Viză India

Cetățenii din România care călătoresc în India în scop turistic au nevoie de viză!

Viză de turism pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India în scop turistic au nevoie de viză!

e-Visa Afaceri pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru afaceri au nevoie de viză!

Viză de afaceri pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru afaceri au nevoie de viză!

Viză pentru conferințe pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru conferințe au nevoie de viză!

Viză internship pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru internship au nevoie de viză!

Viză pentru proiecte pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru proiecte au nevoie de viză!

Viză de muncă pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru activități laborale au nevoie de viză!

Viză de cercetare pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru cercetare au nevoie de viză!

Viză de studii pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru studii au nevoie de viză!

Viză jurnalistică pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru activități jurnalistice au nevoie de viză!

e-Visa Medicală pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru tratament medical au nevoie de viză!

Viză Medicală pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru tratament medical au nevoie de viză!

Viză pentru expediții și misionari pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru expediții si misionari au nevoie de viză!

Viză de intrare pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru scopuri diverse au nevoie de viză!

Important

Pentru a veni în sprijinul dvs. în continuare vă punem la dispoziție principalele cerințe privind obținerea vizelor pentru INDIA. Vă rugăm să țineți cont ca în funcție de țara de reședință a misiunii diplomatice sau consulare, pot exista cerințe adiționale.

Viza de Intrare/Entry Visa (X) se acordă pentru următoarele scopuri și pentru următoarele categorii de persoane:

  • Cetățenilor străini căsătoriți cu cetățeni indieni (sau de origine indiană posesori ai Overseas Citizens of India (OCI) Card) și copiii acestora;
  • Persoanelor de origine indiană care nu posedă Overseas citizen of India (OCI) Card și care călătoresc pentru a își vizita rudele;
  • Cetățenilor străini care dețin proprietăți în India;
  • Celor care doresc să adere/să se alăture la „The Auroville Foundation”, „Missionaries of Charity” sau alte organizații similare autorizate;
  • Celor care participă la programe de voluntariat în India;
  • Persoanelor care călătoresc în calitate de însoțitori/dependenți (soți/copii) ai persoanelor care dețin o viză indiană de muncă/proiect, de afaceri sau de cercetare (rețineți că persoanele însoțitoare sau aflate în întreținerea titularilor acestor categorii de vize trebuie să selecteze în aplicație categoria „Însoțitor/dependent...” corespunzatoare tipului de viză deținut de soțul/soția sau parintele pe care îl însoțesc).
  • Diplomaților/funcționarilor cu ocazia unei vizite neoficiale în India sau deținătorilor de pașapoarte normale (Ordinary Passport) care călătoresc în India în calitate de însoțitori/dependenți (soți/copii) ai diplomaților/funcționarilor repartizați în India;
  • Pentru activități sportive (sportivi/sportsperson);
  • Pentru scopuri care nu sunt acoperite de nicio altă categorie de viză.

Ca regulă generală solicitanții care aplică pentru vize în calitate de soți însoțitori trebuie să prezinte Certficatul de Căsătorie. Parteneriatul Civil nu este recunoscut de Guvernul Indiei prin urmare cei care au încheiat astfel de parteneriate într-o altă țară din Uniunea Europeană sau un alt stat care acceptă conform legii Parteneriatele Civile, vor trebui să solicite o altă categorie de viză (de obicei turistică).

În general acest tip de viză se acordă pentru perioada de ședere planificată (care în cazul însoțitorilor corespunde cu valabilitatea vizei soțului/părintelui pe care îl însoțesc). În cazul participării la anumite evenimente la care sunteți invitat (evenimente sportive sau de altă natură neacoperite de o altă categorie de viză) viza se va elibera pentru perioada necesară participării la evenimentele respective.

Acest tip de viză permite șederea nelimitată pe perioada de valabilitate a vizei cu mențiunea că, în cazul în care șederea planuită depășeste 6 luni, este necesar ca în primele 14 zile de la sosirea în India să vă înregistrați la Oficiul de Înregistrare a Străinilor din Delhi (FRO - Foreigner's Registration Office in Delhi) sau la Oficiul Regional de Înregistrare a Străinilor (FRRO- Foreigner's Regional Registration Office). Tot aici se poate realiza prelungirea acestor vize.

Vă sfătuim să depuneți cererea pentru viză cu minim 2 săptămâni înainte de data planificată a călătoriei.

