Viză Kazahstan

Cetățenii din România care călătoresc în Kazahstan în scop turistic nu au nevoie de viză pentru o perioadă de ședere de până la 30 de zile.

Viză de tranzit pentru Kazahstan

Cetățenii din România care călătoresc în Kazahstan în tranzit nu au nevoie de viză pentru o perioadă de ședere de până la 30 de zile.

Viză Diplomatică/Oficială pentru Kazahstan

Cetățenii din România care călătoresc în Kazahstan pentru vizite oficiale nu au nevoie de viză!

Viză de afaceri pentru Kazahstan

Cetățenii din România care călătoresc în Kazahstan pentru afaceri au nevoie de viză!

Important

Viza de afaceri se clasifică în 3 categorii: B1, B2 și B3. De asemenea în cazul investitorilor se poate elibera viza categoria A5.

  1. Viza de afaceri de tip B1 (subtipul A sau B) se eliberează cetățenilor străini care călătoresc în Kazahstan, după cum urmează:
    1. Viză cu o singură intrare cu ședere de până la 60 de zile în termen de 90 de zile SAU cu intrări multiple cu ședere de până la 60 de zile/per intrare în termen de 180 de zile, în cazul:
      • Cetățenilor străini care participă la conferințe, simpozioane, forumuri, expoziții, concerte, evenimente culturale, științifice, sportive și alte evenimente.
      • Cetățenilor străini care participă la întâlniri de afaceri și întâlniri de lucru ale experților.
    2. Viză cu o singură intrare cu ședere de până la 60 de zile în termen de 90 de zile SAU cu intrări multiple cu ședere de până la 60 de zile/per intrare în termen de 1 an, în cazul:
      • Lectorilor și profesorilor care vizitează organizații educațioanale
      • Participanților la programe de schimb de experiență pentru studenți și tineri (cu excepția celor care intenționează să urmeze studii în Kazahstan).
      • Accompanying humanitarian assistance
  2. Viza de Afaceri de tip B2 se acordă cetăţenilor străini care efectuează călătorii în interes de muncă în Kazahstan pentru efectuarea verificărilor financiare, auditoriale şi de alt tip, pentru consultanță sau în calitate de experţi pentru montajul, repararea şi realizarea serviciilor tehnice ale instalaţiilor/utilajelor (mentenanță) – neconstând în relații lucrative. Pentru acest tip de viză vă rugăm să consultați secțiunea Viză de asistență tehnică și prestare de servicii.
  3. Viza de afaceri de tip B3 se eliberează cu o singură intrare cu ședere de până la 30 de zile în termen de 90 de zile SAU cu intrări multiple cu ședere de până la 30 de zile/per intrare în termen de 1 an, în cazul:
    • Cetățenilor străini care se deplasează în Kazahstan pentru a negocia contracte/încheierea unor acorduri (negociatori)
    • Membrilor fondatori/membrilor consiliului de administrație din cadrul entităților străine.
  4. Viza de Investitori de tip A5 se eliberează șefilor, adjuncților sau altor persoane oficiale care desfășoară activități de investiții în Kazahstan, cât și membrilor de familie ai acestora În funcție de caz se poate elibera cu intrare unică cu o valabilitate de până la 90 de zile sau cu intrare multiplă cu valabilitate de până la 3 ani.

