10 zile
Urgent
3 zile lucrătoare
135 EUR
47 EUR
Intrare multiplă
până la 10 zile
Normal
10 zile lucrătoare
75 EUR
35 EUR
Intrare multiplă
până la 20 zile
Urgent
3 zile lucrătoare
135 EUR
47 EUR
Intrare multiplă
până la 20 zile
Normal
10 zile lucrătoare
75 EUR
35 EUR
Intrare multiplă
până la 30 zile
Urgent
3 zile lucrătoare
135 EUR
47 EUR
Intrare multiplă
până la 30 zile
Normal
10 zile lucrătoare
75 EUR
35 EUR

1 NUMĂR DE INTRĂRI

Se face referire la numărul de intrări pe care le puteți folosi în perioada de valabilitate a vizei.

2 VALABILITATEA VIZEI

Valabilitatea vizei face referire la perioada permisă de ședere în Turkmenistan. Viza se eliberează pentru perioada și numărul exact de zile solicitat de dvs. și specificat în invitația (LOI) aprobată. Nu puteți intra în Turkmenistan înainte de data de începere și nu puteți ieși după data de expirare a vizei, însă puteți intra după data de începere și pleca înainte de data de expirare a vizei.

3 TIMP DE PROCESARE

Calcularea timpului începe cu următoarea zi lucrătoare din momentul primirii pașaportului și actelor necesare la birourile noastre, urmând ca viza să fie eliberată în mod obișnuit după 10 zile lucrătoare sau după 3 zile lucrătoare în cazul în care se alege procesarea urgentă. În anumite cazuri, Secția Consulară iși rezervă dreptul de a prelungi durata de procesare a vizei.
Vă rugăm să țineți cont că, în cazul în care transmiterea actelor se face prin curier, se va adăuga timpul de circulație aferent. De asemenea se va ține cont de liberele oficiale cu ocazia sărbătorilor române și turkmene.

4 TAXE CONSULARE ȘI TAXE DE PROCESARE

Taxa de procesare nu trebuie confundată cu taxa consulară. Taxa consulară de eliberare a vizelor se calculează în conformitate cu rezoluția privind Tariful taxelor consulare, percepute de oficiile consulare ale Republicii Turkmenistan sau cu acordurile bilaterale ale acesteia, aceste taxe nefiind returnabile în cazul în care personalul consular decide sa nu acorde viza.

5 FACTURAREA ȘI PLATA

Taxa consulară este colectată în numele Ambasadei sau entității responsabile cu eliberarea vizei și este scutită de TVA. Taxa de procesare afișată include TVA. Facturarea și plata taxelor consulare și a taxelor de procesare se va realiza în LEI, la cursul de schimb al Băncii Naționale a României.

Plata NU se va realiza anticipat. După primirea documentelor și începerea procesării vizei se va emite o factură care va fi transmisă prin e-mail și care trebuie achitată în termen de 48 de ore prin oricare metodă aleasă de dvs.

Centrul de Vize vă pune la dispoziție o gamă variată de metode de plată în funcție de preferințele dvs. (plată online, transfer bancar prin Internet Banking, depunere numerar la bancă).

Servicii adiționale pentru viză Turkmenistan

În cadrul Centrului de Vize și Legalizări T&B International, ne străduim în mod constant să oferim o gamă de servicii de înaltă calitate, îndreptate spre nevoile clienților. Eforturile noastre sunt îndreptate spre simplificarea procesului și reducerea timpilor de obținere a vizelor, prin Serviciul Executiv Visa Express, prin oferirea posibilității de realizare în cadrul birourilor noastre a fotografiilor conform normelor impuse de către Consulate, la care se adaugă serviciul SMS Alert ca metodă exclusivă de monitorizare a statusului cererii dvs. de solicitare a vizei.


Alegând Serviciul Executiv Visa Express, un specialist în servicii executive va lua legătura cu dvs., oferindu-vă consiliere personalizată, cererea dvs. fiind tratată în acest fel cu maximă prioritate. Acesta va gestiona întregul proces de aplicare de la început până la sfârșit făcând formalitățile necesare astfel încât procesarea vizei dvs. să înceapă cât mai repede posibil.

Printre beneficiile Servicilui Executiv – Visa Express al Centrului de Vize și Legalizări T&B International se regăsesc:

  • Echipă exclusivă. O echipă de specialiști este dedicată gestionării cererii dumneavoastră de la început până la sfârșit
  • Răspuns rapid la orice întrebare. Contactați-ne telefonic, trimiteți-ne un e-mail sau plasați comanda ONLINE și astfel un specialist va lua legătura cu dvs. în următoarele 60 minute, câștigând astfel timp valoros.
  • Prelucrare prioritară. Atunci când selectați Serviciul Executiv Visa Express, solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate maximă.
  • Pregătirea documentației. Vă vom ghida pe tot parcursul pregătirii dosarului de solicitare a vizei iar, în caz de necesitate, veți beneficia gratuit de imprimarea/fotocopierea întregii documentații.
  • Visa & Pasport Scan. După aprobarea vizei, pentru siguranța și comoditatea dvs. în cazul pierderii, furtului sau deteriorării pașaportului în timpul călătoriei, vom realiza o copie digitală a vizei și pașaportului dvs. pe care o veți primi pe e-mail, având astfel acces la aceasta în cazuri de urgență.
  • Informații și actualizări la timp. Fiți informat cu privire la fiecare etapă a procesului de obținere a vizei dvs. prin notificări primite prin SMS.
  • Prioritate în livrarea rapidă a pașaportului. Pașaportul dvs. va fi livrat în prima serie de documente preluate de la Secția Consulară. Astfel veți putea intra în posesia acestuia în cel mai rapid mod posibil. În cazul în care doriți să îl ridicați personal de la birourile noastre, o veți putea face la orice oră în timpul programului de lucru din momentul în care sunteți înștiințat că pașaportul este pregătit pentru a fi ridicat.

Experimentați confortul și securitatea serviciului executiv!

Etapa obținterii fotografiilor pentru vize s-a dovedit a fi de foarte multe ori extrem de complicată, având în vedere că fiecare Consulat are cerințe diferite. Alegând serviciul nostru de realizare a fotografiilor pentru viză, eliminați posibilitatea respingerii dosarului dvs. de către Consulat pentru neîndeplinirea normelor fotografiei

Vă oferim 2 posibilități:

  1. De a încărca pur și simplu fotografia dvs. digitală în aplicația online. Fotografia digitală trebuie să fi fost realizată în ultimele 6 luni pe fundal alb, fără umbre, fără ochelari și cu o expresie neutră a feței și cu capul descoperit (daca apartenența religioasă sau etnică nu impune altceva). Verificați instrucțiunile pentru realizarea fotografiei digitale. Pe baza acesteia vom realiza fotografiile necesare pentru obținerea vizei dvs. pe care le vom atașa la dosarul pe care îl vom înainta Secției Consulare din cadrul Ambasadei, asigurându-ne că respectă regulile impuse de aceasta.
  2. În cazul în care nu doriți să transmiteți documentele prin curier și alegeți să depuneți personal la birourile noastre documentele pentru viză fără completarea în prealabil a aplicației online SAU dacă nu dispuneți de posibilitatea de a realiza o fotografie digitală coonform cerințelor de mai sus, vă oferim posibilitatea de realiza forografiile necesare pentru viză pe loc direct la birourile noastre în momentul depunerii dosarului.

Prin serviciul SMS Alert, vă ținem la curent cu întregul proces de obținere a vizei. Vă vom transmite mesaje de confirmare direct pe telefonul mobil, în momentele cheie din timpul procesului de solicitare a vizei. Astfel, veți fi la curent cu toate detaliile legate de viza solicitată.


Centrul de Vize și Legalizări are rolul de a primi, prelucra și transmite spre analiză către Sectiile Consulare ale Ambasadelor actele necesare pentru obținerea vizelor și de a prelua și transmite pașapoartele cu vize și totodată de a oferi consultanță personalizată solicitanților privind tipurile de vize, actele necesare, procedura, termenele de obținere a vizelor etc. Centrul de Vize și Legalizări nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Turkmenistan. Rămâne la latitudinea acesteia de a solicita documente suplimentare, de a prelungi termenul de întocmire a vizei sau de a lua oricare alte decizii.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Turkmenistan

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Turkmenistan

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Turkmenistan

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Turkmenistan and provides expediting services for visa to Turkmenistan and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Turkmenistan și oferă servicii de visa handling pentru Turkmenistan percepând o taxă pentru serviciile prestate.

Viză de afaceri pentru Turkmenistan

Cetățenii din România care călătoresc în Turkmenistan pentru afaceri au nevoie de viză!

Viză pentru șoferi profesioniști pentru Turkmenistan

Cetățenii din România care călătoresc în Turkmenistan pentru a desfășura activități de transport internațional în calitate de șoferi profesioniști au nevoie de viză!

Viză de tranzit pentru Turkmenistan

Cetățenii din România care călătoresc în Turkmenistan în tranzit au nevoie de viză!

Alte Categorii De Vize pentru Turkmenistan

Cetățenii din România care călătoresc în Turkmenistan pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!

Viză Diplomatică/Oficială pentru Turkmenistan

Cetățenii din România care călătoresc în Turkmenistan pentru vizite oficiale nu au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles

Informare
Stimați clienți, ca parte a planului de măsuri pentru prevenirea infecțiilor cu COVID-19, adoptat la nivel european, depunerea și/sau ridicarea personală a documentelor la sediul nostru din București nu mai sunt disponibile pentru moment. În această perioadă toate cererile se vor putea depune prin curier, procesarea dosarelor făcându-se în continuare în regim normal sau urgent, după caz. Se va permite depunerea/ridicarea personală a documentelor doar în cazurile extrem de urgente și doar pe baza unei solicitări transmise la contact@centruldevize.ro sau telefonic. Linia de asistență va funcționa în continuare de luni până vineri între 10.30 și 18.00. Vă mulțumim pentru înțelegere!
×