Acte necesare - viza de intrare India

  1. Pașaport cu minim 2 pagini libere, al cărui termen de valabilitate să fie mai mare de 6 luni de la intrarea în țară.
  2. Dovada rezervării mijlocului de transport. Dacă nu v-ați rezervat biletul de avion, puteți consulta ofertele disponibile pentru zborurile către India aici.
  3. O fotografie color 5cm x 5cm pe fundal alb, nu mai veche de 6 luni. Fața trebuie să fie vizibilă în totalitate (fără ochelari, cu capul descoperit - exceptând situația în care din motive religioase sau etnice se impune acoperirea capului).
    În cazul în care nu dispuneți de o fotografie recentă cu caracteristicile menționate, puteți opta să ne trimiteți online o poză în format electronic (vezi instrucțiunile ) pe care o vom adapta pentru dvs. la cerințele Consulatului, eliminând astfel posibilitatea ca poza să fie respinsă de agenții consulari. Dacă totuși dispuneți deja de o poză recentă printată, vă rugăm să verificați ca aceasta să îndeplinească cu precizie toate cerințele pozei pentru obținerea vizei specifice Consulatului Indian. În acest caz poza trebuie să corespundă cu cea încărcată în aplicație.
  4. Documente specifice în funcție de scopul exact al călătoriei în India:
    1. Cetățenii străini căsătoriți cu cetățeni indieni (sau de origine indiană posesori ai Overseas Citizens of India (OCI) Card) și copiii acestora vor prezenta:
      • Certificatul de căsătorie (în original și copie) – în cazul soților;
      • Certificatul de naștere (în original și copie) – în cazul copiilor;
      • Copie după Pașaportul/OCI Card al părintelui/soțului/soției după caz.
      • Aplicațiile copiilor de origine indiană trebuie să fie semnate de ambii părinți, în cazul în care copiii trebuie să călătorească singuri sau cu un singur părinte.
    2. Solicitanții care au deținut anterior cetățenie indiană și care călătoresc pentru a își vizita rudele din India vor prezenta:
      • Documentele care atestă acest lucru (Surrender Certificate/Renunciation Certificate/Deemed Surrender Certificate/Declaration of the status of the Indian passport and the document showing the date of obtaining foreign nationality).
    3. Cetățenii străini care dețin proprietăți în India vor prezenta următoarele documente:
      • Copia scrisorii de aprobare emisă de Banca Centrală a Indiei (Reserve Bank of India – RBI) pentru achiziționarea proprietății în India;
      • Copia actului de proprietate achiziție a proprietății din India;
      • Copia înregistrării proprității la autoritatea competentă din India.
    4. Cetățenii străini care călătoresc în India pentru a se alătura unor organizații autorizate de tipul „The Auroville Foundation”, „Missionaries of Charity” sau altele vor prezenta:
      • O scrisoare de invitație oficială emisă de Secretarul General al Fundației Auroville (sau de persona responsabilă în cazul altor organizații). Aceasta trebuie furnizată în original, în plic sigilat.
    5. Cetățenii stăini care participe la programe de voluntariat în India vor prezenta:
      • Scrisoare de invitație din partea organizației/agenției cu sediul în India (cu copie atașată după Certificatul de Înregistrare). Se vor menționa datele complete ale voluntarului, activitatea principală, durata, locația în care se va desfășura programul și datele de contact ale organizației/agenției. Nu se vor accepta scrisorile fară semnătură și ștampilă.
      • Scrisoare emisă de institutul/organizația din România/R. Moldova/Albania de care aparțineți (studenții vor prezenta o scrisoare emisă de instituția de învățământ în cadrul căreia studiază) prin care se confirmă statutul dvs. Scrisoarea trebuie ștampilată și semnată de reprezentantul legal.