Acte necesare - viza de afaceri Kazahstan

  1. Pașaport cu minim 2 pagini libere, al cărui termen de valabilitate să fie mai mare de 3 luni de la data expirării vizei solicitate.
  2. O fotografie color 3.5 cm x 4.5 cm pe fundal alb, nu mai veche de 6 luni. Fața trebuie să fie vizibilă în totalitate (fără ochelari, cu capul descoperit - exceptând situația în care din motive religioase sau etnice se impune acoperirea capului).
    În cazul în care nu dispuneți de o fotografie recentă cu caracteristicile menționate, puteți opta să ne trimiteți online o poză în format electronic (vezi instrucțiunile ) pe care o vom adapta pentru dvs. la cerințele Consulatului, eliminând astfel posibilitatea ca poza să fie respinsă de agenții consulari. Dacă totuși dispuneți deja de o poză recentă printată, vă rugăm să verificați ca aceasta să îndeplinească cu precizie toate cerințele pozei pentru obținerea vizei specifice Consulatului.
  3. Formular viză Kazahstan - semnat în original. Aveți la dispoziție două posibilități:
    1. Completarea aplicației ONLINE de mai jos. Completând aplicația online (vezi butonul de mai jos), agenții noștri vor pregăti formularele necesare și, în cel mai scurt timp (maxim 24h), le veți primi pe e-mail pentru a fi semnate de dvs. și transmise alături de restul documentelor prin curier sau personal la birourile noastre.
    2. Completarea formularului direct la birourile noastre. În cazul în care optați pentru această variantă, cererea dvs. poate fi preluată pe loc beneficiind de serviciul de completare asistată a formularului. În caz de necesitate, vă punem la dispoziție de asemenea serviciile Visa Express și/sau de realizare a fotografiilor necesare.
  4. Documente necesare în funcție de tipul vizei (cazul A sau B):
    1. În cazul vizelor de afaceri de tip B1 sau B3 se vor prezenta:
      1. Scrisoare de Invitație (Business Visa Support Letter) cu număr de referință din partea Ministerului Afacerilor Externe al Republicii Kazahstan. Scrisoarea de Invitație trebuie obținută prin intermediul entității din Kazahstan la invitație căreia vă deplasați. Cu titlu de excepție, cetățenii Uniunii Europene (inclusiv români), Norvegia, Elveția, Islanda, Liechenstein, Monaco, SUA, Canada, Brazilia, Australia, Noua Zeelandă, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Oman, Qatar, Iordania, Israel, Japonia, Coreea de Sud, Malaezia, Singapore NU au nevoie de o scrisoare de invitație cu număr de referință din partea MAE kazah. În cazul acestora se va prezenta o cerere (Letter of request) adresată Ambasadei Republicii Kazahstan precizând scopul exact al deplasării, perioada și datele vizitei, datele de contact ale entității din Kazahstan la invitația căreia vă deplasați și itinerariul (localitățile în care călătoriți).
      2. Adițional se poate prezenta o scrisoare de garanție din partea entității de care aparțineți care să cuprindă:
        1. date despre solicitant (numele întreg, ziua de naștere, numărul pașaportului, cetățenie, funcția/calitatea în cadrul companiei/instituției);
        2. informații despre vizita în Kazahstan (scopul exact al vizitei, durata, să confirme cine își asumă responsabilitatea privind cheltuielile relaționate cu deplasarea și șederea în Kazahstan etc.);
        3. informații despre companie/organizație (numele, adresa, telefon de contact, obiectul de activitate).
        Documentul trebuie să conțină ștampila oficială și semnătura reprezentantului legal. Nu se vor accepta scrisorile nesemnate și neștampilate.
    2. În cazul vizelor de investitori de tip A5 se vor prezenta:
      1. Scrisoare din partea Ministerului pentr Investiții și Dezvoltare din Kazahstan, aprobată de Ministerul Afacerilor Interne din Kazahstan (Visa Support from the Ministry for Investments and Development of Kazakhstan approved by the Ministry of Internal Affairs of Kazakhstan).
  5. Asigurare medicală de călătorie care să acopere sejurul în Kazahstan (pentru toata durata solicitată). Puteți obține asigurarea medicală online aici.
  6. Opțional, se poate prezenta o copie după rezervările la hotel sau similar (în cazul în care pe perioada deplasării este prevăzută cazarea la hotel). Dacă încă nu v-ați rezervat hotelul, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte pentru Kazahstan aici.
  7. Opțional, se poate prezenta dovada rezervării biletelor de avion (în cazul în care intrarea și/sau ieșirea se realizează pe cale aeriană). Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru rutele către Kazahstan aici.
În cazul călătoriilor cu minori, pentru obținerea vizelor, pot fi solicitate documente adiționale în funcție de fiecare caz, după cum urmează:
  1. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu ambii părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
  2. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește cu unul dintre părinți:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarație notarială (original și copie) privind acordul unuia dintre părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de celălalt părinte. Adițional, se va prezenta copia pașaportului părintelui care nu însoțește minorul (sau copia cărții de identitate dacă nu dispune de pașaport).
  3. Dacă viza este solicitată pentru minorul care călătorește însoțit de o altă persoană fizică majoră:
    • Certificatul de naștere (original și copie)
    • Declarația notarială (original și copie) privind acordul ambilor părinți pentru ieșirea din țară a minorului însoțit de o altă persoană fizică majoră. Adițional, se va prezenta o copie după pașapoartele (sau CI) părinților.

În cazul părinților divorțați, declarația notarială a celuilalt părinte este necesară doar în cazul custodiei comune. În caz contrar, se va prezenta hotărârea judecătorească definitivă și irevocabilă prin care minorul i-a fost încredințat sau, după caz, prin care i-a fost atribuită exercitarea în mod exclusiv a autorității părintești. În cazul în care celălalt părinte este decedat, dispărut sau decăzut din drepturi se va face dovada decesului/dispariției/decăderii din drepturile părintești prin prezentarea documentelor care dovedesc acest aspect (certificatului de deces, comunicare oficială din partea misiunilor diplomatice sau a oficiilor consulare în străinătate, hotărârea judecătorească definitivă de declarare a morții, de constatare a dispariției sau a decăderii din drepturi, după caz). În cazul în care ambii părinți sunt decedați/decăzuți din drepturi se va prezenta declarația reprezentantului legal al minorului.

Pentru obținerea vizei poate fi solicitată traducerea declarației notariale efectuată de un traducător autorizat. Vă informăm că, în caz de necesitate ne putem ocupa de traducerea și legalizarea tuturor documentelor necesare.

ATENŢIE! Deținerea unei vize nu garantează ieșirea minorului din țară dacă nu sunt îndeplinite condițiile de ieșire din țară a cetățenilor români minori. Pentru procedura și lista completă de documente necesare la punctul de trecere a frontierei consultați Condițiile de ieșire din țară pentru cetățenii români minori.

  • Atenţie! Cetăţenii străini care călătoresc în Republica Kazahstan au obligaţia ca, în termen de 5 zile de la data trecerii frontierei de stat, să se înregistreze la serviciul Poliţiei de Migraţie din cadrul MAI local. Anumite naționalități printre care și cetățenii români nu au obligația înregistrării dacă se deplasează pe termen scurt și dacă intrarea în R. Kazahstan s-a realizat prin cele 12 aeroporturi internaţionale. Deoarece regulile se schimbă frecvent vă sugerăm să confirmați necesitatea înregistrării consultând ofițerul de migrație de la trecerea frontierei de stat și urmărind în permanență recomandările MAI .
  • Recomandăm tuturor cetățenilor români sau de orice altă naționalitate care se deplasează în Kazahstan, să urmărească recomandările de călătorie ale autorităților locale și ale statelor UE care pot fi consultate accesând motorul Travel Advice. Totodată pentru o călătorie în siguranță vă rugăm să urmăriți recomandările Organizației Mondiale a Sănătății și să încheiați o asigurare medicală de călătorie..
  • În cazul în care întâmpinați o situație de urgență pe parcursul călătoriei dumneavoastă, contactați imediat Ambasada sau Consulatul țării dvs. din Kazahstan, care vă poate oferi asistența consulară de specialitate. În situația în care țara dvs. nu este reprezentată în Kazahstan adresați-vă Misiunii Diplomatice sau Consulare a țării dvs. în a cărei jurisdictie se înscrie Kazahstan.
  • Cetățenii români aflați într-o situație deosebită în acestă țară se pot adresa Ambasadei României la Astana. De asemenea, există un Consulat Onorific al României la Alma Ata (Almaty), care poate sprijini rezolvarea unor probleme urgente, prin contactele cu autoritățile locale, dar care nu poate emite documente de identitate românești sau realiza formalități consulare.
  • Vă informăm că orice cetățean al Uniunii Europene aflat într-o țară din afara Uniunii în care propriul său stat nu este reprezentat are dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări din Uniune. Prin urmare, în cazul în care propriul dvs. stat nu are o misiune diplomatică sau consulară rezidentă în Kazahstan, aveți dreptul la protecție din partea autorităților diplomatice sau consulare ale oricărei alte țări membre a UE care dispune de o misiune rezidentă în Kazahstan, în aceleași condiții ca și resortisanții țării respective. Pentru lista țarilor UE cărora va puteți adresa utilizați motorul de căutare din secțiunea - Protecția Cetățenilor Uniunii Europene în Străinătate disponibil în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Atât România cât și Kazahstan sunt state semnatare ale Convenției de la Haga privind suprimarea cerinței de supralegalizare a actelor oficiale străine, prin urmare actele emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în Kazahstan, trebuie să fie supuse procedurii de certificare cu Apostila de la Haga, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Apostila este eliberată de autoritățile competente ale unui stat semnatar al Convenției de la Haga, pentru actele oficiale întocmite în țara respectivă, care urmează să fie prezentate pe teritoriul altui stat semnatar al Convenției. Scopul eliberării apostilei este autentificarea originii unui act oficial, pentru prevenirea utilizării unor acte false în vederea producerii de efecte juridice.