      • Documentul care atestă deținerea de fonduri suficiente suficiente pentru șederea în India sub forma unei scrisori de garanție din partea organizației de care aparțineți în România, R. Moldova sau Albania (sau a altei organizații care vă sponsorizează) prin care se confirmă ca aceasta va suporta costul șederii dvs. în India relaționat cu cazarea și întreținerea (dacă acest aspect este menționat în scrisoarea de invitație sau cea emisă de organizația de care aparțineți nu este nevoie să prezentați un document separat).
        În cazul în care aceste cheltuieli nu sunt suportate de nici una din cele doua părți (sau de o alta) este necesar un extras de cont recent, care conține numele dvs. complet și care prezintă un sold pozitiv suficient pentru șederea în India. În cazul studenților poate fi o scrisoare de garanție financiară din partea părinților cu un extras de cont al acestora care prezintă un sold pozitiv suficient.
    6. Cetățenii străini care participă la evenimente sportive (sportivii și staff-ul acestora) sau de altă natură neacoperite de o altă categorie de viză vor prezenta:
      • În cazul evenimentelor sportive - Scrisoare de invitație din partea Organizației Sportive din India în care se precizează în mod clar detaliile privind participantul, scopul vizitei în India, locația și durata vizitei.
      • În cazul evenimentelor de altă natură – Scrisoare de invitație din partea Instituției/Organizației din India în care se precizează datele persoanei invitate, scopul exact al vizitei, locația și durata vizitei, datele de contact ale instituției/organizației. Scrisoarea trebuie să conțină ștampila și semnătura reprezentantului legal.
      • Dovada deținerii fondurilor suficiente pentru șederea în India sub forma unui extras de cont recent care include numele solicitantului și un sold pozitiv SAU o scrisoare de garanție din partea organizației de care aparțineți sau care vă invită (sau din partea unui membru de familie) prin care se confirmă că aceasta va suporta costurile relaționate cu șederea dvs. în India.
      • Rezervarea cazării pe durata șederii în India (în cazul în care aceasta nu este asigurată de organizatorii evenimentului). Se vor prezenta copii după rezervarea la hotel sau similar. Dacă încă nu v-ați rezervat hotelul în India, vă oferim posibilitatea de a găsi cele mai bune oferte aici.
    7. Persoanele care călătoresc în calitate de însoțitori/dependenți (soți/copii) ai persoanelor care dețin o viză indiană de muncă/proiect, de afaceri sau de cercetare vor prezenta:
      • Copie după pașaportul soțului/soției/părintelui;
      • Copie după viza soțului/soției/părintelui (sau după dovada prelungirii perioadei de ședere, după caz);
      • Declarație de întreținere. În cazul în care soțul/părintele răspunde de aspectele financiare ale șederii dvs. în India se va prezenta declarația acestuia;
      • Certificatul de căsătorie în original și copie (în cazul soților însoțitori);
      • Certificatul de naștere în original și copie (în cazul copiilor însoțitori);
      • Rețineți că persoanele însoțitoare sau aflate în întreținerea titularilor vizelor de muncă/proiect, de afaceri sau de cercetare trebuie să selecteze în aplicație categoria „Însoțitor/dependent...” corespunzatoare tipului de viză deținut de soțul/soția sau parintele pe care îl însoțesc).
  5. Formular viză India - semnat în original. Acesta se va completa online în sistemul Ministerului Afacerilor Interne al Indiei.
  6. Persoanele cu dublă cetățenie, care dețin un pașaport valabil emis de statul celei de-a doua naționalități vor prezenta o copie după acesta.
  7. Persoanele care în trecut au avut o altă viză pentru India (într-un pașaport mai vechi expirat) trebuie să prezinte o copie după viza anterioară și după pagina cu datele de identificare ale vechiului pașaport.