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în Kazahstan și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de obținere a apostilei și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în Kazahstan. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de traduceri, accesați pagina dedicată pentru Traduceri Rusă iar pentru vizare și apostilare a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Apostilări documente pentru Kazahstan .

Procesul de obținere a vizelor este simplu, rapid și sigur


Aplica online pentru viza
Aplicați online pentru Viză Kazahstan

Completați datele în aplicația online și un reprezentant al Centrului de Vize va prelua imediat solicitarea dvs.

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Transmiteți documentele

Trimiteți documentele necesare prin metoda aleasă în aplicația online (prin curier sau depunere personală la sediul nostru). Actele pot fi ridicate de curierul nostru partener.

Calatoriti fara grija vizei!
Primiți Viza! Călătorie plăcută în Kazahstan!

Vă transmitem pașaportul cu viza îndată ce aceasta a fost aprobată (prin curier sau ridicare personală de la birourile noastre).


Taxe de viză și timp de procesare pentru viză Kazahstan


Tipul Vizei1
Validitate2
Timp de procesare3
Taxe consulare4
Taxă de procesare4
Viză de afaceri cu o intrare (de tip B1)
90 de zile (ședere de până la 60 de zile)
Normal
5 zile lucrătoare
75 EUR
105 EUR
Viză de afaceri cu o intrare (de tip B3)
90 de zile (ședere de până la 30 de zile)
Normal
5 zile lucrătoare
75 EUR
105 EUR
Viză de afaceri cu intrări multiple (de tip B1 - subtipul A)
180 de zile (ședere de până la 60 de zile/per intrare)
Normal
5 zile lucrătoare
170 EUR
113 EUR
Viză de afaceri cu intrări multiple (de tip B1 - subtipul B)
1 an (ședere de până la 60 de zile/per intrare)
Normal
5 zile lucrătoare
170 EUR
113 EUR
Viză de afaceri cu intrări multiple (de tip B3)
1 an (ședere de până la 30 de zile/per intrare)
Normal
5 zile lucrătoare
170 EUR
113 EUR
Viză pentru investitori cu o intrare (de tip A5)
Până la 90 de zile
Normal
5 zile lucrătoare
0 EUR
113 EUR
Viză pentru investitori cu intrări multiple (de tip A5)
Până la 3 ani
Normal
5 zile lucrătoare
0 EUR
113 EUR

1 NUMĂR DE INTRĂRI

Se face referire la numărul de intrări pe care le puteți folosi în perioada de valabilitate a vizei.

2 VALABILITATEA VIZEI

Valabilitatea vizei face referire la perioada de valabilitatea a vizei de la data emiterii și respectiv la perioada maximă de ședere în Kazahstan per intrare.

3 TIMP DE PROCESARE

Calcularea timpului începe cu următoarea zi lucrătoare din momentul primirii pașaportului și actelor necesare la birourile noastre, urmând ca viza să fie eliberată în mod obișnuit după 5-6 zile lucrătoare. În anumite cazuri, Secția Consulară iși rezervă dreptul de a prelungi durata de procesare a vizei.
Vă rugăm să țineți cont că, în cazul în care transmiterea actelor se face prin curier, se va adăuga timpul de circulație aferent. De asemenea se va ține cont de liberele oficiale cu ocazia sărbătorilor române și kazahe și de faptul că în ziua de miercuri Secția Consulară nu procesează și nu eliberează vize.

4 TAXE CONSULARE ȘI TAXE DE PROCESARE

Taxa de procesare nu trebuie confundată cu taxa consulară. Taxa consulară de eliberare a vizelor se calculează în conformitate cu rezoluția privind Tariful taxelor consulare, percepute de oficiile consulare ale Republicii Kazahstan sau cu acordurile bilaterale ale acesteia, aceste taxe nefiind returnabile în cazul în care personalul consular decide sa nu acorde viza.

5 FACTURAREA ȘI PLATA

Taxa consulară este colectată în numele Ambasadei sau entității responsabile cu eliberarea vizei și este scutită de TVA. Taxa de procesare afișată include TVA. Facturarea și plata taxelor consulare și a taxelor de procesare se va realiza în LEI, la cursul de schimb al Băncii Naționale a României.

Plata NU se va realiza anticipat. După primirea documentelor și începerea procesării vizei se va emite o factură care va fi transmisă prin e-mail și care trebuie achitată în termen de 48 de ore prin oricare metodă aleasă de dvs.

Centrul de Vize vă pune la dispoziție o gamă variată de metode de plată în funcție de preferințele dvs. (plată online, transfer bancar prin Internet Banking, depunere numerar la bancă).

Servicii adiționale pentru viză Kazahstan

În cadrul Centrului de Vize și Legalizări T&B International, ne străduim în mod constant să oferim o gamă de servicii de înaltă calitate, îndreptate spre nevoile clienților. Eforturile noastre sunt îndreptate spre simplificarea procesului și reducerea timpilor de obținere a vizelor, prin Serviciul Executiv Visa Express, prin oferirea posibilității de realizare în cadrul birourilor noastre a fotografiilor conform normelor impuse de către Consulate, la care se adaugă serviciul SMS Alert ca metodă exclusivă de monitorizare a statusului cererii dvs. de solicitare a vizei.


Alegând Serviciul Executiv Visa Express, un specialist în servicii executive va lua legătura cu dvs., oferindu-vă consiliere personalizată, cererea dvs. fiind tratată în acest fel cu maximă prioritate. Acesta va gestiona întregul proces de aplicare de la început până la sfârșit făcând formalitățile necesare astfel încât procesarea vizei dvs. să înceapă cât mai repede posibil.

Printre beneficiile Servicilui Executiv – Visa Express al Centrului de Vize și Legalizări T&B International se regăsesc:

  • Echipă exclusivă. O echipă de specialiști este dedicată gestionării cererii dumneavoastră de la început până la sfârșit
  • Răspuns rapid la orice întrebare. Contactați-ne telefonic, trimiteți-ne un e-mail sau plasați comanda ONLINE și astfel un specialist va lua legătura cu dvs. în următoarele 60 minute, câștigând astfel timp valoros.
  • Prelucrare prioritară. Atunci când selectați Serviciul Executiv Visa Express, solicitarea dvs. va fi tratată cu prioritate maximă.
  • Pregătirea documentației. Vă vom ghida pe tot parcursul pregătirii dosarului de solicitare a vizei iar, în caz de necesitate, veți beneficia gratuit de imprimarea/fotocopierea întregii documentații.
  • Visa & Pasport Scan. După aprobarea vizei, pentru siguranța și comoditatea dvs. în cazul pierderii, furtului sau deteriorării pașaportului în timpul călătoriei, vom realiza o copie digitală a vizei și pașaportului dvs. pe care o veți primi pe e-mail, având astfel acces la aceasta în cazuri de urgență.
  • Informații și actualizări la timp. Fiți informat cu privire la fiecare etapă a procesului de obținere a vizei dvs. prin notificări primite prin SMS.
  • Prioritate în livrarea rapidă a pașaportului. Pașaportul dvs. va fi livrat în prima serie de documente preluate de la Secția Consulară. Astfel veți putea intra în posesia acestuia în cel mai rapid mod posibil. În cazul în care doriți să îl ridicați personal de la birourile noastre, o veți putea face la orice oră în timpul programului de lucru din momentul în care sunteți înștiințat că pașaportul este pregătit pentru a fi ridicat.