Pentru documentele care nu sunt în limba engleză este necesară o traducere, efectuată de un traducător autorizat. Vă informăm că, în caz de necesitate ne putem ocupa de traducerea și legalizarea tuturor documentelor necesare. Pentru detalii consultați secțiunea Traduceri și Legalizări documente India din cadrul website-ului nostru.

  • Certificatul de naștere (original și copie).
  • Procură notarială în original și copie, în cazul în care minorul nu călătorește cu ambii părinți sau cu nici unul dintre aceștia. În procură se va preciza atat acordul privind călătoria minorului cu unul dintre părinți sau cu o terță persoană, cât și consimțământul pentru realizarea aplicației pentru viză.
  • Adițional, în cazul în care minorul călătorește neînsoțit de părinți, se vor prezenta alături de procură copiile după pașapoartele părinților (sau copiile cărților de identitate dacă nu dispun de pașaport). În cazul în care călătorește doar cu unul dintre părinți, se va prezenta și copia pașaportului părintelui care nu însoțește minorul (sau copia cărții de identitate dacă nu dispune de pașaport).
  • Traducerea în limba engleză a procurii notariale, efectuată de un traducător autorizat. Vă informăm că, în caz de necesitate ne putem ocupa de traducerea și legalizarea tuturor documentelor necesare (pentru detalii consultați secțiunea Traduceri și Legalizări documente India din cadrul website-ului nostru).
  • Conform procedurilor interne ale Ambasadei Indiei în România, persoanele care aplică pentru prima dată pentru viza indiană trebuie să se prezinte personal la Ambasada Indiei pentru prelevarea datelor biometrice (amprentare). Pentru ridicarea pașaportului cu viza, NU este nevoie de prezența personală a solicitanților, angajații noștri ocupându-se de toate procedurile de pregătire a dosarului de viză și ulterior de preluarea și transmiterea documentelor către dvs.
  • Pentru persoanele care au avut în ultimii 5 ani o altă viză pentru India, prezența personală NU este necesară. În acest caz angajații nostri se vor ocupa de toate procedurile de depunere, ridicare și transmitere a documentelor către dvs.
  • În cazul cetățenilor pakistanezi sau a celor de origine pakistaneză cât și a persoanelor căsătorite cu aceștia durata de procesare a vizelor poate fi mai lungă. Cetățenilor pakistanezi cu dubla naționalitate le este interzis să aplice pentru viză cu alt pașaport fiind obligați să utilizeze pașaportul pakistanez.
  • În cazul în care după obținerea unei vize cu o intrare realizați că aveți nevoie de doua sau mai multe intrări Consulatul Indiei nu vă poate schimba durata sau numarul de intrări, prin urmare va trebui să aplicați pentru o nouă viză.
  • Deși prezentarea unei polițe de asigurare medicală și de călătorie nu este obligatorie pentru solicitarea vizei pentru India, vă recomandăm să încheiați o asigurare care să acopere eventualele cheltuieli medicale. În Republica India se întâlnesc frecvent boli precum hepatita, malaria, meningita, holera, febra tifoidă, febra dengue, și alte boli tropicale.Puteți obține asigurarea medicală online la cele mai mici prețuri aici
  • Centrul de Vize și Legalizări oferă atât servicii de pregătire și expediere a documentelor pentru obținerea vizelor pentru India cât și traducerea în limba engleză (sau alte limbi) și apostilarea documentelor necesare în India. Pentru aceste servicii se percep taxe adiționale conform secțiunii Traduceri și Legalizări (apostilări) documente India.

Atât România cât și India sunt state semnatare ale Convenției de la Haga privind suprimarea cerinței de supralegalizare a actelor oficiale străine, prin urmare actele emise de autoritățile din România, pentru a fi recunoscute și deci a produce efecte în India, trebuie să fie supuse procedurii de certificare cu Apostila de la Haga, dacă altceva nu este prevăzut printr-un acord bilateral sau un alt tratat.

Apostila este eliberată de autoritățile competente ale unui stat semnatar al Convenției de la Haga, pentru actele oficiale întocmite în țara respectivă, care urmează să fie prezentate pe teritoriul altui stat semnatar al Convenției. Scopul eliberării apostilei este autentificarea originii unui act oficial, pentru prevenirea utilizării unor acte false în vederea producerii de efecte juridice.

Centrul de Vize și Legalizări T&B International vă oferă consultanță GRATUITĂ privind procedurile de recunoastere a actelor oficiale în India și servicii specializate de vizare la autoritățile competente, de obținere a apostilei și de traducere pentru actele care urmează să fie folosite în India. Misiunea noastră este de a oferi o experiență transparentă și de a economisi timp pentru clienții noștri, scutindu-i de procese complexe de cele mai multe ori puțin înțelese, contribuind în acest fel la eficientizarea birocrației.

Pentru serviciile de traduceri, accesați pagina dedicată pentru Traduceri Hindi iar pentru vizare și apostilare a actelor oficiale vă rugăm să consultați secțiunea Apostilări documente pentru India .

Procesul de obținere a vizelor este simplu, rapid și sigur


Aplica online pentru viza
Aplicați online pentru Viză India

Completați datele în aplicația online și un reprezentant al Centrului de Vize va prelua imediat solicitarea dvs.

Transmiteți documentele prin curier sau personal
Transmiteți documentele

Trimiteți documentele necesare prin metoda aleasă în aplicația online (prin curier sau depunere personală la sediul nostru). Actele pot fi ridicate de curierul nostru partener.

Calatoriti fara grija vizei!
Primiți Viza! Călătorie plăcută în India!

Vă transmitem pașaportul cu viza îndată ce aceasta a fost aprobată (prin curier sau ridicare personală de la birourile noastre).



www.booking.com

Cele mai bune hoteluri și locuri de cazare în India

www.expedia.com

Oferte de zboruri spre India

www.emag.ro

Asigurări medicale și de călătorie pentru India

Visa and Legalisation Center T&B International, is not affiliated with the government of India and provides expediting services for visa to India and charges a service fee.
Centrul de vize și legalizări T&B International, nu este afiliat guvernului din India și oferă servicii de visa handling pentru India percepând o taxă pentru serviciile prestate.

Viză de tranzit pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India în tranzit au nevoie de viză!

Viză Diplomatică/Oficială pentru India

Cetățenii din România care călătoresc în India pentru vizite oficiale au nevoie de viză!

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea folosirii acestora și a politicii noastre de utilizare a fișierelor de tip cookies. Am înțeles