Experimentați confortul și securitatea serviciului executiv!

Etapa obținterii fotografiilor pentru vize s-a dovedit a fi de foarte multe ori extrem de complicată, având în vedere că fiecare Consulat are cerințe diferite. Alegând serviciul nostru de realizare a fotografiilor pentru viză, eliminați posibilitatea respingerii dosarului dvs. de către Consulat pentru neîndeplinirea normelor fotografiei

Vă oferim 2 posibilități:

  1. De a încărca pur și simplu fotografia dvs. digitală în aplicația online. Fotografia digitală trebuie să fi fost realizată în ultimele 6 luni pe fundal alb, fără umbre, fără ochelari și cu o expresie neutră a feței și cu capul descoperit (daca apartenența religioasă sau etnică nu impune altceva). Verificați instrucțiunile pentru realizarea fotografiei digitale. Pe baza acesteia vom realiza fotografiile necesare pentru obținerea vizei dvs. pe care le vom atașa la dosarul pe care îl vom înainta Secției Consulare din cadrul Ambasadei, asigurându-ne că respectă regulile impuse de aceasta.
  2. În cazul în care nu doriți să transmiteți documentele prin curier și alegeți să depuneți personal la birourile noastre documentele pentru viză fără completarea în prealabil a aplicației online SAU dacă nu dispuneți de posibilitatea de a realiza o fotografie digitală coonform cerințelor de mai sus, vă oferim posibilitatea de realiza forografiile necesare pentru viză pe loc direct la birourile noastre în momentul depunerii dosarului.

Prin serviciul SMS Alert, vă ținem la curent cu întregul proces de obținere a vizei. Vă vom transmite mesaje de confirmare direct pe telefonul mobil, în momentele cheie din timpul procesului de solicitare a vizei. Astfel, veți fi la curent cu toate detaliile legate de viza solicitată.


Centrul de Vize și Legalizări are rolul de a primi, prelucra și transmite spre analiză către Sectiile Consulare ale Ambasadelor actele necesare pentru obținerea vizelor și de a prelua și transmite pașapoartele cu vize și totodată de a oferi consultanță personalizată solicitanților privind tipurile de vize, actele necesare, procedura, termenele de obținere a vizelor etc. Centrul de Vize și Legalizări nu este implicat în procesul de evaluare, aprobare sau refuzare a cererilor pentru viză și prin urmare nu își asuma răspunderea pentru decizia reprezentanților consulari. Deciziile finale sunt luate doar de către Secția Consulară - Ambasada Kazahstan. Rămâne la latitudinea acesteia de a solicita documente suplimentare, de a prelungi termenul de întocmire a vizei sau de a lua oricare alte decizii.

www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în Kazahstan

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre Kazahstan

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru Kazahstan

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of Kazakhstan and provides expediting services for visa to Kazakhstan and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din Kazahstan și oferă servicii de visa handling pentru Kazahstan percepând o taxă pentru serviciile prestate.

Viză de muncă pentru Kazahstan

Cetățenii din România care călătoresc în Kazahstan pentru activități laborale au nevoie de viză!

Viză de Asistență Tehnică Și Prestare De Servicii pentru Kazahstan

Cetățenii din România care călătoresc în Kazahstan pentru asistență tehnică și prestare de servicii au nevoie de viză!

Viză privată pentru Kazahstan

Cetățenii din România care călătoresc în Kazahstan pentru vizite private au nevoie de viză!

Alte Categorii De Vize pentru Kazahstan

Cetățenii din România care călătoresc în Kazahstan pentru scopuri specifice sau emigrare au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles